1. leht 2-st

Mure pidurite õhutamisel...

Postitatud: 12 Apr 2009 12:28
Postitas croco
Teen siia ka teema, kuna äkki keegi targem tuleb ja aitab ära teha meil endal mõistus otsas....

panen moskvits liiga aadressi kuna ei viitsi jälle välja kirjutada lihtsam sealt lugeda :)

http://foorum.mosseliiga.ee/index.php?a ... topic=5946

:help :help :help

Re: Mure pidurite õhutamisel...

Postitatud: 12 Apr 2009 12:50
Postitas Varblane
Mis asi see põllumajanduslik vedelik oli?Muideks BSK või NEVA-le ei tohi DOT4 juurde lisada kuna tekivad klimbid ja mansetid/tihendid kaotavad oma kuju ja hakkavad varem või hiljem läbi laskma.Sellepärast tuleks kogu süsteem uut marki pidurivedelikuga läbi pesta.Ilmselt sul seal kuskil ikka õhk sees ja muud üle ei jää kui varuda mõnuga pidurivedelikku.Ikka mingi üle paari liitri ja muudkui õhutada.Mosse ühel pidurisadulal 3 õhutusniplit ka minu mäletamist mööda, nii,et annab neid õhutada.Krt teab millisest kõigepealt pihta hakata ja millisega lõpetada.

Re: Mure pidurite õhutamisel...

Postitatud: 12 Apr 2009 13:11
Postitas marko
Olin abis selle mosu pidurite õhutamisel.Kogu süsteemis sees PSK.Kuna survet täielikult üles ei saanud siis mingi kotermann seal sees ikkagi on.Lekkeid ega vigaseid töösilindreid ei tuvastanud.Hetkel jääb kahtlus ikkagi kas kapoti all olevale regulaatorile vms.Õhtutatud sai mõnuga ja igast versioonidega.Ennemgi piduritega jamanud ja sellist probleemi pole nagu varem ette tulnud seega vaja asjale teistmoodi läheneda.

Re: Mure pidurite õhutamisel...

Postitatud: 12 Apr 2009 19:24
Postitas risto626
regulaator ikka tagasilla küljes. aga muidu pidi jah sedasi olema, et kui regulaator pees, siis tagumised nõrgad.

Re: Mure pidurite õhutamisel...

Postitatud: 12 Apr 2009 19:34
Postitas marek
Nevat ja DOT-4 võib omavahel segada, aga kumbagi neist ei tohi kasutada koos PSK või BSK-ga.

Re: Mure pidurite õhutamisel...

Postitatud: 12 Apr 2009 19:40
Postitas marko
risto626 kirjutas:regulaator ikka tagasilla küljes. aga muidu pidi jah sedasi olema, et kui regulaator pees, siis tagumised nõrgad.
Tagasilla rõhuregulaator üldse mängust väljas :D aga see kapotialune regulaator või midaiganes teda ei nimetatta,tollel sai kolb alla lükatud ja märgutuluke kustutatud,aga jebida võib too sellegi poolest.Samas ei aidanud ka tolle junni vahetus nii,et jah.....

Re: Mure pidurite õhutamisel...

Postitatud: 12 Apr 2009 19:40
Postitas Varblane
Ilmselt mõeldakse kapoti all asetsevat "ämblikut" regulaatori asemel
Pilt

jah õigus Nevat ja DOT4 võib omavahel segada.

Re: Mure pidurite õhutamisel...

Postitatud: 13 Apr 2009 01:21
Postitas partnermosse
Punases ringis olevat asja saab töökorda nii, et peale õhutamist tuleb õrnalt piduri pedaali vajutada ja mingi hetk tuluke kustub -kui ei kustu siis vaja teist õhutus niplit avada ja samuti õhutuse viimasel etapil õrnal vajutada ja kui kustub tuluke, siis ka õhutusnippel sulgeda ja asi ongi tehtud.Kui tuluke põlema jääb, siis pidurid ei tööta täies mahus !!!

Re: Mure pidurite õhutamisel...

Postitatud: 27 Apr 2009 19:40
Postitas kaupov
partnermosse kirjutas:Punases ringis olevat asja saab töökorda nii, et peale õhutamist tuleb õrnalt piduri pedaali vajutada ja mingi hetk tuluke kustub -kui ei kustu siis vaja teist õhutus niplit avada ja samuti õhutuse viimasel etapil õrnal vajutada ja kui kustub tuluke, siis ka õhutusnippel sulgeda ja asi ongi tehtud.Kui tuluke põlema jääb, siis pidurid ei tööta täies mahus !!!
Milline see õhutusnippel sellel ämblikul on? Mul ka punane tuli põleb armatuuris ja kahtlustan seda vidinat.

Re: Mure pidurite õhutamisel...

Postitatud: 27 Apr 2009 20:27
Postitas Edel
kaupov kirjutas:
partnermosse kirjutas:Punases ringis olevat asja saab töökorda nii, et peale õhutamist tuleb õrnalt piduri pedaali vajutada ja mingi hetk tuluke kustub -kui ei kustu siis vaja teist õhutus niplit avada ja samuti õhutuse viimasel etapil õrnal vajutada ja kui kustub tuluke, siis ka õhutusnippel sulgeda ja asi ongi tehtud.Kui tuluke põlema jääb, siis pidurid ei tööta täies mahus !!!
Milline see õhutusnippel sellel ämblikul on? Mul ka punane tuli põleb armatuuris ja kahtlustan seda vidinat.
Sain aru,et vedelikku tuleb ühest ajamist natuke välja lasta ja seda tehakse rataste juures olevatest õhutusniplite kaudu. Omal tuleb ka see töö ette võtta nii et kõik info teretulnud.