1. leht 2-st
MZMA-401 19?? Varblane
Postitatud: 04 Apr 2009 20:52
Postitas Varblane
Re: M401 19?? Varblane
Postitatud: 04 Apr 2009 21:14
Postitas MAZ
Mulle meeldib ainult VAZ R4 asemel võiks miski 429 cid V8 mootor olla
siis oleks kohe ehtne rat-rod
ehk ma olen liigapalju neid American Hot-rodi saateid vaadanud. Kuid I like it
Re: M401 19?? Varblane
Postitatud: 05 Apr 2009 08:13
Postitas carrec
Mul üks tuttav ehitas sellise auto täielikult ringi, väliselt on nagu originaal, ainult gabrio variant. Sillad ja pidurid said 412 omad. Mootor ja käigukast, juhtmestik koos ajuga pritsung 2-selt OHC sierralt. Ma nüüd ei tea täpselt kas ja kuidas ta selle arvele sai, kuid arvel ta peaks olema. Väliselt on täiesti originaal, isegi listud lasi uuesti kroomida, väga super pühapäeva auto sai. Ehitas ta seda ikka korralikult ja kui õieti mäletan siis valmis sai ta selle mingi 5-6 aastaga.
Re: M401 19?? Varblane
Postitatud: 05 Apr 2009 10:14
Postitas mart
k¤¤¤¤i äge... mulle hakkas kohe meeldima! Ma ei saa ainult sellest aru, et kuidas see A piilari serv sellisel kujul ära mädanenud on? Miks sa sinna 412 mootorit tahad panna, kui see siksi kone sul seal juba ilusti istub ja liigub?
peace ise ka!
Re: M401 19?? Varblane
Postitatud: 05 Apr 2009 11:34
Postitas Edel
MZMA-401 VAZ-1500GT
Isegi päris ilusti töötab. Tee kere ka korda siis hakkabki Mosse kandma sellist tähist nagu ma siin paar rida eespool kirjutasin.
Re: M401 19?? Varblane
Postitatud: 05 Apr 2009 12:02
Postitas TiitS
See siksi mootor liigutab seda keret päris edukalt tundub. Mul endal sarnane projekt käsil. Mul praegu 408 moto peal, aga plaanis 412 oma peale tõsta. Kuna sul ka plaanis ikka 412 moto kasuks otsustada, siis ehk oskad öelda, et kuidas ta sinna kapoti alla istuma jääb. Ma mõtlen just seda, et väljalaskekollektorid jäävad suhteliselt kehvasti sinna viltuse mootoriploki alla/küljele, et see ligipääs jääb sinna suht kehvake, sest sisemine poritiib jääb suht mootori ligidale. Või parandage mind, kui ma eksin
Re: M401 19?? Varblane
Postitatud: 05 Apr 2009 12:17
Postitas carrec
Kaldun arvama, et sellele kerele sobib paremini ikkagi püstine mootor rohkem, endal kergem ja tööd vähem paigaldamisega.
Re: M401 19?? Varblane
Postitatud: 05 Apr 2009 12:48
Postitas Varblane
carrec-mu isa nägi seda cabrio varianti ja omanik jah ütles,et sierra mootor peal.Oli ka tahtmine sierra mootor vahele panna tegelikult.
mart-Lada mootoril see jama,et õlifiltri vahetuseks tuleb mul mootor üles tõsta ja teisepoolt jääb genekas ette ja seda ei saa pingutada ka kuna ruumi pole.Suurim jama on karteriga kuna ladal eespool karter aga mossel on taga ja selle silla pidin ma ära modima,mis muidugi legaalne ei ole üldse ja arvele ei saaks seda lada mootoriga.Parem ikka kui 412 mootor ja kast vahel on.
Edel-kere on plaanis liivapritsi viia ja sai männikult juba juttu tehtud ja tahavad terve kere eest saada 2000.-mis on odav võrreldes sellega,et mu 4 volga velge maksid 480.-
TiitS-vot kõik saigi alguse sellest,et väiksena mu sõbra isal oli kah 401 millel 412 mootor ja kast vahel ja kõik sobis päris kenasti.
Re: MZMA-401 19?? Varblane
Postitatud: 16 Apr 2009 22:19
Postitas Kollane
Kas niivana kere liivapritsimine metalli kõveraks ei tee ?
Re: MZMA-401 19?? Varblane
Postitatud: 16 Apr 2009 22:31
Postitas Varblane
Kollane kirjutas:Kas niivana kere liivapritsimine metalli kõveraks ei tee ?
Männiku tee 108 käib asi nii,et kriidiga märgid kohad ära mis kohti lasta ei tohi vms.Lastakse siis ainult ääred/servad mis ei saa kõveraks minna.Plekid tuleks siis keemiaga puhtaks võtta. Ise ka mõtlen,et äkki peaks mingi teise koha vaatama kus lastakse ikka terve kere haljaks aga nõrgema pritsiga.Kõveraks ei taha ma seda kere muidugi lasta.Peab uurima kus mis kuidas tehakse.Tuleks ju ka siis kohe happekrunt peale lasta, kuna muidu läheb kole kiiresti asi "rebaseks" kätte ära.
Progressist niipalju,et olen hakkanud asju küljest ära võtma.Jäävad siis ainult sillad alla,et saaks keret liigutada.Üks doonorauto on ka hetkel soolas kust saaksin heas korras sillad,käigukasti ja mootori.