AZLK 412 1975 ja azlk 408 1970 randoA
Postitatud: 04 Dets 2013 21:42
Poleks eales arvanud et ma seda teen, kuid jah, järjekordne mosse on saabunud mu garaaži.On küll ja küll olnud vahepeal neid laipasi mis üht või teistpidi olnud doonoriks mu ehitatavale SLile, kuid viimase ehitusel on entusiasm kadunud.Vahel tahaks selle üllitisega sõita kah.
Pikalt sai piinatud kasutaja cernat, et too oma mosse maha müüks.Lõpuks siis ilmus feissbuuki kiri et on saadaval.Egas ma eriti kaua ei kahelnud, kaua ju ihkasin toda mosu omale.Hinnas kokkuleppele saanud, tõin teise pühapäeval, esimesel detsembril, aastal 2013 ära
Kaugelt polnud tuua, niii umbes 8km, kolmnurk volvosse ja tuld.Ei võtnud poolt päevagi aega.
Natuke siis asjast kah:
1975nda aasta azlk 412, üle värvitud oranziks, ohtralt kleepse, madaldus ja "apelsin" värv.Nii kvaliteedilt kui toonilt
vahetust vajas differ,häälitses teine üsna isukalt, pidurivõim oli vahelt ära võetud, sisu on uuema 412 oma, käiguhoovastiku puksid surnud ja mida veel...
kuna järgmisel kahel päeval, esmaspäeval ja teisipäeval olin ma liiga tõbine et kooli minna( asi pole kuidagi seotud mosse ostuga )
siis sain mosse juures vägagi palju tehtud.
Esmaspäeval puhusin teisele tule torusse, ühendasin ära roolil oleva tahhomeetri, tagumise piilari tuled tulede pealülitisse ja natuke tutvutud auto olukorraga.Ühelt doonorilt kruvisin alt tagasilla ja võtsin sealt SLi diffri, mille installeerisin kenasti 412nele külge.
Võib öelda, et auto põhi on üllatavalt heas korras, ja muidugi ka üldine kereline seis.Läbivat roostet ei ole kuskil, põhja all on törts pindmist aga ei enamat.Selles suhtes vägagi rahul tollega.
Differ sai üsna kiirelt alt ära ja alla pandud, kõik sujus.
Järgmisel päeval otsisin üles kaduma läinud pidurid, panin tagasi pidurivõimu ning õhutasin nood ära.Tunduvad justkui töötama.
Kuna tollele masinale oli soov teha nn. London Mexico stiilis kleepsutuuning, ja muud kah natuke.Seega keevitasin valmis eile tulederaami ning panin mingisugused olemasolevad tuled kah külge.
Täna püüdsin natuke karburaatorit näppida ning ühendasin ära ühed lisatuled, kuid sellest tekkis ainult üks anomaalia.Süütelukk ja tuled ei saa omavahel läbi, süütelukule ei tule pluss ka korralikult peale, ilmselt põhi surnud.Ühtlasi panin alla korralikud talvekad ning tõmbasin neile pintsliga selga valge värvi.Kaugemalt vaadates näeb päris okei välja.
Homme katsun veel käia rakvere arkis ja regada oma nimele, pohla poest loodan saada uue tuledelüliti igaks juhuks ja veel paar vajaminevat jubinat.
Talverallil olen kah tollega.
Paar pilti, rohkem pole teha jõudnud:
Pikalt sai piinatud kasutaja cernat, et too oma mosse maha müüks.Lõpuks siis ilmus feissbuuki kiri et on saadaval.Egas ma eriti kaua ei kahelnud, kaua ju ihkasin toda mosu omale.Hinnas kokkuleppele saanud, tõin teise pühapäeval, esimesel detsembril, aastal 2013 ära
Kaugelt polnud tuua, niii umbes 8km, kolmnurk volvosse ja tuld.Ei võtnud poolt päevagi aega.
Natuke siis asjast kah:
1975nda aasta azlk 412, üle värvitud oranziks, ohtralt kleepse, madaldus ja "apelsin" värv.Nii kvaliteedilt kui toonilt
vahetust vajas differ,häälitses teine üsna isukalt, pidurivõim oli vahelt ära võetud, sisu on uuema 412 oma, käiguhoovastiku puksid surnud ja mida veel...
kuna järgmisel kahel päeval, esmaspäeval ja teisipäeval olin ma liiga tõbine et kooli minna( asi pole kuidagi seotud mosse ostuga )
siis sain mosse juures vägagi palju tehtud.
Esmaspäeval puhusin teisele tule torusse, ühendasin ära roolil oleva tahhomeetri, tagumise piilari tuled tulede pealülitisse ja natuke tutvutud auto olukorraga.Ühelt doonorilt kruvisin alt tagasilla ja võtsin sealt SLi diffri, mille installeerisin kenasti 412nele külge.
Võib öelda, et auto põhi on üllatavalt heas korras, ja muidugi ka üldine kereline seis.Läbivat roostet ei ole kuskil, põhja all on törts pindmist aga ei enamat.Selles suhtes vägagi rahul tollega.
Differ sai üsna kiirelt alt ära ja alla pandud, kõik sujus.
Järgmisel päeval otsisin üles kaduma läinud pidurid, panin tagasi pidurivõimu ning õhutasin nood ära.Tunduvad justkui töötama.
Kuna tollele masinale oli soov teha nn. London Mexico stiilis kleepsutuuning, ja muud kah natuke.Seega keevitasin valmis eile tulederaami ning panin mingisugused olemasolevad tuled kah külge.
Täna püüdsin natuke karburaatorit näppida ning ühendasin ära ühed lisatuled, kuid sellest tekkis ainult üks anomaalia.Süütelukk ja tuled ei saa omavahel läbi, süütelukule ei tule pluss ka korralikult peale, ilmselt põhi surnud.Ühtlasi panin alla korralikud talvekad ning tõmbasin neile pintsliga selga valge värvi.Kaugemalt vaadates näeb päris okei välja.
Homme katsun veel käia rakvere arkis ja regada oma nimele, pohla poest loodan saada uue tuledelüliti igaks juhuks ja veel paar vajaminevat jubinat.
Talverallil olen kah tollega.
Paar pilti, rohkem pole teha jõudnud: