1. leht 3-st
IŽ 412, 1989, Penditar
Postitatud: 04 Dets 2010 22:48
Postitas moskiito
kuna minu proua on hetkel rivist väljas siis teen tutvustava alguse ise.
Täna sai lõppuks koduhoovi veetud iž 412 aastast 1989 ja olnud koguaeg ühe omaniku käsutuses. Eelnevalt auto hooldaja surma, kellele oli auto nagu armuke, lasi masina täiesti korda teha. Paraja miinusega väljas, läks isegi suht ilusti tööle, tõrkus küll alguses, aga kui tööle sai siis oli korras. Naljakas asi selles et auto kuulus naisterahvale, mees hooldas. Nüüd kordub sama, auto ossin naisele, aga arvake ära kes hooldama hakkab
tegin auto vanas elukohas paar pilti ka telefoniga, fotikas nagu ikka ununes koju.
sry et esimene pilt pisike tuli, ma õppin uut keskonda alles kasutama
homme pean autol kindlasti ära tegema siduri, mis on pikka kuivalt seismise tagajärjel täielikult tööleppingu üles öelnud ja pean teise nüüd kaikimuudu ellu äratama.
muidu auto juures tööd on parajalt; pidurid, värv, mootor, elektrisüsteem jukkerdab. need on nagu esimesed asjad mis silma jäid.
Re: IŽ 412, 1989, Penditar
Postitatud: 04 Dets 2010 23:14
Postitas Neeme
Jõudu sulle!
Värvi järgi on tõesti '89. Mida öelda... roosteprobleemid. Esmaselt karbid. Nagu ikka tolleaegsetel autodel. Paned ukse kinni, siis hääl, nagu oleks Tallinna Kilude (tühja) konservikarbi pihta koputanud. Mis teha, säästuaeg.
Mootor iseenesest peaks olema püss. Kui mingi ajuhiiglane seda näppinud ei ole, siis annab üle normatiivi hobuseid välja. Nojah, vanapapid oma pota-pota sõitmisega tõmbasid ka hingamise kinni. Muidu kusagil 56-58 kW.
Re: IŽ 412, 1989, Penditar
Postitatud: 05 Dets 2010 00:51
Postitas Mossematk
Õnnitlused uue ostu puhul.
Üks Mosse jälle päästetud. Piltide järgi tundub kena olevat ja täitsa Mosse moodi (niipalju, kui lume alt võimalik arusaada).
Loodetavasti pole prouva rivist väljas Mosse nägemisest...
Igaljuhul õnne ja edu auto korrastamisel ja tahaks näha teda järgmisel Mossede Suursõidul...
Re: IŽ 412, 1989, Penditar
Postitatud: 05 Dets 2010 14:07
Postitas penditar
Provane ei ole mitte Maali (mosse) pärast rivist väljas vaid palju lihtsam ja tavalisem põhjus selleks
Maali pole küll päris see mudel mida ma tahtsin aga ikkagi roheline!
Re: IŽ 412, 1989, Penditar
Postitatud: 05 Dets 2010 18:03
Postitas moskiito
Re: IŽ 412, 1989, Penditar
Postitatud: 05 Dets 2010 20:46
Postitas viirusboy
Masin tahab ikka korralikku puhastust saada.. Tundub teine üsna räämas olevat. Aga edu uue masinaga.. Loodame et teele ei jää
Re: IŽ 412, 1989, Penditar
Postitatud: 06 Dets 2010 00:20
Postitas moskiito
teele ei ole ükski vene masin meid veel jätnud, kui samas lääne pill kolm korda teel ära lagunenud. Räämas on ta tõesti, aga olgem ausad, 3 aastat väljas seistes ei jäägi masinad puhtaks....
Re: IŽ 412, 1989, Penditar
Postitatud: 06 Dets 2010 02:59
Postitas partnermosse
Aastaid 10 tagasi renoveerisin samasuguse salatirohelise mosse.Oli teine umbes 30 000km sõitnud ja samuti müüs seda masinat naine, kelle abikaasa oli mosse eest hoolt kandnud, aga jah mosse seisis oma 4 aastat õunapuu all kuniks ma ta sealt ära tõin.Oli ka teine mulla sisse vajunud, et vaevu veel õhk kõhu alt läbi käis.Õnneks !!! peale soetamist ja põhja alla vaatamist selgus,et põhi oli terve( polnud ei läbivat ega ka pindmist roostet).Jäi vaid pealmine värvikiht kenasti roostetäppidest mõnedest kohtadest puhastada ja värvisin ta ka kenasti üle.
Selle jutuga tahtsin öelda, et välimuselt ja sisemuselt oli tol korral minu mosse samasugune kui teema alguses olev mosse.Aega ja indu oli ja korda ta sai.Sama soovin ka selle mosse taastajale,et tasa ja targu asi laabub ja saab kenake sõiduauto taas meie teedel näha olema
Re: IŽ 412, 1989, Penditar
Postitatud: 06 Dets 2010 17:51
Postitas wolfe
Tore, kui jälle üks masin päästetud
Jõudu ja jaksu masinaga
Re: IŽ 412, 1989, Penditar
Postitatud: 07 Dets 2010 02:05
Postitas kOll
Käisin ka Maalit vaatamas.
Natuke puudrit ja meikki(värviparandust) ning tast saab ju täitsa vinks Mosse-pliks.
Õnnitlused uuele omanikule!
PS. et siis võõraid poisse Maaliga rallitama ei lase, muidu küla pärast pahandust täis