Iš 412 -89 saldion
Postitatud: 02 Jaan 2011 09:48
Sai siis soetatud veel krooniaja lõpul omale ülalnimet mokits.
Ostmise hetkeks oli mootori küljest üritanud vee ja külma koosmõjul üritanud eralduda vl kollektori all olev luuk, mistõttu jooksid jahutusvedelikud suht lahinal välja, samuti oli osa jahutussüsteemist umbes ja mootorist ka naljakad helid kostusid... Seega sai igaks petteks mootor maha tõstetud, lahti võetud, puhastatud-kontrollitud(plokist seest sai eemaldatud ca kilo miskit mudalaadset ollust), vahetatud 4. silindri väljalaskeklapp(sealt üks tordilõigu sarnane tükk üritas eralduda) ja uute tihenditega kokku pandud, peale seda käib mootor nagu ema süda. Eelneva tegevuse juures oli meeldiv tõdeda, et kolvid-hülsid ja vänt ning saaled olid justkui uued:)
Kere on üldjoontes ilus ja kõva, leidub küll pindmist roostet aga läbivaid kohti ei ole suutnud siiani tuvastada. Kroomdetailid on väga heas korras.
vahelduseks paar pilti kah:
ja looma kõhuall
selline nägi siis peale ostmist välja.
Paari päeva eest sai kindlaks tehtud looma kõhu alt sõidu ajal kostva kolina tekitaja. Nimelt oli otsustanud koostöölepingu lõpetada käigukasti tugipuks/padi(kuda keegi kutsub, aga usun et saate aru mida silmas pean), aga nüüdseks uus olemas ja homme installeerima. peale seda veel kontrollida pidurid, ja seejärel ülevaatusele.
Keretöödega on plaanis alustada niipea kui liivapritsi ehitamisega valmis saan ja esimesed katsetused edukalt läbitud on.
Katsun siis inimesi jõudumööda kursis hoida, ja ka rohkem pildimaterjali toota. Loodan et ei pahandata et pildid on tehtud telefoniga, kuna digitaalne pildimasin kahjuks puudub.
Saldion
Ostmise hetkeks oli mootori küljest üritanud vee ja külma koosmõjul üritanud eralduda vl kollektori all olev luuk, mistõttu jooksid jahutusvedelikud suht lahinal välja, samuti oli osa jahutussüsteemist umbes ja mootorist ka naljakad helid kostusid... Seega sai igaks petteks mootor maha tõstetud, lahti võetud, puhastatud-kontrollitud(plokist seest sai eemaldatud ca kilo miskit mudalaadset ollust), vahetatud 4. silindri väljalaskeklapp(sealt üks tordilõigu sarnane tükk üritas eralduda) ja uute tihenditega kokku pandud, peale seda käib mootor nagu ema süda. Eelneva tegevuse juures oli meeldiv tõdeda, et kolvid-hülsid ja vänt ning saaled olid justkui uued:)
Kere on üldjoontes ilus ja kõva, leidub küll pindmist roostet aga läbivaid kohti ei ole suutnud siiani tuvastada. Kroomdetailid on väga heas korras.
vahelduseks paar pilti kah:
ja looma kõhuall
selline nägi siis peale ostmist välja.
Paari päeva eest sai kindlaks tehtud looma kõhu alt sõidu ajal kostva kolina tekitaja. Nimelt oli otsustanud koostöölepingu lõpetada käigukasti tugipuks/padi(kuda keegi kutsub, aga usun et saate aru mida silmas pean), aga nüüdseks uus olemas ja homme installeerima. peale seda veel kontrollida pidurid, ja seejärel ülevaatusele.
Keretöödega on plaanis alustada niipea kui liivapritsi ehitamisega valmis saan ja esimesed katsetused edukalt läbitud on.
Katsun siis inimesi jõudumööda kursis hoida, ja ka rohkem pildimaterjali toota. Loodan et ei pahandata et pildid on tehtud telefoniga, kuna digitaalne pildimasin kahjuks puudub.
Saldion