74. leht 93-st

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 15 Mai 2018 13:48
Postitas Mosseonparim
OT. Stern kas sa tead midagi tagumiste porilapakate kronsteinide kohta. On ühel 2140-l all sellised kronsad mis lähevad tahalogarite alla ja kaitseb taga logari ja porilapaka vahele jäävat metalli. Omanik väidab et on originaal kuid pole teistel all näha olnd.

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 15 Mai 2018 18:23
Postitas stern100
Mosseonparim kirjutas:OT. Stern kas sa tead midagi tagumiste porilapakate kronsteinide kohta. On ühel 2140-l all sellised kronsad mis lähevad tahalogarite alla ja kaitseb taga logari ja porilapaka vahele jäävat metalli. Omanik väidab et on originaal kuid pole teistel all näha olnd.
Pilt oleks parem. Üldiselt ikka logarist 10cm eemal peaaegu keset pagassi servas olevat "x"-i

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 15 Mai 2018 19:19
Postitas Mosseonparim
seda ma tean et see on seal x keskel. lihtsalt tahtsin teada äkki oled mõnel muul näinud midagi taolist.

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 15 Mai 2018 23:07
Postitas Edel
Seda ma tean küll, et Sternil neid mootoreid mõlema käega loopida on :D Tänavu aastaks paraku seda investeeringut ei tee. Tuleks kõigepealt garaaz leida, kus rahulikult nokitseda saaks.

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 20 Mai 2018 23:17
Postitas Edel
Moskvitš sõidab endiselt. Siia suitsu sisse on külmalt kuulda ka vähest klõbinat kiirendusel, mis soojaga ära kaob. Kolvid? Saalesid hästi ei usu, külmalt on rõhk keskmistel pööretel 3, soojalt 2. Mingit usaldusväärsemat mõõteriista pole leidnud, millega rõhku mõõta ja tuleb piirduda originaalkellaga. Andurit vahetasin, sama näit. Näidik on näidanud nii juba eelmisest aastast.
Varustasin Mosse selliste vidinatega http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/111596981 Samal õhtul käisin ühte mööda teeäärt taga otsimas :D Üles leidsin :D Panin külge tagasi ja kontrollisin ka teised üle, ei tule kuhugi.
Panin mõned pildid alates siit http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/111596973

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 21 Mai 2018 07:30
Postitas stern100
Kolvisõrm äkki siis hoopis, päris paljudel mootoritel on see häält teind.

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 21 Mai 2018 17:42
Postitas marek
Edel kirjutas:...
Varustasin Mosse selliste vidinatega http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/111596981 Samal õhtul käisin ühte mööda teeäärt taga otsimas :D Üles leidsin :D Panin külge tagasi ja kontrollisin ka teised üle, ei tule kuhugi.
Panin mõned pildid alates siit http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/111596973
Need kilbialused iluvõrud kipuvadki kilpi kergemini minema lennutama.
Endale panin 06 VAZ-ile eelmine aasta 03/06 analoogsed iluvõrud kilbi alla ning ühe hooajaga lendas 2 x korda kilp ja võru minema ja seda erinevatelt ratastelt.
Samade velgede ja ainult kiplidega pole kunagi sellist probleemi olnud.
Olukorra parandamiseks on nüüd alati 1 varu kilp ja varuvõru pagasnikus kaasas. Nüüd muidugi kui varu koguaeg olemas/võtta pole enam küljest ära lennanud, vähemalt siiani :D

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 21 Mai 2018 20:04
Postitas Edel
Ise kahtlustan ka nagu kolvisõrme. Soojalt justnagu ei tee häält, rohkem külmalt ja soojenemisel. Mootorit liigselt koormamata peaks need paar kuud ära kannatama.
Ega see üldiselt nii ongi, kui varu on kaasas, siis ei kao midagi küljest ära. Ega teeb meele mõruks küll, kui ära kaotad, pole neid võrusid nii kohe kusagilt võtta ka ja need pole just niiväga odavad ja ühekaupa neid ka keegi müüa ei taha. Edaspidi peab hoolsam olema ja külge pannes kasvõi tööriistaga proovima, kas hakkab tulema või mitte.
Mul üks tagumine rõngas kipub tasapisi ringi käima. Ventiiliaugu paned täpselt otse, mõne aja pärast on ikka ava nihkes. Teine serv mis toetab vastu velje serva ja rehvi, ilmselt viimane liigub ja veab rõngast edasi. Korra ma seda rõngast pisut painutasin rehvist eemale. Läks paremaks ja ventiili nii maha enam ei murra.

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 29 Mai 2018 23:01
Postitas Edel
Eile üks hetk ei tahtnud enam starter lülituda. Kohati nagu korraks võtab. Ilmselt süüteluku kontaktplaat vigane.
Täna otsisin oma kontaktivarud välja. Vahetasin ära ja panin ka starteri eraldi nupule http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/111623957 Seal asemel oli mul pidurite lamp (süttib koos pidurituledega), selle tõstsin tahhomeetrile lampide ritta keskmiseks http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/111623959/ käsipiduri lamp on vasakpoolne (kus ka vastav tingmärg sihverplaadil joonistatud) ja suunatule lamp on parempoolne, panin nüüd sinna kollase asemele rohelise klaasi, mille jaoks lammutasin ühe VAZ 2106 spidomeetri laiali. Lambi vilkumist on suht kehv näha, prooviks võtsin kõrvalt lambilt pirni, paremaks ei läinud. Seda vaatan edaspidi.
Paar nädalat tagasi vahetasin ka bensunäidiku GAZ-53 oma vastu. Osuti muidugi pendeldab päris hoolega, aga näidud on usaldusväärsemad varasemast :D Ehk ka andur paagis pole enam oma esimeses nooruses.
Plaan massilüliti ka käepärasemasse kohta panna, iga hommik enne sõitu kapotti kergitada on suht tüütu. Leidsin selleks ka sobiva pikkusega kaabli.
Hetkel juba üle 1000km maha pläristatud, küttekulu siin linna- ja linnalähiliinidel on keskmiselt 10,5L. Jah ka karburaator on oma aja ära elanud, ikka see vana mehaaniline, mille koos Mosse ostmisega 9 aasta eest kaasa sain. Hetkel ei taha seda liini torkida, ikkagi mul ainus sõiduvõimeline preparaat mu 6-ühikulise pargi hulgas :D
Mõned pildid lisatud alates sellest http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/111623945

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 30 Mai 2018 19:59
Postitas Martin2140
Kas sind ei häiri see et ees on 2140 stange ja taga 412? Jube harjumatu on see.