АЗЛК 2140 06.05.1976 viirusboy
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
АЗЛК 2140 06.05.1976 viirusboy
Sai soetatud 2007 aasta hiliskevadel. 2008 detsembris paar päeva enne jõule sai siis minu nimele ümber kirjutatud, sest võttis aega dokumentide otsimine . Nüüd ootab ees suur remont: Esi- ja tagasild vahetada, värvieemaldamine, salongi puhastamine ja korrastamine, elektrijuhtmed oskasin laiali kiskuda ja ole nüüd mees ja pane kokku , mootori tahaks ära puhastada ja üle vaadata - seisund kindlaks teha, rohkem nagu praegu ei tulegi pähe mis veel teha on
Pilt siis paar päeva peale seda kui ära toodi
Väiksel ülevaatusel selgus et auto on ülikorralik vaadates väljalaske aastat. Siin seal väiksed mõlgid ja värvikahjustused + rooste. Nende likvideerimine pole mul veel tänini õnnestunud sest puuduvad vastavad vahendid. Sees oli keegi oma äranägemuse järgi asju sättind ja juhtmeid ringi tõstnud ning uusi ühendusi tekitanud. Muidu nagu erilisi kasutusnähte ei eristanud - asjad ei olnud eriti väsinud nägemusega
ja
Mootor oli aga see-eest natuke rohkem kasutada saanud. Üllataval kombel läks aga väikese käiamise peale tööle, ventika juures oli mingi kriuksumine ja tühikäik puudus, muidu oli aga täitsa ok. Proovisõitu tehes ei täheldanud mingeid vigu, kui ainult tagurpidikäik puudus ja sidur oli nii ligadi-logadi - peasilinder õhtal, alles see suvi sai korda tehtud.
Kere poolepealt on eriti hea see, et kõik avaused, ukse sisemused ja muud võimalikud kohad on paksult mingi määrdega kokku määritud ja põhjal on nii umbes poole cm paksune kiht mingit kleepuvat ollust. Võimalik et tänu sellele lisavarustusele ongi kere nii korralik ja enamus kumitihendeid ää tursund.
Salongi juures on minu arust kõige ilusam punane värvilahendus. St punased istmed ja punased uksekatted. Punane on ka tagumise aknalaua kate
Ja kõige üllatavam - vene suvekummid ja nagad veel küljes
Paberilt lugesin et viimane ülevaatus kehtis 1995 aastani
Auto on ostetud 6. mail 1976. Hind oli ka kirjas, aga praegu peast ei mäleta - midagi 6000 rupsi kanti...
Sai küll segane jutt, aga ma loodan et teil ikka huvitav lugeda Koolis ma kirjandite eest ikka naljalt üle 3 ei saanud
Pilt siis paar päeva peale seda kui ära toodi
Väiksel ülevaatusel selgus et auto on ülikorralik vaadates väljalaske aastat. Siin seal väiksed mõlgid ja värvikahjustused + rooste. Nende likvideerimine pole mul veel tänini õnnestunud sest puuduvad vastavad vahendid. Sees oli keegi oma äranägemuse järgi asju sättind ja juhtmeid ringi tõstnud ning uusi ühendusi tekitanud. Muidu nagu erilisi kasutusnähte ei eristanud - asjad ei olnud eriti väsinud nägemusega
ja
Mootor oli aga see-eest natuke rohkem kasutada saanud. Üllataval kombel läks aga väikese käiamise peale tööle, ventika juures oli mingi kriuksumine ja tühikäik puudus, muidu oli aga täitsa ok. Proovisõitu tehes ei täheldanud mingeid vigu, kui ainult tagurpidikäik puudus ja sidur oli nii ligadi-logadi - peasilinder õhtal, alles see suvi sai korda tehtud.
Kere poolepealt on eriti hea see, et kõik avaused, ukse sisemused ja muud võimalikud kohad on paksult mingi määrdega kokku määritud ja põhjal on nii umbes poole cm paksune kiht mingit kleepuvat ollust. Võimalik et tänu sellele lisavarustusele ongi kere nii korralik ja enamus kumitihendeid ää tursund.
Salongi juures on minu arust kõige ilusam punane värvilahendus. St punased istmed ja punased uksekatted. Punane on ka tagumise aknalaua kate
Ja kõige üllatavam - vene suvekummid ja nagad veel küljes
Paberilt lugesin et viimane ülevaatus kehtis 1995 aastani
Auto on ostetud 6. mail 1976. Hind oli ka kirjas, aga praegu peast ei mäleta - midagi 6000 rupsi kanti...
