AZLK 2140 1988 nublu
Postitatud: 08 Mai 2009 12:38
Tervist.
Olen mosse omanik juba mõned kuud, kuid nüüd kirjutaks ka siia midagi.
Auto saamise lugu oli selline, et vanal klassijuhatajal külas käies pakkus ta ühe oma tuttava mosse. Mõtlesin et mis siis ikka, lähen viskan pilgu peale. Sain siis ükspäev tema kollegiga kokku, pensionäär, kunagine kooliõpetaja ja nii kui garaazi uksest sisse läksin, oli kindel et selle auto lihtsalt peab ära võtma.
Tol hetkel oli läbisõit umbestäpselt 31990 km. Värv ilus roheline. Suurimaks veaks võiks nimetada ilmselt kahte väikest mölki kapoti peal. Need tekitas mingi prügiauto hoovi peal manööverdades. Igaljuhul ülejäänud masin on roostest põhimõtteliselt täiesti puutumata. Seda tänu sellele, et auto pole mitte kunagi talve sõitnud ega soola näinud. Härra ajas auto välja ainult aiamaale minekuks ja mõned sõidus veel siia-sinna. Ise jätan ta samuti ainult suveautoks. Originaal rehvid on isegi veel all, ning kaks tagavara rehvi sain veel kaasa, mis on samuti auto valmistamisaastast.
Üks päeva käisin ka autoga ülevaatusel. Kahjuks kohe läbi ei läinud. Pisut põlemata bensiini viskas sumpast välja. Pidavat piisama uutest küünaldest ja küünlajuhtmetest. Siis esimesed pidurivoolikud oli seismisega pisut rabedaks läinud, mis märgiti ära. Veel oli puudu e - tähisega ohukolmnurk ning juhi peegel. Tegelikult pole sellel masinal kunagi küljepeegleid olnud. On olemas küll need kolmnurgad kust saaks peegli läbi pista. Siit oleks ka küsimus, et kui kellegil on juhipoolset peeglit, mis sellest kolmnurgast läbi istub, siis võib julgelt märku anda. Kõrvalistuja oma oli autokaupluses Volga täitsa olemas.
Hetkel ei oskagi nagu rohkem öelda. Igaljuhul olen masinaga vära rahul ja üritan seda sama hästi säilitada, nagu endine omanik on seda teinud.
Väike pilt ka:
Olen mosse omanik juba mõned kuud, kuid nüüd kirjutaks ka siia midagi.
Auto saamise lugu oli selline, et vanal klassijuhatajal külas käies pakkus ta ühe oma tuttava mosse. Mõtlesin et mis siis ikka, lähen viskan pilgu peale. Sain siis ükspäev tema kollegiga kokku, pensionäär, kunagine kooliõpetaja ja nii kui garaazi uksest sisse läksin, oli kindel et selle auto lihtsalt peab ära võtma.
Tol hetkel oli läbisõit umbestäpselt 31990 km. Värv ilus roheline. Suurimaks veaks võiks nimetada ilmselt kahte väikest mölki kapoti peal. Need tekitas mingi prügiauto hoovi peal manööverdades. Igaljuhul ülejäänud masin on roostest põhimõtteliselt täiesti puutumata. Seda tänu sellele, et auto pole mitte kunagi talve sõitnud ega soola näinud. Härra ajas auto välja ainult aiamaale minekuks ja mõned sõidus veel siia-sinna. Ise jätan ta samuti ainult suveautoks. Originaal rehvid on isegi veel all, ning kaks tagavara rehvi sain veel kaasa, mis on samuti auto valmistamisaastast.
Üks päeva käisin ka autoga ülevaatusel. Kahjuks kohe läbi ei läinud. Pisut põlemata bensiini viskas sumpast välja. Pidavat piisama uutest küünaldest ja küünlajuhtmetest. Siis esimesed pidurivoolikud oli seismisega pisut rabedaks läinud, mis märgiti ära. Veel oli puudu e - tähisega ohukolmnurk ning juhi peegel. Tegelikult pole sellel masinal kunagi küljepeegleid olnud. On olemas küll need kolmnurgad kust saaks peegli läbi pista. Siit oleks ka küsimus, et kui kellegil on juhipoolset peeglit, mis sellest kolmnurgast läbi istub, siis võib julgelt märku anda. Kõrvalistuja oma oli autokaupluses Volga täitsa olemas.
Hetkel ei oskagi nagu rohkem öelda. Igaljuhul olen masinaga vära rahul ja üritan seda sama hästi säilitada, nagu endine omanik on seda teinud.
Väike pilt ka: