1. leht 2-st
K 2140 kütusenäidik
Postitatud: 25 Juun 2011 16:22
Postitas svenson01
kütusenäidik valetas algul natukene nüüd näitab stabiilselt esimese kriipsu juures,paagist vahetasin anduri ära ei muutunud midagi.kas viga võib olla armatuuri taga juhtmetes?kus asuvad armatuuri kinnitused,mõned vist olid armatuuri all ja vist mõni oli orig kõlari kohapeal.teisiti vist lahti ei saa(paneel eraldi ära ei tule?)ei ole armatuuri veel ise ära võtnud mõtlesin et ehk mõni ütleb kasulikke näpunäiteid et ise ei peaks midagi ära lõhkuma lahtivõtmisega
Re: K 2140 kütusenäidik
Postitatud: 25 Juun 2011 18:13
Postitas stern100
Seal ei ole mitte midagi ületatavat. Kinnitused lahti, armatuur nii palju eemale kui kannatab ning siis hakkad vaikselt juhtmeid lahti keerama/kruvima et armatuur täitsa maha tuleks. Võid ju mõne juhtme ära tähistada, et endal pärast lihtsam oleks.
Re: K 2140 kütusenäidik
Postitatud: 25 Juun 2011 18:23
Postitas marko
Juhtmetes otseselt vast viga ei ole,aga armatuuri näiduk võib vabalt ise segast panna.Peab veenduma,et osuti vabalt liigub jne.
Re: K 2140 kütusenäidik
Postitatud: 26 Juun 2011 01:17
Postitas Edel
Olen korduvalt armatuuri küljest ära võtnud. Konsooli kinnitused otstes (uste juures) ja üks kõlari taga. Ära peab eest võtma raadio koos kõlariga ning piilari katted.
Lülitid ükshaaval lihtsalt küljest ära, (sammuti ükshaaval eelnevalt vaadata,mis järjestuses juhtmed neil taga on) ning siis juhtmed tagant ära, konsooli august välja ja kohe uuesti lüliti külge tagasi.
Näidikuplokki on juba tülikam konsooli küljest ära võtta. Hea on ühelt poolt toimetada läbi kõlari augu. Kinnitub see 4tk väikse mutriga (8mm võti, soovitatavalt pikk padrun), ka võib nende mutrite taga kinnitatud mõned massjuhtmed. Mutrid lahti ja siis saab konsooli lihtsalt pealt ära tõsta ja edasi juba vabam tegutseda. Samas on konsooli ja ploki kinnituste tikkpoltide all plastist puksid, mis kipuvad küljest ära pudenema.
Re: K 2140 kütusenäidik
Postitatud: 26 Juun 2011 15:40
Postitas svenson01
tänud õpetussõnade eest eks annan teada kuidas asi laheneb kardan et mõni juhe seal armatuuri taga ei anna korralikult ühendust või on ära pudenenud kuna sinna taha veel asja pole olnud ja juhtmed on m 2140 ikkagi suhteliselt peened ja aeg ei mõju neile hästi,35 a on ikkagi suhteliselt pikk aeg
Re: K 2140 kütusenäidik
Postitatud: 26 Juun 2011 15:47
Postitas marko
Kui andur tagant ära ühendada kas siis näit ikka muutub?
Re: K 2140 kütusenäidik
Postitatud: 26 Juun 2011 17:19
Postitas svenson01
testin seda,selle peale ei mõelnud
Re: K 2140 kütusenäidik
Postitatud: 26 Juun 2011 18:54
Postitas svenson01
kui paagi anduril juhe ära võtta siis on andur täiesti lõpus täis paagi pool
nüüd tankisin paagi täis ja näitab et on esimese kriipsu juures ehk seal kus ta on viimased 3 päeva seisnud kui süüde sees on,kui süüde välja võtta siis on tühja paagi all otsas,nii et kui süüde on sees siis ta natuke tõuseb kuid esimese kriipsuni ja isegi kui oli umbes veerand paaki kütust siis pidurdamisel loksumisel nt hetkeks näitab täis paaki ja siis tagasi esimese kriipsu juurde kuigi sees oli aint veerand paaki ei tea mis kala endiselt aga pole veel lahti jõudnud katkuda .ootan nõuandeid kui kellegil on aega.
ette tänades sven
Re: K 2140 kütusenäidik
Postitatud: 26 Juun 2011 20:11
Postitas marko
Pole välistatud,et paagianduri reostaat ikkagi vigane,võimalus andur välja võtta ja füüsiliselt ujukit liigutada ja vaadata mida näidik teeb.Need reostaadid ennegi jamanud.
Re: K 2140 kütusenäidik
Postitatud: 26 Juun 2011 21:06
Postitas svenson01
tänud marko testin ja kindlasti edastan vastuse.