1. leht 2-st
2 probleemi.
Postitatud: 08 Juul 2011 12:34
Postitas joh97r
1. probleem on selline, et mootorisse on sattunud liiga palju õli, kuidas seda vähendada normaalse tasemeni? Kui nipli kaudu, siis kus see asub?
2. probleem on, et mootor nagu "sööb" küünlad läbi. Mul on kodus kausitäis küünlaid, mis mossele sobivad, vanast ajast jäänd ja kontrollisisn üle, säde olemas, keerasin küünlad sisse, sõitsin natuke aega ja siis hakkas mootor paukuma ja nagu jõudu polnud, keerasin küünlad maha, ainult üks neljast töötas. Siis panin tutikad küünlad peale, alguses sain tükk aega korralikult sõita(mitu tundi). Aga siis hakkas jälle paukuma ja jõudu polnud, milles võib probleem olla?
Re: 2 probleemi.
Postitatud: 08 Juul 2011 12:40
Postitas mossejumal
1.probleem,seal polegi niplit,vaid kork,mis asub karteril,vasakpoolsel küljepeal,ehk siis juhipoolsel,sealt saad kogu õli välja lasta.
Re: 2 probleemi.
Postitatud: 08 Juul 2011 12:57
Postitas joh97r
Aga kas mingit sellist korki pole, kust ainult üleliigne õli välja lasta?
Re: 2 probleemi.
Postitatud: 08 Juul 2011 13:14
Postitas Varblane
Õlifiltri kopsikul on üks kork, lase välja sealt ja kontrolli taset, kui ikka kõrge siis pane käima ja lase uuesti välja.
Re: 2 probleemi.
Postitatud: 08 Juul 2011 13:26
Postitas joh97r
Aga kas 2. probleemile ei oska veel vastust öelda?
Re: 2 probleemi.
Postitatud: 08 Juul 2011 15:48
Postitas ABS
Karteril on ju õli välja laskmiseks olemas kork,on see sisekandiga(nelinurkne kui mälu ei peta...).Küünalde kohta niipalju et kunagi ostsin vene küünlad,mosule tehtud jne.Sõitsin nendega u.7 km. ja töötas neist seejärel ainult 1,suht sarnane teema...rohkem ei ole vene küünlaid pruukinud,mitte ei taha neid maha teha aga kogemused on lihtsalt sellised.
Re: 2 probleemi.
Postitatud: 08 Juul 2011 16:18
Postitas joh97r
ma olen proovinud Venemaa küünlaid, Jaapani küünlaid, isegi Prantsusmaa omasid vist ja ikka sama jama.
Re: 2 probleemi.
Postitatud: 08 Juul 2011 16:21
Postitas Varblane
Mis värvi need küünlad on siis? Segu liiga rikas võib-olla?
Re: 2 probleemi.
Postitatud: 08 Juul 2011 17:06
Postitas joh97r
Mis värvi küünlad olema peavad ja kust kohast, ikka küünla altosast eksju? Mulle peab kõik kahjuks puust ja punaseks tegema.
Re: 2 probleemi.
Postitatud: 08 Juul 2011 17:46
Postitas marko
Kõõnlad peavad olema hele-kuldpruunid.Kui mustad ja tahmased siis segu ikka liiga rikkas.Ära sõida ka liiga kaua tooreklapp suletuna.Muidu vene küünaldega on nii,et 100-st üks jääb toimima.Pane NGK BP6ES-id ja ei lähe need juba naljalt läbi.Ise nendega juba kõvasti üle 100 000 läbi ajanud ja seda ühelt mootorilt teisele tõstetuna ja saanud igast ekstreem tingimustes töötamist.