1. leht 1-st

suportite keermestamine.

Postitatud: 01 Juun 2012 23:03
Postitas empudogy
Selline küsimus, kas keegi on kunagi seda teinud, ehk siis pidurisuporteid keermestanud.

Miks selline küsimus.?

Mul on m2140 pidurisuportid, kuid ühel pidurivooliku keere maas. Kuna riiulis seisab uusi Žiguli voolikuid, mis teadagi on jämedamad, siis kas on asjal mõtet? Puurida suport läbi ja keermestada vastava Žiguli pidurivooliku keermepulgaga.

Kas Suporteid saab üldse keermestada koduste vahenditega? On see tavaline raud või mingi malmi moodi asi?

Re: suportite keermestamine.

Postitatud: 02 Juun 2012 12:48
Postitas Jossu
ise sa seda õlipidavaks ei saa, vooliku auk on ju otsast koonuses, nagu ka vooliku stuts

Re: suportite keermestamine.

Postitatud: 02 Juun 2012 13:52
Postitas moskiito
Jossu kirjutas:ise sa seda õlipidavaks ei saa, vooliku auk on ju otsast koonuses, nagu ka vooliku stuts
selleks peab puuriga või freesiga koonusesse tegema ja siis keermestama. aga mis metall to om, arvan et malm, sest too krdi siga raske kobakas.

Re: suportite keermestamine.

Postitatud: 02 Juun 2012 15:14
Postitas empudogy
moskiito kirjutas:
Jossu kirjutas:ise sa seda õlipidavaks ei saa, vooliku auk on ju otsast koonuses, nagu ka vooliku stuts
selleks peab puuriga või freesiga koonusesse tegema ja siis keermestama. aga mis metall to om, arvan et malm, sest too krdi siga raske kobakas.
Eelnevalt olen kasutanud stutsi, millele olen alla pannud vaskseibi ja siiani pole probleeme olnud. EHk siis see suport, mis perses on tuleb võtta katse-eksitus meetodi jaoks letti.

Re: suportite keermestamine.

Postitatud: 02 Juun 2012 19:10
Postitas viirusboy
Malmist onvad.