Moskvich AZLK 2140,83a. Tarts16
Postitatud: 19 Juul 2013 23:43
Tervist ! Olen pikalt foorumit jälginud ning otsustasin siia ka oma 2140-st teema teha.Nimelt ühel päeval tuli garaažis sõbraga jutuks,et ma tahaks ka hirmsalt omale taguveolist autot ja sellepeale sõber ütles,et ta onupojal 2140 pakkuda ja vägagi sümboolse hinna eest.Nii...mõte hakkas mõlkuma ja raha oli ka käepärast võtta,paar päeva hiljem võtsin ühendust mosse müüjaga ning leppisime kokku milla vaatama saab minna jne.Mõeldud,tehtud.Läksimegi sõbraga siis mosset vaatama ja tuli välja,et suhteliselt heas seisus isegi,põhi kõva,karbid tugevad ning igati korralik liikur,kuid üheks probleemiks on see,et autol paberid kaduma läinud,aga sellega probleeme ei tohiks olla,kui kuskilt samasuguse mosu leiaks ning sealt numbri ja ämbri saaks mõistliku raha eest See selleks,aga siis sai hinnast rääkima hakatud ja saime kokkuleppele ning siis sikutasimegi mosse maaseest välja,sest see oli seal ligi 4 aastat seisnud.Selgus,et ka pidurid kergelt peale jäänud,mis on arusaadav,muidugi omaljalal ta sealt välja ei tulnud,kuna radikat polnud ees ja akut samuti polnud,aga see polnud probleem,sest oli ka auto,millega selle peaaegu kätte oleks saanud.See tähendab,et sõber oli oma 06-ga seal,muidugi see ei jaksanud ju tirida,kuna ratas käis all ringi,lõpuks lõi põhjaalt kerge suitsupilve välja,kuna sidurit kergelt libistatud sai ja seejärel enam käigud ei läinud sisse Arvasime,et sidur laiali,aga hoopiski tõmbas sidurietta tuliseks,sest peale natukese aja möödudes lülitusid jälle käigud korralikult,siis läksime minu samara järgi,sellega siis lõpuks tirisime selle sealt maaseest välja,siis saabus isa UAZ-iga kohale.Sest sellega natuke parem mosu ühestkohast teise trantsportida.Lõpuks sai siis raha makstud ja asusimegi slepis teele.Oi jah,parasjagu kino sai ikka,vahel oli vaja ju pidurdada ka,aga ajapikku läksid pidurid kärssama.Ega siis midagi,jäime siis seisma metsavahel ja tunksiga auto üles,ratas alt ja heebliga klotsid eemale kettast.Ratas alla tagasi,tunks alt ära ja edasi.Lõpuks jõudsime ka sihtkohta ehk siis sõbra garaaži juurde.Otsustasime survepesurit autole näidata,sest see oli kerge sambla kihi alla mattund ja pärast pesemist oli väljanägemine kohe poole parem.Aga jh,tol päeval polnudki enam viitsimist autot elustama hakata ja läksime kõik laiali.Aga paar päeva hiljem olime jällegi auto juures tagasi aga paar pilti ka siis autost endast.
Nonii,paar pilti ütleb rohkem,kui tuhat sõna
Mosset koheselt tööle ei saanud,kui radika ette panime,lõdvikud külge ja aku peale,sest süütepool otsutas koostööd mitte teha.Pudel bensu oli ka valmis pandud juba,selle panime otse bensupumbast tulevale vollale järgi.Bensupump oli ka suht emane,ei tahtnud korralikult toimida,aga no esimesed paugud tegi mootor ära,mis vägagi head meelt valmistas Siis käisime mul vanatädi pojal külas,tal igast tavaari seal kuuriall,leidsime hulganisti mosse juppe ja siksi omi samuti.No võtsime siis kõike mida vaja ja siis tasusime Vana Tallinnate eest Saingi sealt uue bensupumba,külge kruvitud,kohe teine tera,sest mootor hakkas korralikult tööle ja ei surnud enam välja.Siis hakkas järgmine etapp,sidur ei ole ka just kiitmist väärt.Sidur alla,käik sisse ja sidurit päästes algul mõtles ja siis ketsis kohalt minema,muidu kõik väga viis,aga sidur suht surnud :S
Siiani pole jõudnud sellega tegeleda,kuid selleks leian ka sobiva aja millagi,sest niisama mädanema ma seda ei toonud endale Hetkel polegi midagi väga muutunud,kui vahetasin vanad/pleekinud suunad ja ühe esitule uute vasta välja,mis samuti vanatädipoja kuurist pärit :)Põhilised plaanid autoga sellised,kui pabereid ei saa autole siis jääb suht jääraja masinaks,aga kui paberid saaks siis teeks tänavakõlblikuks.Plaanin ka väljalaset natuke isasemaks muuta ning lasen ühel tuttaval laiad plekud valmis teha,mis vähegi välimusele juurde annavad,kui rohkem aega leidub siis teen sõbraga keretööd ära ja laseks uue värvikihi peale,plaanis ka mõningad kleebsud autole peale kleepita hiljem
Tuli meelde veel,et plaanis ka esimesed pidurid,ehk siis ketaspidurid trummlite vastu välja vahetada,sest need ketaspidurid pidid jutu järgi suht jurad olema.
Nonii,paar pilti ütleb rohkem,kui tuhat sõna
Mosset koheselt tööle ei saanud,kui radika ette panime,lõdvikud külge ja aku peale,sest süütepool otsutas koostööd mitte teha.Pudel bensu oli ka valmis pandud juba,selle panime otse bensupumbast tulevale vollale järgi.Bensupump oli ka suht emane,ei tahtnud korralikult toimida,aga no esimesed paugud tegi mootor ära,mis vägagi head meelt valmistas Siis käisime mul vanatädi pojal külas,tal igast tavaari seal kuuriall,leidsime hulganisti mosse juppe ja siksi omi samuti.No võtsime siis kõike mida vaja ja siis tasusime Vana Tallinnate eest Saingi sealt uue bensupumba,külge kruvitud,kohe teine tera,sest mootor hakkas korralikult tööle ja ei surnud enam välja.Siis hakkas järgmine etapp,sidur ei ole ka just kiitmist väärt.Sidur alla,käik sisse ja sidurit päästes algul mõtles ja siis ketsis kohalt minema,muidu kõik väga viis,aga sidur suht surnud :S
Siiani pole jõudnud sellega tegeleda,kuid selleks leian ka sobiva aja millagi,sest niisama mädanema ma seda ei toonud endale Hetkel polegi midagi väga muutunud,kui vahetasin vanad/pleekinud suunad ja ühe esitule uute vasta välja,mis samuti vanatädipoja kuurist pärit :)Põhilised plaanid autoga sellised,kui pabereid ei saa autole siis jääb suht jääraja masinaks,aga kui paberid saaks siis teeks tänavakõlblikuks.Plaanin ka väljalaset natuke isasemaks muuta ning lasen ühel tuttaval laiad plekud valmis teha,mis vähegi välimusele juurde annavad,kui rohkem aega leidub siis teen sõbraga keretööd ära ja laseks uue värvikihi peale,plaanis ka mõningad kleebsud autole peale kleepita hiljem
Tuli meelde veel,et plaanis ka esimesed pidurid,ehk siis ketaspidurid trummlite vastu välja vahetada,sest need ketaspidurid pidid jutu järgi suht jurad olema.