1. leht 3-st

Azlk 2140,1977 Ristik

Postitatud: 15 Jaan 2012 20:00
Postitas Ristik
Tere
Kirjutaks siis enda mosust ka natukene,ostsin ta 2009 a. suvel.Autol keretööd tehtud ja pelkid enamvähem sirged ja roostevabad.Samal päeval kui auto ostetud sai,ilmnes aga mitmeid vigu,sidrui mansetid andsid läbi,mootor lonkas madalatel jne jne,vigu ikka jagus.Kui autoga olin umbes 100-200 km sõitnud andis plokikaane tihend otsad,vahetasin tihendi ja termostaadi ja veel mõned tihendid ära,aga umbes peale sama pikka sõitu oli uus tihend ka omadega läbi,seega tõstsin mootori maha ja alustasin suurema kamp.remondiga.Kui mootori laiali kakkusin tuli vigu kõvasti juurde :o kolvirõnad,raamsaaled,väntvöll ja hooratas olid omadega täitsa läbi,praeguseks olen saanud praktiliselt uue väntvölli mis on juba tasakaalustatud sammuti raam ja kepsusaaled hooratta ja uued kolvirõngad,plokikaan on hetkel lihvimises ja hooratta lasen ka 3 kg kergemaks,kirjutangi rohkem sellepärast et teie arvamusi ja ettepanekuid kuulata.
tänud.
Siin on mõned pildid ka
http://fotoalbum.ee/photos/kults102/sets/1071527

Re: Azlk 2140,1977 Ristik

Postitatud: 15 Jaan 2012 20:10
Postitas 27151
Kena auto! Mis auto valuveljed(mazda626?) ja mitu tolli on?

Re: Azlk 2140,1977 Ristik

Postitatud: 15 Jaan 2012 20:13
Postitas Ristik
Tänud
Veljed olid mitsubishi sigma omad 15 tolli,neid enam ei ole.

Re: Azlk 2140,1977 Ristik

Postitatud: 15 Jaan 2012 20:20
Postitas Järvpõld
Soovin edu ;)

Re: Azlk 2140,1977 Ristik

Postitatud: 15 Jaan 2012 20:24
Postitas Ristik
Tänud
Aga äkki oskab keegi soovitada mida võiks veel teha just mootori poolega,olen kuulnud kuskilt et sierra v6 karboraatorid sobivad mossele mis efekt oleks ja kas tasub üldse seda panna,äkki hakkab liialt lammutama vms,sammuti vedrustuse kohta tahaks ka häid soovitusi,mosu enda vedrustus on ikka liiga vedel

Re: Azlk 2140,1977 Ristik

Postitatud: 15 Jaan 2012 20:31
Postitas stern100
Vedrustuse koha pealt...mida sa sõita soovid? Enda rallikale ostsin näiteks ette uued mosse vedrud(võtsin ühe keeru maha ka ikka kohe), taga praegu alt kolmas leht tagurpidi keeratud, kuid kevadel teen vedrupakke veel paremaks, ehk keeran tagurpidi hoopis ülevalt teise lehe. Samuti ostsin taha uued Land Cruiseri Monroe gaasiamordid (kood oli vist D444 vms, kui vaja saan täpsemalt järgi uurida) ning hetkel on ees all Kyb gaasikad. Kui viitsid ehitada, annab mossele ka lisada tagumine stabikas ning ette topeltstabikas ;)

Re: Azlk 2140,1977 Ristik

Postitatud: 15 Jaan 2012 20:42
Postitas Ristik
Ei soovi rallit sõita,pigem lihtsalt kätt harjutada ja vaadata mis tulemus tuleb,mina keerasin ülevalt 3. lehe teistpidi ja lindi järgi peaks kuskil 4 cm allapoole jääma,aga kui mosu originaal vedrusi lõigata siis jääb vist ikkagi vedel ja hakkab amordile kahaiget tegema? mis hinnaklassi need lc amordid muidu jäävad

Re: Azlk 2140,1977 Ristik

Postitatud: 15 Jaan 2012 20:48
Postitas stern100
Haapsalu Tradilost tellides oli 70 euri letihind, kahele amordile siis. Ees tarvitatakse liigas tegelikult Transporteri T4 gaasikaid, kuid nende kasutamine nõuab kinnituste natukene ümbertegemist, milleni pole veel ise jõudnud. Ning jah, vana vedru pole mõtet niisama lõigata kui ajad taga jäikust. Kui rallit sõita ei soovi siis on kõige parem osta lihtsalt ette uued mosse vedrud(võimalusel oleks veel paremad põllumajanduslikud vedrud) ning võtta 1 keerd ikka maha.

Re: Azlk 2140,1977 Ristik

Postitatud: 15 Jaan 2012 20:59
Postitas Ristik
Väga hea info,selle panen kõrvataha,veermikuga hakkan tegelema lootetavasti kuu lõppupoole,huvitab veel ikkagi mootoripoole paremaks tegemine.
Tänud

Re: Azlk 2140,1977 Ristik

Postitatud: 15 Jaan 2012 21:03
Postitas stern100
Mootori koha pealt...karbussi kohta ei oska sulle soovitusi anda sest ise sõidan rahvarallit ikka mosse originaalkarpaga. K-126 ja sai nii mõnelegi siksile kott kenasti pähe tõmmatud viimane kord. Muidugi kõik jupid kenasti kaalu ajada, kui juba vändaliin välja on võetud. Samui võiks voolavust parandada kollete lihvimise/poleerimise näol, ning et kollektorid ikka kaanega ka kokku istuksid kanalite poolest ilusti. Kui kaant pole lihvitud, võid 1mm julgelt maha võtta alustuseks.