1. leht 2-st

Roolikarp

Postitatud: 18 Jaan 2012 00:01
Postitas Killa
Nimelt käib rool väga raskelt ja loks on ka oma 7cm.
Õli on ja sai neid polte/ mutreid ka keeratud seal, kuid ikka käib raskelt. Ehk kellegi samalaadne viga olnud? Ainuke viga mis oli oli see , et teol on keere suht sakiline ja maha keeratud, kuid sellest ei tohiks see viga tulla ju? Või on metalli puru kuskil laagrite vahel?

Re: Roolikarp

Postitatud: 18 Jaan 2012 01:02
Postitas Edel
Karbi laagrid laiali? Minul üksvahe piinas ka selline häda kuni laager päris laiali lagunes ja kiirkorras roolikarbi vahetus ette võtta tuli...

Re: Roolikarp

Postitatud: 18 Jaan 2012 07:21
Postitas moskiito
kui keere maha keeratud, siis selles viga ongi. endal kergem kui vahetad terve karbi välja.

Re: Roolikarp

Postitatud: 18 Jaan 2012 17:54
Postitas Killa
Karbi saab ju vahetatud ka nii, et midagi muud maha ei pea kiskuma?(piduripea silindreid jne)

Laagrite laiali jooksimne peaks näha ju olema? imelik oli küll seal teo laagrid olid nagu ühe küljepeal järjest, aga mõtlesin et vahesid praktiliselt polegi, või peabki olema seal lahtised laagrid ilma selle krooni mood asjata?

Re: Roolikarp

Postitatud: 18 Jaan 2012 18:37
Postitas stern100
Saab vahetatud küll...ise vahetasin ka nii kuid mul ei old sillatala ka ees. Ei tea kui segav faktor see on. Igatahes paras keberniit selle vahetus.

Re: Roolikarp

Postitatud: 18 Jaan 2012 18:59
Postitas moskiito
siis on sinu auto roolikarp mõnda aega tagasi juba kokku jooksnud ja korralikult hambaid närinud. karpi vahetada on paras kebeniit, nagu stern mainis, kuid täiesti teostatav. sillatala ei pruugi ette jääda, kuid täpsemalt ei oska öelda, sest minul puudub samuti komplektsel masinal karbi eemaldamise kogemus.

Re: Roolikarp

Postitatud: 18 Jaan 2012 19:00
Postitas ABS
Mina sain roolikarbi nii vahetatud et roolisambaga oli karp komplekteeritud.Ise ka enam aru ei saa kuidas aga vahetatud ta sai :D .Ei tahaks hirmutada aga nagu Stern100 ütles et hea keberniit ta on,üldse ei kadesta aga head edu sulle.Rikkis roolisüsteemiga on väga halb ja ohtlik sõita :uhoh Kui korda saad asja siis jällegi hea meel ;)
P.S. Uus karp regulli enne ära kui autole paigaldad,ise kasutasin reguleerimiseks raamatu "Sõiduautod Moskvich" abi-seal kirjas palju peab olema vabalõtku ja mis asendis.Vale reguleeeringuga võib karbi korpus lõhki minna(kogemus olemas) :rokib
Õlivarda keerasin eest ära,muu jäi nagu omale kohale.Mudeliks 2140 millel vahetasin.

Re: Roolikarp

Postitatud: 18 Jaan 2012 21:54
Postitas Killa
Selline raamat olemas, tõesti väga hea kirjandus. Aga kas rooli varras käib eraldi ka karbist? Detailikataloogis on nagu, et nuudiga istub sisse, kas kiil hoiab seda paigas? Ja kas kanali olemasolu on väga tähtis või saab selle maha ka auto pukkidele tõstes? Nimelt garaazis kanal vett täis.

Re: Roolikarp

Postitatud: 18 Jaan 2012 23:03
Postitas moskiito
ma natuke ilgun, mitte võtta isiklikult.
Nimelt garaazis kanal vett täis
no siis võttad paned kalipso selga ja sukeldud turvalisse kanalisse ujuma roolikarbi vahetuse ajaks :P

Kanalis oleks muidugi parem seda teha, või siis kuskil tõstuki peal. Ilma natukese nadi seda teha kui rooli latt maha ei tule, kuid tavaliselt seda ei juhtu kuna reeglina too totaalselt kinni roostetanud.

Re: Roolikarp

Postitatud: 18 Jaan 2012 23:07
Postitas Killa
moskiito kirjutas:ma natuke ilgun, mitte võtta isiklikult.
Nimelt garaazis kanal vett täis
no siis võttad paned kalipso selga ja sukeldud turvalisse kanalisse ujuma roolikarbi vahetuse ajaks :P

Kanalis oleks muidugi parem seda teha, või siis kuskil tõstuki peal. Ilma natukese nadi seda teha kui rooli latt maha ei tule, kuid tavaliselt seda ei juhtu kuna reeglina too totaalselt kinni roostetanud.
Ehk on lahti, kuna tundub ,et see karp on viimased 30 aastat õli välja ajanud :lol

Ei võta muidugi isiklikult :)
Aga isiklikult võtmise kohta on hea ütlus- Ära südamesse võta, võta parem suhu saad välja sülitada :lol