MAZ kirjutas:TEP-15 on küll igas tanklas saada aga Moskvichi käigukastis ja tagasillas tuleb kasutada hüpoidülekandele mõeldud transmissiooni õli ehk TAD-17i!!
Ehk rumal küsimus, aga mis juhtub, kui diffri leotamiseks TEP-15 kasutada? Oli just selline plaan...
MAZ kirjutas:TEP-15 on küll igas tanklas saada aga Moskvichi käigukastis ja tagasillas tuleb kasutada hüpoidülekandele mõeldud transmissiooni õli ehk TAD-17i!!
Ehk rumal küsimus, aga mis juhtub, kui diffri leotamiseks TEP-15 kasutada? Oli just selline plaan...
Mis taga ikka juhtub, peaasi et õli vahel on ja et määrib. Ise juba rallikaga 10 tuhat km pand Totali rekka sillaõliga ning helerohelisega üle 30 tuhande ka uue suvalise sillaõliga. Ei ole ükski selle aja jooksul uluma ega rohkem lõtkuma selle pärast hakanud.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
MAZ kirjutas:Tep-15 madala koormusega hammasratas ülekande õli
Tad-17i kõrgete koormustega ja kiire pöördeliste hammasratastega ja hüpoid ülekande õli.
Mõelge nüüd ,mis siis teie mosse tagasild ja käigukaston,kas madalad pöörded või kiired pöörded.
Kus maal lõppeb aeglane pööre ja algab kiire?
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Üks selline küsimus ,et miks te sellist solki peate kasutama?
On olemas ju kvaliteetseid ülekande õlisid ja olgem ausad ega neid Mosse mahtude juures ka megalt ei kulu.
Urukoer kirjutas:Üks selline küsimus ,et miks te sellist solki peate kasutama?
On olemas ju kvaliteetseid ülekande õlisid ja olgem ausad ega neid Mosse mahtude juures ka megalt ei kulu.
Just ! Selle tep jutu peale võiks öelda, et aastakäigu poolest vanemale sõidukile peaks käigukasti ja sildadesse siis paksu hanerasva panema
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik 2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Urukoer kirjutas:Üks selline küsimus ,et miks te sellist solki peate kasutama?
On olemas ju kvaliteetseid ülekande õlisid ja olgem ausad ega neid Mosse mahtude juures ka megalt ei kulu.
Olen kogu aeg kasutanud kvaliteetseid Valvoline õlisid nii mootoris, kastis kui tagasillas. Kuid kuna hetkel on vajadus üks päev tagasillas väga paksu õli kasutada, siis on TEp-15 sobivaim lahendus. Solk võib ta ju olla, ning aastaringselt seda igapäevaautos loomulikult ei kasutaks.