Foorumlaste muud hobiautod ja tehnikahobid
Postitatud: 17 Jaan 2012 17:40
Kuna Vaba teema kirjeldus on "räägi millest tahad" siis võiks rääkida ka muudest huvitavatest asjadest millega klubilised garaazis tegelevad. Ma tean et päris paljudel on Mossede kõrval ka muid väga huvitavaid hobiautosid, miks mitte neid ka teistele tutvustada.
Teen siis ise otsa lahti:
Juba pikemat aega oli tahtmine mingi uue "projektika" järgi. Tegelt tahab Mosse ka üle käimist aga selleks ajaks kui Mosse tegemises on oleks ka vaja mingt hobikat millega vahelduseks ringi sõita. Pealegi saaks kätt harjutada et Mosse paremini välja tuleks. Juba ammu pakkus tüdruku vanaisa Golf I keevitatud keret koos kõikide juppidega, aga see hetk ei olnud raha. Kui suvel sai tekkis võimalus see ära osta, ilmus välja ostja kes seda kaks aastat tagasi oli vaatas käinud ja äära lubanud osta ja läkski minu nina alt ära. Hiljem selgus et see läks minu tuttava kätte ja ilmselt saab sellest kunagi väga ilusti korda tehtud auto Siis otsustasin ette võtta maal seisva Gaz-69. Tegelikult ei saa selle kohta päris nii öelda, kuna 69-lt on pärit ainult esiporitiivad, mootori küljeplekit ja osa kapotti. Veneajal ehitati palju Uaz-e ümber praktilisemaks kõvakatustega. Siinkandis üks mees tegeleski sellega et tegi soovijatele keresid ümber. Ühe viimastest tegi vene aja lõpus aga natuke huvitavama: Gaz-69 nina, 53 kabiin, uaz 469 tagaots. See oli tal aga seisma jäänud juba pikaks ajaks ja kunagi ca 10 aastat tagasi andis ta selle kere ilma mootorita minu vanaisale. Vanaisal oli endal Nissani diiselmootoriga gaz 69, kust ta tõstis mootori selele kerele peale. Auto jäi aga ikkagi seisma. OK pikk jutt sai eelloost aga see sügis tõime treileriga linna sellise eluka:
Kuna ise käin Tartus koolis aga auto on Võrus vanematekodu garaazis, sain tegeleda sellega ainult nädalavahetustel. Eesmärk oli uueks aastaks valmis saada. 30.ndaks detsembriks oli pilt selline:
Plaanis oli ka Talverallile tulla, aga hetkel on masin natuke laiali jälle, käigukast on vaja ümber teha. Alguses oli Nissani käigukast (mis on pikk nagu mossel) otse kummist leevendusmuhviga vahekasti küljes. Niimodi oli aga täiesti talumatu vibratsioon, üle 40 km/h sõita ei olnud võimalik. Nüüd tuleb Nissani sidurikoja külge 469 käigukast, sealt edasi vahekasti kardaan.
Rohkem lugemist ja ehituspildid selle auto kohta on SIIN
Teen siis ise otsa lahti:
Juba pikemat aega oli tahtmine mingi uue "projektika" järgi. Tegelt tahab Mosse ka üle käimist aga selleks ajaks kui Mosse tegemises on oleks ka vaja mingt hobikat millega vahelduseks ringi sõita. Pealegi saaks kätt harjutada et Mosse paremini välja tuleks. Juba ammu pakkus tüdruku vanaisa Golf I keevitatud keret koos kõikide juppidega, aga see hetk ei olnud raha. Kui suvel sai tekkis võimalus see ära osta, ilmus välja ostja kes seda kaks aastat tagasi oli vaatas käinud ja äära lubanud osta ja läkski minu nina alt ära. Hiljem selgus et see läks minu tuttava kätte ja ilmselt saab sellest kunagi väga ilusti korda tehtud auto Siis otsustasin ette võtta maal seisva Gaz-69. Tegelikult ei saa selle kohta päris nii öelda, kuna 69-lt on pärit ainult esiporitiivad, mootori küljeplekit ja osa kapotti. Veneajal ehitati palju Uaz-e ümber praktilisemaks kõvakatustega. Siinkandis üks mees tegeleski sellega et tegi soovijatele keresid ümber. Ühe viimastest tegi vene aja lõpus aga natuke huvitavama: Gaz-69 nina, 53 kabiin, uaz 469 tagaots. See oli tal aga seisma jäänud juba pikaks ajaks ja kunagi ca 10 aastat tagasi andis ta selle kere ilma mootorita minu vanaisale. Vanaisal oli endal Nissani diiselmootoriga gaz 69, kust ta tõstis mootori selele kerele peale. Auto jäi aga ikkagi seisma. OK pikk jutt sai eelloost aga see sügis tõime treileriga linna sellise eluka:
Kuna ise käin Tartus koolis aga auto on Võrus vanematekodu garaazis, sain tegeleda sellega ainult nädalavahetustel. Eesmärk oli uueks aastaks valmis saada. 30.ndaks detsembriks oli pilt selline:
Plaanis oli ka Talverallile tulla, aga hetkel on masin natuke laiali jälle, käigukast on vaja ümber teha. Alguses oli Nissani käigukast (mis on pikk nagu mossel) otse kummist leevendusmuhviga vahekasti küljes. Niimodi oli aga täiesti talumatu vibratsioon, üle 40 km/h sõita ei olnud võimalik. Nüüd tuleb Nissani sidurikoja külge 469 käigukast, sealt edasi vahekasti kardaan.
Rohkem lugemist ja ehituspildid selle auto kohta on SIIN