küsimus 2140 kohta

Üldised probleemid mossega
Vasta
Kasutaja avatar
azlksl
Postitusi: 19
Liitunud: 22 Veebr 2012 16:45
Asukoht: hiiumaa

küsimus 2140 kohta

Postitus Postitas azlksl »

tere oleks küsimus mis vahe on tavalisel 2140 ja 2140 6, et mida see 6 seal lõpus tähendab?
tänud ette kes vaevuvad vastama.
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3342
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: küsimus 2140 kohta

Postitus Postitas stern100 »

azlksl kirjutas:tere oleks küsimus mis vahe on tavalisel 2140 ja 2140 6, et mida see 6 seal lõpus tähendab?
tänud ette kes vaevuvad vastama.
21046 on põllumajanduslik variant. Kangemate vedrudega, aeglase diffriga, jämedama stabikaga, enamasti ka ühendatud raamide, mitte poolraamide peal ning mootor mõeldud 76 bensiinile.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 136 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kasutaja avatar
azlksl
Postitusi: 19
Liitunud: 22 Veebr 2012 16:45
Asukoht: hiiumaa

Re: küsimus 2140 kohta

Postitus Postitas azlksl »

huvitav üks mosse on mul 21406 mootor on jah 76 oma aga poolraamid ei ole kül koos oma vahel
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3342
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: küsimus 2140 kohta

Postitus Postitas stern100 »

azlksl kirjutas:huvitav üks mosse on mul 21406 mootor on jah 76 oma aga poolraamid ei ole kül koos oma vahel
Sellepärast ütlesingi enamasti. Ka minu käest käis läbi üks 21046, millel ei olnud raamid omavahel ühendatud, kuid kõik muu oli õige(vedrud, stabikas ja aeglane differ)
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 136 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kasutaja avatar
azlksl
Postitusi: 19
Liitunud: 22 Veebr 2012 16:45
Asukoht: hiiumaa

Re: küsimus 2140 kohta

Postitus Postitas azlksl »

mis moodi saab kontrolida ilma sila lahti võtmist et mis üle kanne kuidagi sai et kui ratas teeb ühe tiiru .............
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3342
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: küsimus 2140 kohta

Postitus Postitas stern100 »

azlksl kirjutas:mis moodi saab kontrolida ilma sila lahti võtmist et mis üle kanne kuidagi sai et kui ratas teeb ühe tiiru .............
Jäi veel mainimata et põllumajanduslikul peaksid olema ees trummelpidurid.

Aga diffri ülekande kohta. Teed rattaga näiteks 10 tiiru ning loed gardaani POOLTIIRE. Kui 10 ratta tiiruga umbes 45 pooltiiru, seega ülekanne 4.55. Kui 42 tiiru, seega 4.22 jne. Ei pea muidugi 10 tiiru tegema...arvuta välja mitu poolringi gardaan ühe ratta ringiga tegema peab.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 136 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kasutaja avatar
azlksl
Postitusi: 19
Liitunud: 22 Veebr 2012 16:45
Asukoht: hiiumaa

Re: küsimus 2140 kohta

Postitus Postitas azlksl »

selge tänud sulle jälle vähe targem :lol
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: küsimus 2140 kohta

Postitus Postitas SanderV »

lihtsamalt kui 1 ratas kinni ehk maas ja teist tiirutad.. teed rattaga 2 tiiru ja loed kardaani tiire peaks siis tulema vastavalt kas 3.9 4.2 v 4.55
kõige lihtsam võta ratas tee kriidiga v millegiga m2rgid peale nii rattale kui kardaanile ja tee täpselt 2 ringi ära ja vaata mis asendisse kardaan algse märgi järgi jääb... pikk jutt aga tegevus suht lühike :D
Vasta