Olen näinud päris mitmel mossel sellist vidinat peal :

punane,kollane,valge,must
minu küsimus oleks,kuhu ma need 4 juhet ära ühendan

eee sinine on signaal?nagu "horn" w?hard0 kirjutas:Mul on sama tahhhokas 90-st aastast. Sellel on punane, must, valge ja sinine juhe. Punane on +12V, must on mass, sinine on signaal ja valge on näidiku taustavalgus.
Valge ühendada tuledelüliti reostaadi alla, siis saab samamoodi valgustugevust muuta, nagu näidikuplokis. Küll aga minu oma tahab veel takistit ka vahele, kuna on näidikuplokist tükkmaad eredam...
Jutt täitsa õige. Signaali juhe läheb süütepooli ja jagaja vahelise peenikese juhtme külge. Ära kõrgepingejuhtmega segi aja! Poolile läheb 4 juhet peale. 1 neist on pidev +12v, mis tuleb süütelukust, teine +12v tuleb starterilt. Selle eesmärk on parem säde käivituse ajal, kuna variaator ei takista voolu. Kolmas juhe on signaal, impulss, katkestatav vool, kuidas kellelegi. Tuleb see jagajast ning selle külge tahhomeetri signaal lähebki. Neljas on väljuv kõrgepinge, mis läheb süütepooli keskelt jagajakaane keskele. Ehk on abiksUrukoer kirjutas:Pigem ikka toide ,millelt loetakse siis impulsse (pakun et ühendus süütepooliga)
r384n3 kirjutas:Jutt täitsa õige. Signaali juhe läheb süütepooli ja jagaja vahelise peenikese juhtme külge. Ära kõrgepingejuhtmega segi aja! Poolile läheb 4 juhet peale. 1 neist on pidev +12v, mis tuleb süütelukust, teine +12v tuleb starterilt. Selle eesmärk on parem säde käivituse ajal, kuna variaator ei takista voolu. Kolmas juhe on signaal, impulss, katkestatav vool, kuidas kellelegi. Tuleb see jagajast ning selle külge tahhomeetri signaal lähebki. Neljas on väljuv kõrgepinge, mis läheb süütepooli keskelt jagajakaane keskele. Ehk on abiksUrukoer kirjutas:Pigem ikka toide ,millelt loetakse siis impulsse (pakun et ühendus süütepooliga)