AZLK 2140 1986 mosseman
Postitatud: 29 Aug 2011 22:00
Teeks ka siis ajaviitseks teema ära.
Kuna suve alguse sai siis vanast mossest lahti öeldud, tuli ikka ajapikku vana igatsus tagasi ning mõtlesin, et kasutan võimaluse ära ja seotaks talveks igavuse peletamiseks mõne liikuri. Ära tõin ta kasutaja Taltsi juurest Tõrvast. Kui jutte uskuda siis olen kolmas omanik, läbisõiduks võib praegu registeerida 83 000 km. Täitsa usutav isegi. Vanad head mälestused tulid kohe Tõrva tänavatel paarutades meelde. Esimene sõit, siis koju tuues (220km) oli väga huvitav ja emotsioonikas. Ühel esimesel amordil on talla kõrv ära murdunud ning teine polt järgi andnud, ehk siis ripib niisama. Tänu sellele päris igav seal roolitaga ei hakanud kordagi.
Tegemist on küllaga aga õnneks kõik väiksed asjad rohkem. Hea on olnud nikerdada siin paar päeva kui aega on olnud. Esimesel päeval sai kohe armatuur lahti võetud et aru saada miks kojamehed ei tööta. Küll aga alles siis märkasin et kõik töötab, aga lihtsalt kojamehed ise on nö nuudipealt väljas ja käib tühja. Hea ja kasulik oli ikkagi armatuuritagune üle vaadata. Leidsin sealt veel välgumihkli ja mingisuguse huvitava veneaegse mõõtmisvahendi( pole õrna aimugi mille mõõtmiseks). Nippet-näppet asju veel hulganisti tehtud esimeste hetketega. Tühipööretel õudsalt pöörded kõikusid. Karpaks siis DAAZ 2140. Pole sellega varem kokku puutunud. Tal lisa vaakum tühikäiguklapp/mootor (või kuidas õige nimetus on, ma ei tea). Selle puhastasin brake cleaner`ga ära ja tip top oligi. Nüüd on ainuke jama et pöördede on kuidagi kõrged ja karpal reguleerimis krusi keerates ei lähe enam alla ka. Oskab äkki keegi hüva nõu anda?.
Tuleviku plaane on päris mitmeid. Esialgu vaja Haapsalu nostalgiapäevadeks enamvähem näo ette teha ja siis vaatab edasi, mis kevadeks saab.
Mõned pildid ka siis hetke seisust:
Armatuuri lammutamine:
Kuna suve alguse sai siis vanast mossest lahti öeldud, tuli ikka ajapikku vana igatsus tagasi ning mõtlesin, et kasutan võimaluse ära ja seotaks talveks igavuse peletamiseks mõne liikuri. Ära tõin ta kasutaja Taltsi juurest Tõrvast. Kui jutte uskuda siis olen kolmas omanik, läbisõiduks võib praegu registeerida 83 000 km. Täitsa usutav isegi. Vanad head mälestused tulid kohe Tõrva tänavatel paarutades meelde. Esimene sõit, siis koju tuues (220km) oli väga huvitav ja emotsioonikas. Ühel esimesel amordil on talla kõrv ära murdunud ning teine polt järgi andnud, ehk siis ripib niisama. Tänu sellele päris igav seal roolitaga ei hakanud kordagi.
Tegemist on küllaga aga õnneks kõik väiksed asjad rohkem. Hea on olnud nikerdada siin paar päeva kui aega on olnud. Esimesel päeval sai kohe armatuur lahti võetud et aru saada miks kojamehed ei tööta. Küll aga alles siis märkasin et kõik töötab, aga lihtsalt kojamehed ise on nö nuudipealt väljas ja käib tühja. Hea ja kasulik oli ikkagi armatuuritagune üle vaadata. Leidsin sealt veel välgumihkli ja mingisuguse huvitava veneaegse mõõtmisvahendi( pole õrna aimugi mille mõõtmiseks). Nippet-näppet asju veel hulganisti tehtud esimeste hetketega. Tühipööretel õudsalt pöörded kõikusid. Karpaks siis DAAZ 2140. Pole sellega varem kokku puutunud. Tal lisa vaakum tühikäiguklapp/mootor (või kuidas õige nimetus on, ma ei tea). Selle puhastasin brake cleaner`ga ära ja tip top oligi. Nüüd on ainuke jama et pöördede on kuidagi kõrged ja karpal reguleerimis krusi keerates ei lähe enam alla ka. Oskab äkki keegi hüva nõu anda?.
Tuleviku plaane on päris mitmeid. Esialgu vaja Haapsalu nostalgiapäevadeks enamvähem näo ette teha ja siis vaatab edasi, mis kevadeks saab.
Mõned pildid ka siis hetke seisust:
Armatuuri lammutamine: