1. leht 1-st

412 mootor ja sillad 401-le?

Postitatud: 13 Mai 2013 21:10
Postitas m401
Moskvitsi tehas lubas ametlikult 412 mootorit ja sildasid 401-le peale panna.
Kas keegi oskab täpsustada seda? Kas see ikka oli nii ja kas oleks saada kusagilt viidet selle kohta?
Kui selline luba on tehase poolt antud siis pole ju vaja ümberehitamiseks luba taodelda!

Re: luba

Postitatud: 13 Mai 2013 22:05
Postitas Urukoer
Pigem on tehase poolt loetletud muudatused ,mis vajalikud selliseks asendamiseks. Kas seda just loaks saab nimetada ARK mõistes. Vaata raamatust Moskvits ,seal kirjas lõpupoole markide kaupa mida millega asendada saab jne.

Re: luba

Postitatud: 13 Mai 2013 22:42
Postitas Seenior
401-le 402-408 mootorid on küll lubatud ja paigaldatud,aga variandist 412 401-le pole kunagi midagi kuulnud.Olid jutud 412D mootori lubamisest 403 ja 407-le(tavaline 412 olla neilegi liiga võimas),aga kas see asi ametlikuks ka sai,kindlalt ei tea.N.liit sai enne otsa.

Re: luba

Postitatud: 14 Mai 2013 11:26
Postitas empudogy
ARK, ehk siis nüüdne maanteeamet ei ole kunagi lubanud ilma ülevaatamata paigaldada MZMA mudelitele võimsamat mootorit ja uuema mudeli sildu. Sest ükski sild ei hakka alla nii öelda POLT ON, ehk siis tuleb ehitada uued kronsad ja tagasilla puhul tuleb vedrukinnitused sillal ringi teha või siis kerel. Esisillal ei hakka ükski auk peale poolraamide laiuse. Mootorit võib vahetada 30% võimsama vastu, kuid seda mudeli piires, mitte margi. Ehk siis kõik, mis teed on vaja eelnevalt MNT-s kooskõlastada. Sildade vahetuseks nad ilma kirjaliku avalduseta luba ei anna, kuid samas nende poolt ka otsest keeldu ei tule.

Ehk siis minu jutu mõte, et sellisele küsimusele ja sellisele tegevusele ei saa vastust ühestki foorumist. MNT läheneb igale sellisele ümberehitusele individuaalselt ja ei ole ühtset pretsedenti.

Jõudu, edu ja külma närvi. See tee ja tegevus on aega, raha ja närve sööv.

Martin