Aastal 2003 jäi masin seisma kuna mootor jooksis kokku. Bensupumbast lekkis bensiin karterisse ja teadagi mis siis juhtub.
Igatahes auto seisis 8 aastat kuivas garaazis ja tänu vanaisa usinusele kui ta omal ajal autole korraliku korosioonitõrjet tegi ei ole roostet pea-aegu üldse. (kui võrrelda 1994 aasta nissan sunnyga siis on mosse kui prillikivi).


Ma olin veel väike kui mosse seisma jäi (kõigest 10 aastane), aga mulle on ta alati meeldinud. Nüüd 8 aastat hiljem võtsin asja kätte ja tegin ära.



(ps. enam ei ole kapoti alune nii rõve õline, lausa raske oli tööd teha kui kogu aeg käed mustaks said.)
Sai soetatud 2140 peal olnud mootor mis peale mõningast remonti (ja ka peale sisepesu) ka aiste vahele sai. Nüüdseks asi liigub, aga teha on palju.



Kuna mootor oli üsna õli ja pori segune siis sai see survepesuriga ära pestud.
Tulemus:


Mootoril sai vahetatud enamus tihendeid. Sai vahetatud sidurikorv tutika vastu, siduriketas vähe kasutatu vastu ja survelaager tutikas. Kahjuks mootori sisemusest pilte ei ole. Üksi on raske pildistada ja tööd teha.

Lisaks sai remonditud nii siduri kui ka piduri peasilindrid. Mõlemad olid peale pikka seismist kinni jäänud. Igatahes sai hea, nüüd sidurdab ja pidurdab väga eduliselt. Pool kruus pool asfalt sai ikka kõik rattad blokki ka väiksemal kiirusel.
Rohkem pilte leiad siit
Jutt jätkub peatselt, kuna suvi oli pikk ja teha jõudis palju.
