1. leht 2-st

Tuli armatuuris

Postitatud: 01 Jaan 2011 17:41
Postitas tafi
Küsimus siis,et mida see tähistatud tuluke seal peaks originaalis näitama?(Vabandust Edel,polnud kuskilt pilti võtta,näppasin sinu albumist :P )
Pilt

Re: Tuli armatuuris

Postitatud: 01 Jaan 2011 18:30
Postitas ABS
Käsipiduri tuli ja põleb ka siis kui esimestes ja tagumistes pidurisüsteemides on omavahel vale rõhk,ei ole omavahel regullitud(loodan et väljendasin ennast arusaadavalt) ;) Reguleeritakse seda rõhku esimestest piduri õhutus niplitest.Kui keegi arusaadavamalt väljendada suudab poleks paha:P Raamatus "Sõiduautod Moshvich" on see reguleerimine hästi kirjas(Y)

Re: Tuli armatuuris

Postitatud: 01 Jaan 2011 19:39
Postitas tafi
ABS kirjutas:Käsipiduri tuli ja põleb ka siis kui esimestes ja tagumistes pidurisüsteemides on omavahel vale rõhk,ei ole omavahel regullitud(loodan et väljendasin ennast arusaadavalt) ;)
Selge,tänud!

Re: Tuli armatuuris

Postitatud: 01 Jaan 2011 20:13
Postitas svenson01
Abs äkki täpsustad=? kas see tuli põleb siis kui pidurites õhk vahel(pidurid võtavad ebaühtlaselt)ja piisab sellest aint et õhutad esimesi või mingi muu reguleerimine ei saanud täpselt aru..ja kuna 2140 on ees 3 õhutusniplit(Pidurisadula kohta) siis on mingi kindel nippel või järjekord?

Re: Tuli armatuuris

Postitatud: 01 Jaan 2011 20:29
Postitas Edel
Kui see tuli põleb siis kas on käsipidur peal või üks süsteemidest lekib (2140-l on pidurid 2-kontuurilised). Kui ei leki,tuleks ühest süsteemist pidurivedelikku pisut välja lasta.
Keegi võiks veidi täpsustada selle vedeliku väljalaskmist. Ka mul see lamp põleb ammust aega,vedeliku kadu on pea olematu(kui siis väheke lekib peasilinder ise). Mul on sellel pirn esialgu üldse välja võetud,häirib pimedas.

Re: Tuli armatuuris

Postitatud: 02 Jaan 2011 00:30
Postitas partnermosse
Edel kirjutas:Kui see tuli põleb siis kas on käsipidur peal või üks süsteemidest lekib (2140-l on pidurid 2-kontuurilised). Kui ei leki,tuleks ühest süsteemist pidurivedelikku pisut välja lasta.
Keegi võiks veidi täpsustada selle vedeliku väljalaskmist. Ka mul see lamp põleb ammust aega,vedeliku kadu on pea olematu(kui siis väheke lekib peasilinder ise). Mul on sellel pirn esialgu üldse välja võetud,häirib pimedas.
Oma kogemusest võin öelda,et kui see punane tuluke põlema on läinud ,siis esimesel võimalusel olen kohe vea üles otsinud ja vea kõrvaldanud.Piduritega jama võib üldkokkuvõttes päris suureks jamaks muutuda-Elu motoks on välja kujunenud juba ,et pidurid olgu korras alati ehk esimesl kohal.

Re: Tuli armatuuris

Postitatud: 02 Jaan 2011 00:44
Postitas prix
Esiteks soovitaks mootoriruumist sellelt piduri avariiandurilt juhe eemaldada ja vaadata,kas tuli kustub.Sellega saab salgeks,et viga pole käsipiduri tule lülitis.Tule kustutamine siis.Õhutad pidurid,õige järjekord on parem tagumine,siis vt,pe,ve.Ketaspiduriga mossel tuleks need kontuurid,mis on tagumitega koos esisillal,õhutada ennem,kui esimesi põhi kontuure.Siis esisild õhutada.Viimaks üks mees keerab tagumise õhutusnippli lahti ja teine vajutab pidurit rahulikult ja nii kui tuli kustub,jääd pedaali hoidma ja sõber kanalis keerab nippli kinni.Kui sa selle hetke maha magad,tuleb sama värk teha esimese kontuuri peal.Kettameestel,siis vastavalt ees põhikontuuri peal.Kui sul kõik on ok,aga mingist remondist on tuli põlema jäänud,siis tuleb lihtsalt suvalt lasta ühest kontuurist välja õli,kui ei kustu siis teisest(nagu eelnevalt seletasin).Muidugi võib olla andur veel vigane või teda lülitav kolb olla kinni kiilunud.Loodan,et keegi sai siit abi.Ilusat uut aastat. :smokin

to prix

Postitatud: 02 Jaan 2011 12:39
Postitas svenson01
.Ketaspiduriga mossel tuleks need kontuurid,mis on tagumitega koos esisillal,õhutada ennem,kui esimesi põhi kontuure.Siis esisild õhutada.??
sellest ei saanud aru vb seletaks lihtsamalt

Re: Tuli armatuuris

Postitatud: 02 Jaan 2011 16:45
Postitas ABS
Uus üritus- Õhutad pidurid ära - tuli põleb,siis keegi õrnalt vajutab piduripedaali,teine keerab esimese piduri õhutusniplit veidi lahti(vist on neid seal 3) niikaua kuni tuli ära kustub(kui tuli on kustunud siis pedaali vajutaja annab teada et võib kinni keerata nipli.Kui tuli ära ei kustunud siis peab keerama teist niplit.Minumeelest tuli keerata sisemist ja välimist niplit kordamööda et ära kustuks tuli,võin ka eksida kuna ei ole tõesti kaua seda teinud.Loodan et asi segasemaks ei läinud,mul see väljendusoskus ei ole just parimate killast...:S

Re: Tuli armatuuris

Postitatud: 02 Jaan 2011 17:31
Postitas svenson01
ok tänud ABS