1. leht 3-st

408 mootor

Postitatud: 24 Aug 2012 16:53
Postitas stern100
Nimelt pole ennem 408 mootori sisemusega väga kokku puutunud, niiet küsin igaks juhuks üle. Kõik peaks põhimõtteliselt sama moodi toimima nagu 1500-sel mootoril? Klappide regullimist mõtlen siis.

Re: 408 klapiregull

Postitatud: 24 Aug 2012 17:22
Postitas indrek06
A.Palu raamatu "Sõiduautod" järgi samamoodi, nagu 412 mootoril. Ainuke erinevus selles, et 408 mootoril peavad klapivahed sisselaske klappidel 0,15mm ja väljalaske klappidel 0,20mm olema.

Re: 408 klapiregull

Postitatud: 25 Aug 2012 14:45
Postitas stern100
Kui keegi viitsib, äkki vaatate selle video ära ja annate mulle nõu.

http://www.youtube.com/watch?v=2_vd70Jw ... e=youtu.be

Kui mootor koostati, ei vaadatud õlipumba seisukorda, ning vänt ja saaled jäid vanad. Pandi uus komplektne plokikaas, uued kolvirõngad, tehtud nukkvõll ja kergem hooratas. Eile siis proovisõidule. Õlisurve ilusti kaks. Kuid too hakkas järjest langema kuni jõudis nulli. Täna esimese käivitusega külmalt oli 1, edasist näete videolt. Eile oli kosta ka juba õrna saaleklobinat, minu arust. Kuid mis teie arvate? Hetkel on minu arust mootorist kuulda ainult reguleerimata tõukurvarraste/nookurite häält. Või klõbisevad nad sp et sinna ei jõua õli?

Igatahes praegu suht nõutu seis...peab auto omanikuga arutama mis edasi saab, sest nii ikka vist sõita ei tasu.

Re: 408 klapiregull

Postitatud: 25 Aug 2012 16:30
Postitas SanderV
kui alguses surve 2 siis juba midagi mäda. Külma mootori puhul peaks see ikka rohkem olema, sooja mootori puhul 2 normaalne.

Re: 408 klapiregull

Postitatud: 25 Aug 2012 16:52
Postitas stern100
SanderV kirjutas:kui alguses surve 2 siis juba midagi mäda. Külma mootori puhul peaks see ikka rohkem olema, sooja mootori puhul 2 normaalne.

Tegemist elektroonilise anduriga, mitte mehhaanilisega.

Re: 408 klapiregull

Postitatud: 25 Aug 2012 17:08
Postitas moskiito
stern100 kirjutas:
SanderV kirjutas:kui alguses surve 2 siis juba midagi mäda. Külma mootori puhul peaks see ikka rohkem olema, sooja mootori puhul 2 normaalne.

Tegemist elektroonilise anduriga, mitte mehhaanilisega.
kui saale klobin sees, siis pole seal suurt midagi teha, laiali ja saalte vahetus ette võtta, parimal juhul.

mis õlisurvesse puutub, siis elektroonilise anduri puhul loeb tõesti see millises korras too om. 2 on töötanud mokitsa mootori puhul täitsa rahuldav.

Re: 408 klapiregull

Postitatud: 25 Aug 2012 17:17
Postitas stern100
lõpuks video ka korras. pakkuge siis mis hääled need on

http://www.youtube.com/watch?v=2_vd70Jw ... e=youtu.be

Re: 408 klapiregull

Postitatud: 25 Aug 2012 19:43
Postitas moskiito
veendu et õli ei ole saanudühtegi üleliigset lisaainet ning teiseks, tundub olevat raamsaalte klõbin.

Re: 408 klapiregull

Postitatud: 25 Aug 2012 21:21
Postitas viirusboy
Pöördu selle murega mu vanaisa poole. Ehk ta oskab aidata. Ta eluaegne 408 mees

Re: 408 klapiregull

Postitatud: 27 Aug 2012 11:03
Postitas tarmo400
Kui õlipump välja võtta siis seal augu põhjas on üks puks mille ümbert jookseb õlikanal. Selle puksi kohal kipub see kanal umbe minema ja siis kaob õlisurve.Muidu seda näha ei saa kui puks tuleb välja võtta.Kindlasti saab ka muid põhjuseid olla surve kadumisel.