1. leht 2-st

AZLK 412 1967 Lenzer

Postitatud: 25 Aug 2010 01:01
Postitas Lenzer
Tervised foorumirahvale! Suure mossefännina sai endale nädalavahetusel kopikate eest soetatud selline isend
Pilt

Paberite järgi siis 1967 AZLK 412 (kuigi mulle see kahtlane aga las ta olla) Originaalist pole suurt haisugi seal aga plaan oligi teha endale üks mosse custom iludus, millega kruisida ja lantimas käia :)

Ajaloost niipalju, et masin on seisnud 2002 aastast saadik garaazis aga säilinud hästi, kere korras ja mootor käivitus poolest pöördest.

Mured:
*Masin pole arvel, kas tuleb maksta nüüd 1900 lõivu regamise eest ja 900 numbrite eest?

* Kas saan tagasi küsida tema algupärased numbrid? 964 MOC on liiga lahe number, et sellest loobuda.

* Keretööd muidugi aga sellest saan jagu.

Kui keegi viitsib vastata, oleksin väga tänulik.

Lenz

Re: AZLK 412 1967 Lenzer

Postitatud: 25 Aug 2010 10:37
Postitas mario
Sa võid ARKis küsida, kas see number on veel vaba, vähemalt LKFi kindlustusbaasi järgi seda numbrit ei ole.. :P
Iseasi, kas nad sulle ka selle annavad.. Paraku jah, kui auto võeti täielikult arvelt maha, siis 2800.- ootab rahakotist väljaandmist..
Aga paistab väga kihvt masin olema, ma siiski kaldun arvama, et tegu on 408, kuigi jah, aastaarvu poolest algas 67ndal ka 412 tootmine. :)

Pilte pilte :hail

Re: AZLK 412 1967 Lenzer

Postitatud: 26 Aug 2010 09:32
Postitas Lenzer
Ma pean veel uurima kuidas ta maha kanti, kas ajutiselt või loodetavasti mitte lammutuseks...siis tuleb ilge keberniit tema arvele saamisega.

Pildimaterjal järgneb varsti. Uusim kogemus minujaoks sellega sõites oli tagurpidi käimar, rallimiseks mõeldud 2140 on hoopis teistsugune.

Mu teine auto on muidu selline:
Pilt

Re: AZLK 412 1967 Lenzer

Postitatud: 26 Aug 2010 10:02
Postitas mario
selle videot ma olen juba JuuTuubis kohanud :)
Talved on mossedele. :D

Re: AZLK 412 1967 Lenzer

Postitatud: 26 Aug 2010 10:23
Postitas stern100
Lenzer kirjutas:Ma pean veel uurima kuidas ta maha kanti, kas ajutiselt või loodetavasti mitte lammutuseks...siis tuleb ilge keberniit tema arvele saamisega.

Pildimaterjal järgneb varsti. Uusim kogemus minujaoks sellega sõites oli tagurpidi käimar, rallimiseks mõeldud 2140 on hoopis teistsugune.
Mida sa selle all mõtled?

Re: AZLK 412 1967 Lenzer

Postitatud: 26 Aug 2010 14:47
Postitas Lenzer
Kuskil siin lugesin,et mingi aeg kanti masinaid maha lammutusloaga ja neid polevat enam võimalik arvele saada, kas eksin ses osas?

Re: AZLK 412 1967 Lenzer

Postitatud: 26 Aug 2010 15:52
Postitas mario
kui omanikul on dokud alles ja lihtsalt arvelt maha võetud, siis nende paberite alusel peaks arvele saama uuesti, vb isegi sama numbriga. :) Arvelt kustutamisel peab omanik ära andma ka reg. märgid, kui need just ei hävinenud.. :P
Aga kui pole ka dokusid ega midagi, siis on kehvasti.. siis peab arkist küsima..vb peab auto sinna vedama, võetakse vajalikud numbrid ja äkki saadki uuesti "esmaregistreerimise". :)

Re: AZLK 412 1967 Lenzer

Postitatud: 26 Aug 2010 17:00
Postitas Lenzer
Vana hea sinine ARK pass aastast 1994 on täiesti olemas,reg. Numbrid on kaduma läinud.Saadan ARKi päringu kerenumbritega ja vaatan mis nad kostavad.Nädalavahetusel võtan masina laiali ja uuel nädalal kostitan teid piltidega!

Re: AZLK 412 1967 Lenzer

Postitatud: 26 Aug 2010 17:01
Postitas mario
:P
paistab suht hea materjal olema, et vb päris põhjalikku keevitust ei tahagi.. :hail

Re: AZLK 412 1967 Lenzer

Postitatud: 02 Sept 2010 00:57
Postitas Lenzer
Keevitada vaja vaid põhjast natuke, muud paistab juba tehtud olema, lisaks hea uudis on see, et auto saab oma originaalnumbrid (364MOC) ja arvelt pole ta maas, vaid ainult peatatud, seega maksumus tuleb regamisel vaid 900.-.

Tänaseks on mosse pulkadeks võetud, kuid vajaminevate detailide nimekiri tundub lõputu, olulisem kraam esimese hooga on tuled, stanged ja istmed kõik...ärgem siis siin originaali niiväga taga ajage, sellest tuleb pigem madal custom hotrod, mitte täistehase pill, sest tehasest pole seal enam midagi järel...

Paar pilti siis enne laialivõtmist (sorry, et kehva kvaliteediga, vihmane ilm oli):
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt