1. leht 3-st

MZMA 401 1956 meelisrr

Postitatud: 19 Mär 2012 13:00
Postitas meelisrr
Tegu siis algselt minu vanaonule kuulunud Almaga. Pikka aega olen tahtnud selle autoga tegeleda, aga nüüd lõpuks võtsin kätte ja et mul taganemisteed ei oleks, siis tegin teema siia kuulutamaks avalikult, et sellel suvel hakkab see auto jälle sõitma.
u 30a tagasi tehti nii kerele kui mootorile ring peale, aga miskipärast ei saadud teda käima ja nii ta jäi seisma, pole veel päris kokkugi pandud (stanged ja kellad küljest ära nt). Läksin teda täna vaatama, aga *** kui palju igast pahna sinna ette ja peale oli kogunenud, niiet paremaid pilte ei saanud teha:
Pilt
Väljast on olukord üsna OK, kõige rohkem hakkab silma kroomdetailide suht kehv olukord. Seisnud on ta katuse all, aga niiskus on altpoolt eriti kevadeti lume sulamisega ligi pääsenud ja põhja alla on tekkinud piisavalt pindmist roostet. Kui vähe kuivemaks läheb ja õue saab ajada, siis vaatan täpsema

Plaan on järgmine: Uuesti arvele, ülevaatusele ja 9. juuni Hiiumaale. Eelmise aasta suursõidul oli kurb vaadata, et ainult 412 ja uuemad platsis olid. Hiiumaa pole kaugel kah.

Kui 6V aku kuskilt saab(või ise teeb), siis on pool muret murtud. Rehvid on OK, kui pidurid töötavad ja mootor korras, siis peaks miinimumprogramm täidetud olema ÜV jaoks.

NB! Selle teema tekkes on põhisüüdlasteks 2 Sandrit!

Re: MZMA 401 1956 meelisrr

Postitatud: 21 Mär 2012 21:11
Postitas sass
Varsti näeb siis söitmas. :auto

Re: MZMA 401 1956 meelisrr

Postitatud: 16 Apr 2012 10:56
Postitas smaster
Ma tahan näha progressi..!!

Re: MZMA 401 1956 meelisrr

Postitatud: 21 Apr 2012 14:48
Postitas meelisrr
Krt, mulle meeldib jälle selline variant rohkem, et ootan viimase hetkeni ja siis annan 3 ööd ja päeva täiega kuuma... Säilib mingi pinge ka asja juures. Aga okei, et mul plastikukrunt parasjagu otsa sai ja tsiklile iluravi teha ei saanud, siis sai suurem osa kola eest ära liigutatud ja rehvidele natuke õhku sisse löödud. Nüüd vaja mingid naised leida, kes bikini-washi viitsiks ära teha.

Mingit pildimaterjaali ka:
Pilt
Esimene parem rattakoobas seest.. Ei paista kõige hullem, eks paistab mis sellest põhjast pärast liivapritsi järgi jääb, aga see on hilisem teema.
Pilt
Mootor.
Pilt
Kui seest sama kena rasvane kord üle, kui väljast, siis on täitsa timm ju.

Re: MZMA 401 1956 meelisrr

Postitatud: 21 Apr 2012 16:33
Postitas smaster
Vägev, on näha vähest liigutamist asja juures :beer

Re: MZMA 401 1956 meelisrr

Postitatud: 22 Apr 2012 18:27
Postitas i-need-for-sped
respekt motori eest . 402 motor on väga väga harv tänapäevadeks Eestis , kui ka Venemaal . ka väga raske leida temale varuosi .
Edu tööl :)

Re: MZMA 401 1956 meelisrr

Postitatud: 22 Apr 2012 18:48
Postitas meelisrr
Edu tarvis! Hmm, polegi kursis nende mootorite haruldusega. Aga õnneks mul kap. rem. mootor peal seal + teine samasugune kokkupanemata kujul kuuri all. Et see auto ainult suvel ilusate ilmadega kruiisimiseks jääb pärast lõplikku taastamist (ehk jõuab selleni järgmise aastanumbri sees), siis ilmselt lõppeb enne nafta otsa, kui nende ressurss otsa sõidetud saab.

Re: MZMA 401 1956 meelisrr

Postitatud: 22 Apr 2012 19:14
Postitas smaster
Niikaua kuni kartul ja rukis veel kasvab pole selliste masinatega sõitmine ka veel probleem, niiet parem muretse oma ressursi pärast :lol

Re: MZMA 401 1956 meelisrr

Postitatud: 22 Apr 2012 20:01
Postitas MAZ
M402 mootoriga M401d on üsna viimastest, üldse mis tehti. Neid ülemineku mudeleid just väga palju alles ilmselt enam pole.
Tundub,et eelnevalt on keegi paksult punase krundiga masinat värvinud?
Kui kere on kõva ja mootor ei tee "veidraid hääli" siis peaks temast saama asja küll.

Re: MZMA 401 1956 meelisrr

Postitatud: 22 Apr 2012 21:12
Postitas meelisrr
MAZ kirjutas:M402 mootoriga M401d on üsna viimastest, üldse mis tehti. Neid ülemineku mudeleid just väga palju alles ilmselt enam pole.
Tundub,et eelnevalt on keegi paksult punase krundiga masinat värvinud?
Kui kere on kõva ja mootor ei tee "veidraid hääli" siis peaks temast saama asja küll.
See krundikiht suht õhuke udu seal peal. Kere kõvadus ja mootori veidrad hääled võivad mõjutada ainult juunis Hiiumaale jõudmist. Aga asja saab temast nii või naa, ühel juhul läheb lihtsalt paar kilo rohkem keevitustraati kui teisel juhul. Aga mis siin ikka. Vahepeal üritan välja nuputada, kust ma 6V aku saan (Kui just 402 mootoriga koos ei tulnud ka 12V elektrisüsteem? See krt jäi mul küll auto juures olles üle vaatamata. Keegi kursis?) . Järgmisel pühapäeval uued pildid ja progress. Stay tuned.