1. leht 2-st

412 esivedrustuse modding

Postitatud: 24 Nov 2012 22:10
Postitas r384n3
Peaaegu terve päev selle kallal pead vaevanud, kuidas esiots korralikult jäigaks ja madalaks saada, aga seda tänavalegaalselt. Tekkis siis selline küsimus, et kas vedrusi võib ees olla 2x rohkem kui originaalis? mõte oli mul umbes selline: originaalvedru diameeter üsna suur, sinna sisse peaks vabalt mahtuma mingi riisiraketi tagumise amordi vedru. Süsteem toimiks nagu klapivedrudki, üks on teise sees. Aga kas see ülevaatuse onklitele ka meeldib, see jäi painama. Oskab keegi selle koha pealt öelda midagi? ???

Re: 412 esivedrustuse modding

Postitatud: 24 Nov 2012 22:58
Postitas ABS
Sebi põllumajandusliku variandi vedru ja gaasiamort - minu nägemus asjast.Muidu sellest madaldamisest peaks siin foorumis olema juttu küll ja veel. :help

Re: 412 esivedrustuse modding

Postitatud: 25 Nov 2012 10:48
Postitas wax
Kui sa originaalvedru sisse teise vedru paned, kuhu siis amort läheb?

Re: 412 esivedrustuse modding

Postitatud: 25 Nov 2012 11:07
Postitas r384n3
Teise vedru siseava veel piisavalt suur, et peaks ära mahtuma.

Re: 412 esivedrustuse modding

Postitatud: 25 Nov 2012 11:23
Postitas stern100
lõigatud volga vedru ette.

Re: 412 esivedrustuse modding

Postitatud: 25 Nov 2012 12:09
Postitas sass
stern100 kirjutas:lõigatud volga vedru ette.
On täpselt sama jäik kui põllumajanduslik originaal. :)
r384n3 kirjutas:Teise vedru siseava veel piisavalt suur, et peaks ära mahtuma.
Normaalne gaasiamort ei pruugi ära mahtuda. Mõni on jämedam ka, kui originaal.

Ise arvan, et originaalvedru (keskmise jäikusega, mitte köige pehmem, ega köige jäigem), koos korraliku gaasiamordiga (Bilstein B6 näiteks), ja topeltstabikad peaksid tagama üsna jäiga esiotsa. Topeltstabikad (soovituslikult mõlemad põllumajanduslikud, ehk siis jämedamad) teevad pool amordi tööd ära, amort ise on hea ja jäik, siis ei ole seda vedru nii jäigaks vaja ajada.

PS. kui sa nii jäigaks köik selle ajad, siis töenäoliselt mingi hetk hakkavad keredetailid väände töttu murduma. Ehk siis peaksid kerele tugevdused tegema.

Ja vedrude kohta veel... kui tahad madalamaks lasta väga palju, siis võimalik, et parem oleks põllumajandusliku vedruga alustada.

Soovitan järk järgult hakata asju vahetama - osa mossesid on tehasest väga vedelad, teised jälle mitte. Saad siis vaadata, mis kuidas mõjutab.

Re: 412 esivedrustuse modding

Postitatud: 25 Nov 2012 16:14
Postitas r384n3
Need vedrud teise sisse siiski ei mahtunud, prooviks tegin midagi sellist:
Pilt

Pilt

Pilt

Re: 412 esivedrustuse modding

Postitatud: 25 Nov 2012 16:50
Postitas SanderV
the f is that?

Re: 412 esivedrustuse modding

Postitatud: 25 Nov 2012 20:32
Postitas Martpoiss
r384n3 kirjutas:kuidas esiots korralikult jäigaks ja madalaks saada, aga seda tänavalegaalselt
Vedrustuse ja üleüldse igasugune auto ümberehitamine on niikuinii mittelegaalne ;) Ainuke legaalne võimalus on see, kui keegi toodaks mossele litsentseeritud madalduskomplekti millel oleks paberid kaasas et vastab kõigile standarditele.

Tegelikult tahtsin meelde veel põhikooli füüsikatundi, kus räägiti et vedru jäikus oleneb selle pikkusest ja keerdude arvust, kui vedru lühemaks lõigata muutub see ka jäigemaks.

Re: 412 esivedrustuse modding

Postitatud: 25 Nov 2012 20:33
Postitas r384n3
Kui asi tõesti väga jäik on ning kõike väntsutama hakkab seal, viskan selle porno sealt minema ning lähen põllumajanduslikku rada. Niikaua aga las nad olla seal.