412 armatuuri eemaldamine
Postitatud: 21 Jaan 2013 10:16
Tere. Kuidas üleval nimetatud mossel armatuur välja käib. Ei oska kuskilt alustada. Tänud ette
Nuppudes on väike kruvi. Kui nuppu uurid, leiad. Keerad selle lahti, tõmbad nupu otsast ära., Siis Pead lõlitilt selle seibitaolise mutri lahti keerama ja ongi asi käes. Spidoka juhtmeteks soovitaks varuda veidi maalriteipi, pastaka ja 10-8 võtme. Kirjutad traatde peale kus nad olid ja 8mm võtmega keerad mutritest otsad lahti. Sellist asja nagu tänapäevastel kärudel on et kogu ühendus on ühe pistikuga, ei ole. Tänu sellele on ka välistatud niiskusest tekitatud ühendusprobleem, kus peab armatuurile lihmakaid jagama et miskit töötaksRaigo kirjutas:Ei hakka uut teemat tegema, aga Ma ise eemaldan ka parasjagu 412 armmatuuri ja armatuur liigub praegu koos spidoplokiga.
Aga kuidas neid nuppude juhtmeid eemaldada? Ei näinud eriti midagi sealt vahedest (tuledejuhtmed, spidokajuhtmed jne).
Tänud.viirusboy kirjutas:Nuppudes on väike kruvi. Kui nuppu uurid, leiad. Keerad selle lahti, tõmbad nupu otsast ära., Siis Pead lõlitilt selle seibitaolise mutri lahti keerama ja ongi asi käes. Spidoka juhtmeteks soovitaks varuda veidi maalriteipi, pastaka ja 10-8 võtme. Kirjutad traatde peale kus nad olid ja 8mm võtmega keerad mutritest otsad lahti. Sellist asja nagu tänapäevastel kärudel on et kogu ühendus on ühe pistikuga, ei ole. Tänu sellele on ka välistatud niiskusest tekitatud ühendusprobleem, kus peab armatuurile lihmakaid jagama et miskit töötaksRaigo kirjutas:Ei hakka uut teemat tegema, aga Ma ise eemaldan ka parasjagu 412 armmatuuri ja armatuur liigub praegu koos spidoplokiga.
Aga kuidas neid nuppude juhtmeid eemaldada? Ei näinud eriti midagi sealt vahedest (tuledejuhtmed, spidokajuhtmed jne).
Näidikuplokilt pole mõtet ühtegi juhet tagant ära võtta. Parem on näidikuplokk armatuuri tagant lahti lasta ja siis terve konsool maha võtta. Näidikuplokil tuleb 8mm padrunvõtmega 4 mutrit tagant ära keerata ja lahti ta ongi. Nii jääb ära mõtetu juhtmetega pusimine.viirusboy kirjutas:Nuppudes on väike kruvi. Kui nuppu uurid, leiad. Keerad selle lahti, tõmbad nupu otsast ära., Siis Pead lõlitilt selle seibitaolise mutri lahti keerama ja ongi asi käes. Spidoka juhtmeteks soovitaks varuda veidi maalriteipi, pastaka ja 10-8 võtme. Kirjutad traatde peale kus nad olid ja 8mm võtmega keerad mutritest otsad lahti. Sellist asja nagu tänapäevastel kärudel on et kogu ühendus on ühe pistikuga, ei ole. Tänu sellele on ka välistatud niiskusest tekitatud ühendusprobleem, kus peab armatuurile lihmakaid jagama et miskit töötaksRaigo kirjutas:Ei hakka uut teemat tegema, aga Ma ise eemaldan ka parasjagu 412 armmatuuri ja armatuur liigub praegu koos spidoplokiga.
Aga kuidas neid nuppude juhtmeid eemaldada? Ei näinud eriti midagi sealt vahedest (tuledejuhtmed, spidokajuhtmed jne).