5. leht 7-st

Re: Azlk 408 1965 mart

Postitatud: 06 Juun 2013 17:24
Postitas MAZ
Nii tähtsate asjade nagu õlivoolikute kinnitused peaksid olema väga hästi kinnitatud, kui nad olid üle p---- tehtud, siis imestan,et kuidas see asi üldse seal küljes seisis? Järeldan,et ju see,kes selle sinna pani ei olnud mehaanika põhireeglitega kursis.

Re: Azlk 408 1965 mart

Postitatud: 06 Juun 2013 20:24
Postitas Urukoer
MAZ kirjutas:Nii tähtsate asjade nagu õlivoolikute kinnitused peaksid olema väga hästi kinnitatud, kui nad olid üle p---- tehtud, siis imestan,et kuidas see asi üldse seal küljes seisis? Järeldan,et ju see,kes selle sinna pani ei olnud mehaanika põhireeglitega kursis.
Mehaanikaga kursis olev omanik suudab visuaalselt paljud sellised nähtavad ohud mootori ülevaatamisel tuvastada ja likvideerida. :beer

Re: Azlk 408 1965 mart

Postitatud: 06 Juun 2013 20:50
Postitas mart
jah ei vaidle vastu. Enda kaitseks võin ainult seda õelda, et see kolmik kuhu see voolik "kinnitatud" oli ei olnud visuaalselt väga näha sest see oli õhufiltri all peidus. Ma esimese hooga ei leidnudki kohta üles kust see voolik lahti tuli.

Re: Azlk 408 1965 mart

Postitatud: 19 Juun 2013 07:22
Postitas mart
Ma ikka maadlen ja maadlen selle vibraga mis alates kaheksakümnega sõites sisse lööb. Rattad on uuesti tasakaalustatud ja selles viga pole. Kardaanil ristid vahetatud ja lasin ka selle tasakaalustada kuid ikka vibreerib urina taustal. Kui palju ja kas üldse võib kardaani nuudiosa lõtkuda käigukasti võlli otsas?

Kellegil mingeid mõtteid? :help

Re: Azlk 408 1965 mart

Postitatud: 19 Juun 2013 09:01
Postitas MAZ
Kui sabapuks või padi on ära siis on vibratsioon meeletu. Samuti laagrite lõtk käigukastis annab end tunda,kui need väga läbi omadega on. Minu 408 oli sama häda ja selgus,et seal oli sabapuks ovaalseks kulunud.

Re: Azlk 408 1965 mart

Postitatud: 19 Juun 2013 10:13
Postitas mart
MAZ kirjutas:Kui sabapuks või padi on ära siis on vibratsioon meeletu. Samuti laagrite lõtk käigukastis annab end tunda,kui need väga läbi omadega on. Minu 408 oli sama häda ja selgus,et seal oli sabapuks ovaalseks kulunud.
Iseenesest ma panin uue kasti alla koos uue sabaga, aga lõtk on ikka sees. Ega saba vist niisama sealt kasti otsast ära ei tule ilma, et kasti laiali ei lammuta? Padja all mõtled käigukasti patja? Koos kastiga sai ka see vahetatud, kuid eile vaatasin, et see on juba suht mõraline... sõitu on saanud see umbes 200-300 km.

Re: Azlk 408 1965 mart

Postitatud: 19 Juun 2013 10:23
Postitas mart
Unustasin lisada,et 90-100 km/h sõites kaob vibra ära või siis jääb lihtsalt vaiksemaks.

Re: Azlk 408 1965 mart

Postitatud: 19 Juun 2013 12:11
Postitas MAZ
Ma usun,et sabapuks on kulunud aga,et seda täpsemalt määratleda peaks ise auto alla ronima aga see on veidi võimatu teha.
Saba saab eraldi maha ja vahetada ka pukse sees.

Re: Azlk 408 1965 mart

Postitatud: 19 Juun 2013 14:26
Postitas Sten
Minul oli probleemiks difri laager vist. Teise difriga värin kadus.

Re: Azlk 408 1965 mart

Postitatud: 18 Juul 2013 13:15
Postitas mart
Mõniaeg tagasi käisime sõpradega Saaremaal ja hiiumaal metsas elamas... nädal aega kasvatasime habet ja asju. Mosse pidas ilusti vastu ja ühtegi probleemi polnud. Miks ma seda teiega jagan? Selleks et Hiiumaal nägime meie jaoks vene "imelooma" mis enam vist polegi niiväga vene oma.
Pilt

Tegu on siis 100% originaal Uraliga mis on aastast 2006, ees brembo ketaspidurid, lisakardaaniga vedas ka korviratas ehk siis 3x2 , el. starter jne. Omanik on pärit Kuveidist ja sõitis sellega muide ise Eestisse puhkama. Hind on ulme... Tema sai selle tutikana tutvuste poolest 8000 euroga ja lett pidi olema 12 000 euri... No ma ei tea... mul pani kogu see inf kukalt sügama.
Sügage nüüd teie ka:)