IZ 412 ie 1979 Mcboby
Postitatud: 23 Sept 2011 18:08
Tere kaasfoorumlased !
Kirjutan ka Teile siis oma Moskvichi saamise loo.
Tegelikult oli mul mingi 8 aastat tagasi remonditud kerega 2140 408 mootoriga ja samamoodi remonditud 408 412 mootoriga. Kuna siis olin veel rumal 16 aastane poisipõnn läksid mõlemad autod põlluralliks ja lõpuks ikka metallikokkuostu.
2009 aasta alguses aga hakkasin uuesti otsima endale mosset. Sai siia isegi ostukuulutus üles pandud. Mõndasid käisin ka vaatamas aga tahtsin odava raha eest korraliku autot saada nagu ikka .
Vahepeal kadus suur vaimustus jälle ära aga jälgisin ikka siinset foorumit ja müügiportaale kuni lõpuks leidsin oma praeguse mosse.
See juhtus 20 dal augustil, kui võtsin ette reisi Läänemaale, endal kindel plaan sealt ära tuua 79 aasta 412.
Autoomanik puhkab maapõues ja müügiga tegeles pärimisõigusega poeg.
Kohale jõudes oli üllatus küll suur kui selgus, et auto on täpselt sama korralik kui piltitelt nähtud ja telefonist kuuldud .
Ajasime auto pukseerimishaagise peale, maksin ära auto hinna 170€ ja sõitsime tagasi kodu poole.
Koju jõudes oli vaja muidugi auto kohe käima ajada. Valasin bensiini sisse aga pump üles ei löönud. Võtsin pumba lahti, puhastasin ära ja valasin kütust täis. Sai tagasi peale pandud aga ikka ei läinud käima, siis võtsin karpa lahti ja puhastasin ära aga käima ikka hästi ei jäänud. Näppisime süüdet ka veel ja vahetasime küünlaid ning nüüd käis juba korralikult. Algul ajas jubedat sinist suitsu välja aga peale tunni ajast käimist jäi see kah järele.
Nüüd oli vaja proovisõit ära teha aga võt ei saagi, sidur on kinni . Panin siis käiguga käima, vahetasin käigud neljandani ära ning vajutasin korra pidurid plokki ja sidur toimis Kast tuleb alt ikkagi ära võta, sest sidur libiseb vähe ja survelaager on läbi.
See uhke värk kah, et ma olen auto teine omanik
Plaanidest siis niipalju, et üritan auto suhteliselt originaali jätta. Musta numbrit taga ei hakka ajama aga korralikuks teen ta igaljuhul.
Natuke pilte kah:
Ja need pildid on tehtud peale suuremat pesu ja koristamist:
Terv Raner.
Kirjutan ka Teile siis oma Moskvichi saamise loo.
Tegelikult oli mul mingi 8 aastat tagasi remonditud kerega 2140 408 mootoriga ja samamoodi remonditud 408 412 mootoriga. Kuna siis olin veel rumal 16 aastane poisipõnn läksid mõlemad autod põlluralliks ja lõpuks ikka metallikokkuostu.
2009 aasta alguses aga hakkasin uuesti otsima endale mosset. Sai siia isegi ostukuulutus üles pandud. Mõndasid käisin ka vaatamas aga tahtsin odava raha eest korraliku autot saada nagu ikka .
Vahepeal kadus suur vaimustus jälle ära aga jälgisin ikka siinset foorumit ja müügiportaale kuni lõpuks leidsin oma praeguse mosse.
See juhtus 20 dal augustil, kui võtsin ette reisi Läänemaale, endal kindel plaan sealt ära tuua 79 aasta 412.
Autoomanik puhkab maapõues ja müügiga tegeles pärimisõigusega poeg.
Kohale jõudes oli üllatus küll suur kui selgus, et auto on täpselt sama korralik kui piltitelt nähtud ja telefonist kuuldud .
Ajasime auto pukseerimishaagise peale, maksin ära auto hinna 170€ ja sõitsime tagasi kodu poole.
Koju jõudes oli vaja muidugi auto kohe käima ajada. Valasin bensiini sisse aga pump üles ei löönud. Võtsin pumba lahti, puhastasin ära ja valasin kütust täis. Sai tagasi peale pandud aga ikka ei läinud käima, siis võtsin karpa lahti ja puhastasin ära aga käima ikka hästi ei jäänud. Näppisime süüdet ka veel ja vahetasime küünlaid ning nüüd käis juba korralikult. Algul ajas jubedat sinist suitsu välja aga peale tunni ajast käimist jäi see kah järele.
Nüüd oli vaja proovisõit ära teha aga võt ei saagi, sidur on kinni . Panin siis käiguga käima, vahetasin käigud neljandani ära ning vajutasin korra pidurid plokki ja sidur toimis Kast tuleb alt ikkagi ära võta, sest sidur libiseb vähe ja survelaager on läbi.
See uhke värk kah, et ma olen auto teine omanik
Plaanidest siis niipalju, et üritan auto suhteliselt originaali jätta. Musta numbrit taga ei hakka ajama aga korralikuks teen ta igaljuhul.
Natuke pilte kah:
Ja need pildid on tehtud peale suuremat pesu ja koristamist:
Terv Raner.