1. leht 1-st

1. ja 2. käik ei lähe sisse

Postitatud: 15 Okt 2010 22:01
Postitas oliveer
Probleem siis selles, et 1. käigu sisselülitamisel läheb hoopis 3. ja 2. käigu panemisel 4. Milles võib probleem olla...Äkki vaja mingeid jubinaid keerata vms, et ei peaks kohe päris kasti vahetama hakkama?

Re: 1. ja 2. käik ei lähe sisse

Postitatud: 15 Okt 2010 22:31
Postitas Sten
Ilmselt pead hoovastikku reguleerima.
Pilt raamatust
Pilt

Re: 1. ja 2. käik ei lähe sisse

Postitatud: 16 Okt 2010 09:23
Postitas Seenior
Reguleeri varda nr.10 pikkust(mutrid nr.2).

Re: 1. ja 2. käik ei lähe sisse

Postitatud: 16 Okt 2010 11:44
Postitas oliveer
Kas ma keeran neid muttreid sissepoole või väljapoole?

Re: 1. ja 2. käik ei lähe sisse

Postitatud: 16 Okt 2010 13:45
Postitas kristenprii
Mõtle, kuhu poole vaja on, las keegi liigutab kangi vasakule paremale siis saad aru kuidas asi toimib ;)

Re: 1. ja 2. käik ei lähe sisse

Postitatud: 16 Okt 2010 16:28
Postitas oliveer
oh...tänud..see on hea mõte jah:)

Re: 1. ja 2. käik ei lähe sisse

Postitatud: 16 Okt 2010 16:43
Postitas partnermosse
Võta alt hoovastik lahti,salongist võta käigukangi ümber olev kate ära.Leiad sellise asjanduse alt mis vajutab(lükkab) tagurdustule lülitit !!! selle sees olev 5 või 6 mm avasse paned sama suure toki või puuri lihtsalt sisse,et ta fikseerib käigukangi kindlasse asendisse.Siis ronid auto alla ja keerad mutikaid hoovastikuga edasi-tagasi senikaua kuni saad normaalselt hoovastiku omavahel kokku !!! Siis stoperdad topelt mutritega ja ongi valmis.Peale sellist reguleeringut peavad kõik käigud sisse minema-kui ei siis tuleb hakata viga mujalt otsima -sidurivedelikus on õhk sees, lahutushargi reguleering vajab ülekäimist jne.... :) SIMPEL :smokin No ja soovituseks lisaks -kasutage raamatut SÕIDUAUTOD "MOSKVITŠ" mille on kirjutanud Vello Kits jaRoman Bertelov.Seal enamuses reguleeringute seletused !

Re: 1. ja 2. käik ei lähe sisse

Postitatud: 16 Okt 2010 17:21
Postitas viirusboy
Võta alt hoovastik lahti,salongist võta käigukangi ümber olev kate ära.Leiad sellise asjanduse alt mis vajutab(lükkab) tagurdustule lülitit !!! selle sees olev 5 või 6 mm avasse paned sama suure toki või puuri lihtsalt sisse,et ta fikseerib käigukangi kindlasse asendisse.Siis ronid auto alla ja keerad mutikaid hoovastikuga edasi-tagasi senikaua kuni saad normaalselt hoovastiku omavahel kokku !!! Siis stoperdad topelt mutritega ja ongi valmis.Peale sellist reguleeringut peavad kõik käigud sisse minema-kui ei siis tuleb hakata viga mujalt otsima -sidurivedelikus on õhk sees, lahutushargi reguleering vajab ülekäimist jne
Sedasi on kõige õigem reguleerida. Aga igal asjal on väike "aga" sees. Nimelt sedasi on kangi vaba olek fikseeritud keskasendisse, ja 3. ja 4. käigu ajal võib, aga ei pruugi hakata tagurdustuli vilkuma. Mina lahendasin selle probleemi varda nr. 10 (vt joonist üleval pool Hr. Steni postituses) pikendamisega. Kokkuvõttes tuli mul neid mutreid seal keerata 3-4 täisringi katsetusmeetodil.

Re: 1. ja 2. käik ei lähe sisse

Postitatud: 16 Okt 2010 20:08
Postitas partnermosse
viirusboy kirjutas:
Võta alt hoovastik lahti,salongist võta käigukangi ümber olev kate ära.Leiad sellise asjanduse alt mis vajutab(lükkab) tagurdustule lülitit !!! selle sees olev 5 või 6 mm avasse paned sama suure toki või puuri lihtsalt sisse,et ta fikseerib käigukangi kindlasse asendisse.Siis ronid auto alla ja keerad mutikaid hoovastikuga edasi-tagasi senikaua kuni saad normaalselt hoovastiku omavahel kokku !!! Siis stoperdad topelt mutritega ja ongi valmis.Peale sellist reguleeringut peavad kõik käigud sisse minema-kui ei siis tuleb hakata viga mujalt otsima -sidurivedelikus on õhk sees, lahutushargi reguleering vajab ülekäimist jne
Sedasi on kõige õigem reguleerida. Aga igal asjal on väike "aga" sees. Nimelt sedasi on kangi vaba olek fikseeritud keskasendisse, ja 3. ja 4. käigu ajal võib, aga ei pruugi hakata tagurdustuli vilkuma. Mina lahendasin selle probleemi varda nr. 10 (vt joonist üleval pool Hr. Steni postituses) pikendamisega. Kokkuvõttes tuli mul neid mutreid seal keerata 3-4 täisringi katsetusmeetodil.
Enda mossel tagurdustuli ei vilgu ! ja käigud lähevad sisse ja tulevad ka välja filigraanselt hästi eeldusel,et sidur reguleeritud nii nagu peab ja sidurivedelikus õhk puudub :smokin