1. leht 3-st

Kütusekulu vähendamise teema!

Postitatud: 11 Juul 2013 17:08
Postitas SanderV
Andke nõu ja rääkige kuidas saate endal kütusekulu võimalikult alla.
Oodatud igasugused karpa lahendused/seaded, Kuidas sätite süüdet, kuhu poole jne?
Lisaks mida veel vaadata, veeretakistused jne.

Re: Kütusekulu vähendamise teema!

Postitatud: 11 Juul 2013 17:47
Postitas r384n3
Karpa timmi, süüde paika, kiire differ, pidurid korda, rehvirõhud paika ja tippkiirust ära proovi :)

Re: Kütusekulu vähendamise teema!

Postitatud: 11 Juul 2013 17:49
Postitas SanderV
lamp nõuanne... seda teab igaüks et need asjad tuleb timmi ajada... küsimus on kuidas ja mida teha

Re: Kütusekulu vähendamise teema!

Postitatud: 11 Juul 2013 19:03
Postitas mario
väiksemad düüsid. sedasi sain ma oma 06 kunagi sõitma 5L keskmiselt, aga kui külmalt sai veel kohalt minema, siis soojast peast ei olnud üldse kiirendust. Tigu ilmselt pidurdas ka kurvis kiiremini.

suurem rehvirõhk (ma ei kasuta ühelgi autol suvisel ajal alla 2.5bari), korralik kütus, sädevahe väiksemaks, ühesuguse takistusega küünlajuhtmed.. ja juba võib võita märgatavalt.
Eks see karpa reguleerimine ole, mis mosse puhul võib tuua säästu.. selles seades, nagu ma oma mosse ära tõin - süüde jube hiline, teises kambris väiksem õhudüüs.. saavutasin trassil, julgen öelda, alla 7L saja kohta.. praeguses seades, kus ikka edasi ka liigutab, no pool paaki on mitmendat päeva endiselt.. :D :D
eks lõhna järgi saab öelda - kui summutist tuleb selline soe ja mahe hõng, on süüde ja segu enamvähem paigas, kui summutist tuleb kirbehaisu, on CO kruviga vaja veel mängida...

Re: Kütusekulu vähendamise teema!

Postitatud: 11 Juul 2013 19:22
Postitas ik260
mario kirjutas:
suurem rehvirõhk (ma ei kasuta ühelgi autol suvisel ajal alla 2.5bari),
Vene rehvi küll nii palju ei julge lüüa.

Re: Kütusekulu vähendamise teema!

Postitatud: 11 Juul 2013 19:54
Postitas mario
vene rehv kannatab selle ilusti ära. järgmine küsimus tekib - kui rehvi tootmine jääb tõesti veel Brežnevi aegadesse, siis ei julgeks ma seda ausalt öelda üldse kättegi enam võtta.. ma usun siiski, et ükski enda ja teiste elust hooliv inimene ei kasuta enam rehvi, mis on vanem kui 10.a. või mille küljed on ohtlikult murenenud...

Re: Kütusekulu vähendamise teema!

Postitatud: 11 Juul 2013 20:08
Postitas moskiito
rehvi kasutamine käib enamasti rahakotti taktikeppi järgi. kui on ikka valida kas osta jooks rehve või sama raha eest perele süüa, siis viimane võidab.

mis küttekulusse puutub, siis minu karpa segukruvi on välja keeratud pool pööret, lõppuni sisse ja siis pool tagasi. Süüde võimalikult täpselt paigas, grammike veel varasemaks, siis hakkavad klappid plagisema. Lisaks, trassil tuleb hoida kiirust 80-90 vahel, siis on mosse kõige ökonoomsem.

Re: Kütusekulu vähendamise teema!

Postitatud: 11 Juul 2013 20:17
Postitas SanderV
ja mis su kulu on moskiito?

Re: Kütusekulu vähendamise teema!

Postitatud: 11 Juul 2013 20:23
Postitas mario
noh, tänases Eestis on võimalik poeuued rehvid saada juba vähem, kui 160€ eest ja seda on juba küllalt, et tunda end natuke turvalisemalt...Sellega ma olen nõus, et kui on ikka süüa vaja, siis auto peab seisma, pole midagi parata ja teisiti polekski mõeldav.

Aga nüüd ütle, kas 80-90 mosse spido järgi? Sest minu massin valetab 25km/h. Linnas võib vabalt 80ga lasta ja ikka jään jalgu. :D

Re: Kütusekulu vähendamise teema!

Postitatud: 11 Juul 2013 20:28
Postitas viirusboy
mario kirjutas:Aga nüüd ütle, kas 80-90 mosse spido järgi? Sest minu massin valetab 25km/h. Linnas võib vabalt 80ga lasta ja ikka jään jalgu. :D
Spido sees on üks vedru. Selle hooba tõmba veits peale. Ma sõidan tavaliselt spido järgi 100ga, tean et kiirus on siis enamvähem 90. Linnas töristan 60ga.