ИЖ 412 ИЭ 1989 Gun
Postitatud: 27 Juun 2009 22:51
Minu käes on see Mosse aastast 2000, enne seda oli esivanemate käes. Seega olen mina teine omanik ja kolmas kasutaja. 2000 suvel nägi ta välja selline:
Mõned aastad sai sellega sõidetud ja siis jäi ta mingil X põhjusel, mida praegu enam ei mäletagi, mitmeks aastaks seisma. Üleelmisel aastal sai ta siis uuesti välja kaevatud ja tasapisi taastama hakatud. Esmalt roostetõrje- oo-jaa, seda oli rohkesti nii peal kui all, plekkide sirgemaks ajamine (päris sirgeks ei saa neid vist kuradima kunagi , pahteldamine ja värvimine. Siis tuli talv vahele ja kuna korralikku garaazi pole, siis jätkus töö alles järgmisel aastal.
Eelmisel aastal siis said õlid vahetatud, põhi keevitatud ja tõrvatud, summuti vahetatud (Bosal) ja kärukonks pandud. Vanade, pandlaga turvavööde asemel on nüüd Fordilt võetud, inertsrulliga turvavööd (tõsi küll, ainult ees, taga pole endiselt) , esiistmed olid juba enne seda Fordi omad. Suvel saab ta nüüd õhku võtta kenasti väljast, ei pea kapoti alt kuuma õhku ahmima.
Sai ka tehtud vaheplaat, et raadio sisse panna. Õhutakistuse vähendamiseks on tagaluugi pealt embleem eemaldatud
Sisustuse kohta hetkel pilte ei ole, kunagi ehk teen. Istmetele võiks katted peale panna, aga ei pane, sest enamus raiped on polüestrist ehk siis korjavad staatilist elektrit.
Andmed viimasest ülevaatusest:
IZ 412 IE 029 - 1989 - 50kW
läbisõit 43185 km
mõõdetud 16.04.09
pöörded 810 rpm
CO - 2.906%
CH - 465 ppm
sõidupidur 78% ( ees erinevus 3%, taga 13%)
rikkepidur 29% (erinevus 19% )
Mida veel vaja teha oleks:
* uus tagastange - praegusele oli roosteuss nurka suisa augu sisse närinud
* uued tagatuled - praegused on pleekinud
* käigukast üle vaadata - 1. ja 2. käik ei taha alati hästi sisse minna
* esiamordid vahetada
Mõned aastad sai sellega sõidetud ja siis jäi ta mingil X põhjusel, mida praegu enam ei mäletagi, mitmeks aastaks seisma. Üleelmisel aastal sai ta siis uuesti välja kaevatud ja tasapisi taastama hakatud. Esmalt roostetõrje- oo-jaa, seda oli rohkesti nii peal kui all, plekkide sirgemaks ajamine (päris sirgeks ei saa neid vist kuradima kunagi , pahteldamine ja värvimine. Siis tuli talv vahele ja kuna korralikku garaazi pole, siis jätkus töö alles järgmisel aastal.
Eelmisel aastal siis said õlid vahetatud, põhi keevitatud ja tõrvatud, summuti vahetatud (Bosal) ja kärukonks pandud. Vanade, pandlaga turvavööde asemel on nüüd Fordilt võetud, inertsrulliga turvavööd (tõsi küll, ainult ees, taga pole endiselt) , esiistmed olid juba enne seda Fordi omad. Suvel saab ta nüüd õhku võtta kenasti väljast, ei pea kapoti alt kuuma õhku ahmima.
Sai ka tehtud vaheplaat, et raadio sisse panna. Õhutakistuse vähendamiseks on tagaluugi pealt embleem eemaldatud
Sisustuse kohta hetkel pilte ei ole, kunagi ehk teen. Istmetele võiks katted peale panna, aga ei pane, sest enamus raiped on polüestrist ehk siis korjavad staatilist elektrit.
Andmed viimasest ülevaatusest:
IZ 412 IE 029 - 1989 - 50kW
läbisõit 43185 km
mõõdetud 16.04.09
pöörded 810 rpm
CO - 2.906%
CH - 465 ppm
sõidupidur 78% ( ees erinevus 3%, taga 13%)
rikkepidur 29% (erinevus 19% )
Mida veel vaja teha oleks:
* uus tagastange - praegusele oli roosteuss nurka suisa augu sisse närinud
* uued tagatuled - praegused on pleekinud
* käigukast üle vaadata - 1. ja 2. käik ei taha alati hästi sisse minna
* esiamordid vahetada