IZ 412IE 1983 irukas
Postitatud: 09 Okt 2013 21:55
Mõtlesin, et võiks teha teema ka enda moskiitost. Lugu hakkas sellest, et maal sai juba mõni aasta vahitud kohaliku lauda taga olevat mosset. Nüüd eelmine kuu läks huvi üpris suureks ning omanikuga rääkides oli ta nõus sellest loobuma, nii ta endale saingi, täpselt ostupõhjust ei oska tuuagi, ju mängis selles rolli porgandi oranž värv ja punane sisu .
Plaanideks on ajada asi orginaali lähedaseks siis on tal ka mingit väärtust. Teha on palju ning mõningaid jubinaid olen juba uusi soetanud. Esmalt tuleks ette võtta muidugi keretööd aga need lükkuvad arvatavasti kevadesse. Üllatav oli see ,et kroom detailid on üsnagi heas seisus ning põhja all on alates pükstest roostevaba sumbuti.
Äsja õuele toodud:
Läigib veel küll:
Mootor ärkas ellu mõne pöördega ning tiksub päris hästi, peale oli aretatud miskine žiguli karburaator aga pagasnikust leitud orginaal sai puhastatud ning peale keeratud. Mingiaeg tuleb teha talle ka hoolet.
Kere poole pealt on kõige hullemas seisus vasak tagumine poolraam. Vedru oli tunginud peaaegu pagasnikusse. Ajutiselt aitas taguotsa sirgeks saada saareklots.
Sisu on enamvähem ühes tükis, kõige hullemas seisus on juhiiste, kui kellegil on patja või tervet istet pakkuda võib märku anda (sobib ka kõrvalistuja oma).
Kurtna laadalt õnnestus leida terve ring uusi tuleklaase, need leiavad tulevikus oma koha.
Plaanideks on ajada asi orginaali lähedaseks siis on tal ka mingit väärtust. Teha on palju ning mõningaid jubinaid olen juba uusi soetanud. Esmalt tuleks ette võtta muidugi keretööd aga need lükkuvad arvatavasti kevadesse. Üllatav oli see ,et kroom detailid on üsnagi heas seisus ning põhja all on alates pükstest roostevaba sumbuti.
Äsja õuele toodud:
Läigib veel küll:
Mootor ärkas ellu mõne pöördega ning tiksub päris hästi, peale oli aretatud miskine žiguli karburaator aga pagasnikust leitud orginaal sai puhastatud ning peale keeratud. Mingiaeg tuleb teha talle ka hoolet.
Kere poole pealt on kõige hullemas seisus vasak tagumine poolraam. Vedru oli tunginud peaaegu pagasnikusse. Ajutiselt aitas taguotsa sirgeks saada saareklots.
Sisu on enamvähem ühes tükis, kõige hullemas seisus on juhiiste, kui kellegil on patja või tervet istet pakkuda võib märku anda (sobib ka kõrvalistuja oma).
Kurtna laadalt õnnestus leida terve ring uusi tuleklaase, need leiavad tulevikus oma koha.