79. leht 93-st

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 17 Juun 2019 00:38
Postitas partnermosse
 Kirjutasi, et---Põhihäda võib olla neil kõverad kinnituskõrvad, kus lisaõhku tõmbab.
Sellise nähtusega ei saa paraku karpast asja jah, see tahaks kuuma saada ja metall plaatide vahel tagasi kuumutamist. Ära palun talda lihvima/raspeldama hakka, teed asja veel hullemaks.

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 17 Juun 2019 19:39
Postitas Edel
Lihvima vast enam ei hakka, kuumutamise ja painutamise varianti mul ka pole. Ühel karbal kunagi proovisin külmalt natuke väänata, tulemuseks murdus kõrv küljest ära... Nädalavahetuseks mõtlen midagi välja.

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 24 Juun 2019 22:45
Postitas Edel
Stern Läänemaalt varustas mind ühe K126N karburaatoriga ja installisin selle külge. Mootor läks erksamaks ja reageerib gaasipedaalile vajutades paremini, kuid edasi on muster sama: tühikäigul lonkab ikka ja mootor töötab rahutult isegi 3000 pöördel. Muidu käivitub hästi. Nüüd tuleb jagaja poole vaatama hakata. Ilmselt on mingi kala selles.

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 24 Juun 2019 23:51
Postitas partnermosse
Edel kirjutas:Stern Läänemaalt varustas mind ühe K126N karburaatoriga ja installisin selle külge. Mootor läks erksamaks ja reageerib gaasipedaalile vajutades paremini, kuid edasi on muster sama: tühikäigul lonkab ikka ja mootor töötab rahutult isegi 3000 pöördel. Muidu käivitub hästi. Nüüd tuleb jagaja poole vaatama hakata. Ilmselt on mingi kala selles.
Kas süüteküünlaid oled vahetanud? Endal oli vasta kevadet, et mootor hakkas kloppima, alguses pidasin karpa süüks ja hakkasin kohe näppima ka, aga siis sain aru, et kruvide keeramine ei aidanud ja siis juhuslikult sattusid tutikad küünlad riiulis vastu vaatama ja mõtlesin, et prooviks äragi kuna vanad küünlad olid juba ligi 13 aastat korraliku tööd teinud. Vahetasin ära ja kloppimine kadus.

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 25 Juun 2019 07:02
Postitas Martin2140
sa vast mõtlesid ikka K126H. K126N on 408 mootorile.

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 25 Juun 2019 18:56
Postitas Edel
Martin2140 kirjutas:sa vast mõtlesid ikka K126H. K126N on 408 mootorile.
Vene H on meile N.
Küünlad panin uued (tõsi, Vene omad D17 või mis nad olidki), aga töö sellest ei muutunud mitte midagi. Need eelmisedki küünlad panin aasta tagasi uued (NGK).

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 25 Juun 2019 19:07
Postitas partnermosse
Edel kirjutas:
Martin2140 kirjutas:sa vast mõtlesid ikka K126H. K126N on 408 mootorile.
Vene H on meile N.
Küünlad panin uued (tõsi, Vene omad D17 või mis nad olidki), aga töö sellest ei muutunud mitte midagi. Need eelmisedki küünlad panin aasta tagasi uued (NGK).
No tegelikult 1.5 mootorile A20D, deforss 1.3 mootorile mõeldud A17D

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 25 Juun 2019 19:46
Postitas partnermosse
Kas klapivahed regullitud?Kas jagaja võll on korralikult tsentris, see tähendab võll ei logise juhuslikult?

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 25 Juun 2019 20:22
Postitas stern100
partnermosse kirjutas:deforss 1.3 mootorile mõeldud A17D

Ja mis asi on deforss 1,3 mootor??

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 25 Juun 2019 20:51
Postitas Edel
Jagajat hakkan järgmisena vaatama. Ilmselt on viga selles. Eelmine aasta juba sai jagajatega pusitud.