Sai küll segane jutt, aga ma loodan et teil ikka huvitav lugeda Koolis ma kirjandite eest ikka naljalt üle 3 ei saanud
Viimati muutis viirusboy, 12 Veebr 2011 03:42, muudetud 1 kord kokku.
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Re: АЗЛК 2140 1976 viirusboy
selle kirjatüki eest võiks 4+ panna
edu autole ja omanikule
edu autole ja omanikule
Re: АЗЛК 2140 1976 viirusboy
Kui saaks veel suure embleemiga õige iluvõre ette oleks päris super! Minu mäletamist mööda käis sellel aastakäigul selline suure embleemiga iluvõre. Auto paistab muidu korralik olema!
Re: АЗЛК 2140 1976 viirusboy
Sa mõtled siis seda eks?
See oli kaasas aga pagasnikus, sest selle kruviaugud olid maha keeratud...
Ja päike või muu määrav faktor on selle suht tuhmiks muutnud
See oli kaasas aga pagasnikus, sest selle kruviaugud olid maha keeratud...
Ja päike või muu määrav faktor on selle suht tuhmiks muutnud
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Re: АЗЛК 2140 1976 viirusboy
Nii, sain lõpuks pildid digikast arvutisse ja lisan paar pilti siia ka korrastustöödest.
ukse- ja aknalingid - igasugune mustus maha nühitud
Plastmassi - pestud, kammitud
Käetoed
Pasunad - puhastatud, värvitud
Suunakte ja tulede lüliti - osandatud, puhastatud, määritud ja komplekteeritud
ja siduri peasilinder, mille mansetid said lõpuks vahetatud - puhastatud ja värvitud
ukse- ja aknalingid - igasugune mustus maha nühitud
Plastmassi - pestud, kammitud
Käetoed
Pasunad - puhastatud, värvitud
Suunakte ja tulede lüliti - osandatud, puhastatud, määritud ja komplekteeritud
ja siduri peasilinder, mille mansetid said lõpuks vahetatud - puhastatud ja värvitud
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Re: АЗЛК 2140 1976 viirusboy
Jah, just seda iluvõret ma silmas pidasin!
Re: АЗЛК 2140 1976 viirusboy
Selle aastakäigu autol peaks uste aknaraamid olema ka veel nikkeldatud liistudega kaetud, vist? Tunduks nagu kere oleks väheke uuemast ajast üldse. Sellele viitavad ka õhutuskolmnurgata esiuksed.
Kui Opel katki läheb, on Mossel veel 3 minutit jäänud.
Re: АЗЛК 2140 1976 viirusboy
2140-l pole kunagi olnud nikeldatud liistudega aknaraame...
Aga auto tundub kena, yks esimesi 2140-neid.
Mul isa ostis samal aastal sellise auto, tol hetkel oli see uus mudel ja vaga uhke...
Aga auto tundub kena, yks esimesi 2140-neid.
Mul isa ostis samal aastal sellise auto, tol hetkel oli see uus mudel ja vaga uhke...
Moskvich 2140 SL 1985.a., IZ-412 IE 1985.a.
Re: АЗЛК 2140 1976 viirusboy
Aknaraamid pole kunagi olnud 2140 liistudega.Küll aga varajastel masinatel olid liistud vihmrennidel kui ka karpidel.Tiit kirjutas:Selle aastakäigu autol peaks uste aknaraamid olema ka veel nikkeldatud liistudega kaetud, vist?
http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/1 ... 58837c.jpg
Gardaan,keneraator,garba,tüüs,garter........
Re: АЗЛК 2140 1976 viirusboy
Selge. Sellisel juhul peaks ikkagi olema vihmavee rennidel ja karpidel liistud. Lisaks veel C piilaril need külgtuled. 1976 hakatigi 2140 ju alles tootma.Varblane kirjutas:Aknaraamid pole kunagi olnud 2140 liistudega.Küll aga varajastel masinatel olid liistud vihmrennidel kui ka karpidel.Tiit kirjutas:Selle aastakäigu autol peaks uste aknaraamid olema ka veel nikkeldatud liistudega kaetud, vist?
http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/1 ... 58837c.jpg
Kui Opel katki läheb, on Mossel veel 3 minutit jäänud.