AZLK 2140 1984 Jann
Postitatud: 05 Veebr 2009 14:02
Tere jälle.
Mosseks siis hõbedane 2140.Soetatud sai umbes 8 aastat tagasi 1500.- eest.Oli ta tol ajal juba mõne aasta seisnud ning seetõttu palju pealmist roostet.Eelmine omanik sellega eriti oma sõiduga tagasi ei hoidnud kuid väga katastroof auto polnud.Esimesena lendas peale kohe uus värv ning peale seda ka uus sidur(see oli nii läbi et väiksemad künkad muutusid suhteliselt raskesti ületatavaks.õnneks sain ostuga uue siduri kaasa).Midagi suuremat remonti pole veel siiamaani tehtud.Rohkem sellist nippet näppet(sarniirid, laagrid jne).Vahepeal lendas küünal oma pesast ning vahetasin blokikaane ära.Samuti leidsid all oma koha uued KYB gaasikad.Sesmõttes mosse nagu mosse ikka.Nüüd eelmine aasta sain ta viimase lumega posti pargitud.Õnneks piisab vaid plekkide vahetusega.Suvel sai tiba tegeletud ja uued esitiivad külge kruvitud ning sinna ta jäigi.ehitustuhin kadus kuidagi ära.Tahaks ikka uuesti ilusti korda teha ja pühapäeviti kirikus käima hakata .Samuti võiks nüüd ka uued tagatiivad ja karbid panna(need "õhuaugud" muutuvad tiba liiga suureks).Mõtted on veel väikesel madaldusel, loomulikult uus hõbedane värvkate peale...Aga noh, eks näib mis elu toob.
Tiba vanu pilte ning paar uuemat tänasest seisust:
Mosseks siis hõbedane 2140.Soetatud sai umbes 8 aastat tagasi 1500.- eest.Oli ta tol ajal juba mõne aasta seisnud ning seetõttu palju pealmist roostet.Eelmine omanik sellega eriti oma sõiduga tagasi ei hoidnud kuid väga katastroof auto polnud.Esimesena lendas peale kohe uus värv ning peale seda ka uus sidur(see oli nii läbi et väiksemad künkad muutusid suhteliselt raskesti ületatavaks.õnneks sain ostuga uue siduri kaasa).Midagi suuremat remonti pole veel siiamaani tehtud.Rohkem sellist nippet näppet(sarniirid, laagrid jne).Vahepeal lendas küünal oma pesast ning vahetasin blokikaane ära.Samuti leidsid all oma koha uued KYB gaasikad.Sesmõttes mosse nagu mosse ikka.Nüüd eelmine aasta sain ta viimase lumega posti pargitud.Õnneks piisab vaid plekkide vahetusega.Suvel sai tiba tegeletud ja uued esitiivad külge kruvitud ning sinna ta jäigi.ehitustuhin kadus kuidagi ära.Tahaks ikka uuesti ilusti korda teha ja pühapäeviti kirikus käima hakata .Samuti võiks nüüd ka uued tagatiivad ja karbid panna(need "õhuaugud" muutuvad tiba liiga suureks).Mõtted on veel väikesel madaldusel, loomulikult uus hõbedane värvkate peale...Aga noh, eks näib mis elu toob.
Tiba vanu pilte ning paar uuemat tänasest seisust: