1. leht 1-st

Piduritoru

Postitatud: 29 Apr 2012 23:25
Postitas partnermosse
Küsimus oleks säärane. Milliste käepäraste vahenditega vasest piduritoru stutsi lahti saada(esisillas), mis on toru külge keevitunud ? Ettepanekud ja praktika, kuidas kellegil on õnnestunud lahti saada ?!

Re: Piduritoru

Postitatud: 30 Apr 2012 08:39
Postitas stern100
partnermosse kirjutas:Küsimus oleks säärane. Milliste käepäraste vahenditega vasest piduritoru stutsi lahti saada(esisillas), mis on toru külge keevitunud ? Ettepanekud ja praktika, kuidas kellegil on õnnestunud lahti saada ?!
Ohh nendega on oma mossede kallal jebitud küll ja küll. Kus kohas see sul täpsemalt asub...? Ehk millist vaja lahti keerata. Aga üldjuhul on ikka määritud ennem mingi roostesurmaga, pidurivedelikuga või coca-colaga neid, et natuke seediks ennem lahti keeramist. Tee omale vastav 12 võti mingist vanast tugevast silmusest, et toru mahuks läbi ainult vahelt, ning siis katab silmus enamuse stutsi peast ikka ära, väiksem oht üle keerata asja. Annad veel kuuma hoolega, et põletaks stutsi ja toru vahelise sita välja ja hakkad meelitama :D Endal kestis see tegevus esimeste torudega vist pea 2 päeva :D

Re: Piduritoru

Postitatud: 30 Apr 2012 23:03
Postitas partnermosse
stern100 kirjutas:
partnermosse kirjutas:Küsimus oleks säärane. Milliste käepäraste vahenditega vasest piduritoru stutsi lahti saada(esisillas), mis on toru külge keevitunud ? Ettepanekud ja praktika, kuidas kellegil on õnnestunud lahti saada ?!
Ohh nendega on oma mossede kallal jebitud küll ja küll. Kus kohas see sul täpsemalt asub...? Ehk millist vaja lahti keerata. Aga üldjuhul on ikka määritud ennem mingi roostesurmaga, pidurivedelikuga või coca-colaga neid, et natuke seediks ennem lahti keeramist. Tee omale vastav 12 võti mingist vanast tugevast silmusest, et toru mahuks läbi ainult vahelt, ning siis katab silmus enamuse stutsi peast ikka ära, väiksem oht üle keerata asja. Annad veel kuuma hoolega, et põletaks stutsi ja toru vahelise sita välja ja hakkad meelitama :D Endal kestis see tegevus esimeste torudega vist pea 2 päeva :D
Ma hakkasin pidurivoolikuid vahetama ja no 6 tundi mässamist ja ikka lahti ei saanud, sellest see küsimus oligi. Närvi viskas üle ja jätsin imbuma, homme proovin uuesti meelitada. Aga jah peab tunnistama, et need voolikud ja torud on olnud enne minu sekkumist kokku pandud ,seega stutsi otsad määrimata. :)

Re: Piduritoru

Postitatud: 30 Apr 2012 23:16
Postitas TALUPOEG TALUJA
Nende piduritorudega on jah jama. Raudtorud tavaliselt murduvad nagu naksti,kui puudutad,sest aeg on oma töö teinud. Vasktorud ei tule ka alati lahti stutsi küljest,kuna rooste on ikka kõvasti kinni pitsitanud. Abi oleks gaasipitsiga üle kuumutamisest. Aitab ka mingi pisike gaasilamp,kuid jääb nagu lahjaks. Mutrite lahtikeeramisega peab ka olema ettevaatlik,et kanti maha ei keera. Võtmed peavad olema head. Ma ise olen alati teinud toru ja stutsi kokku veneaegse suusatõrvaga. Kui sellega kõik vindid üle mäkerdada,tuleb teinekord ilusti lahti. Kes on lahtisaamisega hulga vaeva näinud,need teavad suusatõrva häid omadusi.... Soovitan kõik esisilla ja pidurite juures olevad poldid-mutrid kokkupaneku ajal suusatõrvaga kokku mäkerdada,siis hiljem elu lihtsam. Jõudu!

Re: Piduritoru

Postitatud: 30 Apr 2012 23:26
Postitas partnermosse
TALUPOEG TALUJA kirjutas:Nende piduritorudega on jah jama. Raudtorud tavaliselt murduvad nagu naksti,kui puudutad,sest aeg on oma töö teinud. Vasktorud ei tule ka alati lahti stutsi küljest,kuna rooste on ikka kõvasti kinni pitsitanud. Abi oleks gaasipitsiga üle kuumutamisest. Aitab ka mingi pisike gaasilamp,kuid jääb nagu lahjaks. Mutrite lahtikeeramisega peab ka olema ettevaatlik,et kanti maha ei keera. Võtmed peavad olema head. Ma ise olen alati teinud toru ja stutsi kokku veneaegse suusatõrvaga. Kui sellega kõik vindid üle mäkerdada,tuleb teinekord ilusti lahti. Kes on lahtisaamisega hulga vaeva näinud,need teavad suusatõrva häid omadusi.... Soovitan kõik esisilla ja pidurite juures olevad poldid-mutrid kokkupaneku ajal suusatõrvaga kokku mäkerdada,siis hiljem elu lihtsam. Jõudu!
Eelmiste mossedega olen alati jagu saanud, aga see näitab oma iseloomu :) Mul on hea veneaegne piduritorude võti, istub ilusti ümber ja saab poldiga veel omakorda kokku suruda, et kanti mitte maha "freesida" :) Ja kuumutasin eile samuti nii, et :angry oli kohe kuumutatud, aga vat "iseloom" ja koostöö on stutsil ning vasktorul korralik :D

Re: Piduritoru

Postitatud: 01 Mai 2012 08:58
Postitas moskiito
need om tõesti problemaatilised, mina olen lihtsalt edasi tagasi liigutanud ja kui ei ole tulemust annud, siis valasin õli peale või keerasin võimalusel toru teisest otsast lahti ning siis kruustangide vahel meelitasin teist lahti. Vasktorul om veel see pluss et ta kannatab "üle vindi" keeramist ehk siis keerad torule vindi sisse, sellega tõmbab toru diameetri natuke väiksemaks ja siis tuleb stuts ka lahti kohe. Aga vimast varnati soovitan tõesti kõige viimasena, sest seal om päris mitu ohtu.

Re: Piduritoru

Postitatud: 02 Mai 2012 02:31
Postitas partnermosse
No 1 sõnaga peale 3 tundi lõgistamist,2 vasara vahel sai läbi piduritoruvõtme "peksa antud", aerosoolist roostevastase õliga immutamist ja vahepeal ka tule andmist sain stutserid piduritoru küljest lahti. Määrisin grafiitmäärdega nüüd otsad kokku ja enam ei tohiks nad tulevikus kokku saada :) Nüüd uued voolikud kah küljes, jääb vaid korralikult kogu masina piduri värgendus õhutada ja siis ülevaatusele. :smokin