1. leht 1-st
Vedru
Postitatud: 26 Juul 2014 19:19
Postitas KarlFre
tõstsin oma 2140 esi otsa õhku ja kakkusin lahti kuni sinna kus amordi vedru arvasin et kui rattad õhus et vedru pole enam pinge all aga natukese aja pärast sain teada et on ikka küll aga nüüd probleem et ei saa teda enam kinni tagasi. keegi oskaks öelda kuidas seda kõige lihtsam kinni tagasi saada ?
ja korraga küsin et mis teha kui amordi kaks alumist kinnitus poldi pead maha murdusid kuidas poldid välja saada et amort uuesti kinnitada ?
Re: Vedru
Postitatud: 26 Juul 2014 19:28
Postitas Manks
KarlFre kirjutas:tõstsin oma 2140 esi otsa õhku ja kakkusin lahti kuni sinna kus amordi vedru arvasin et kui rattad õhus et vedru pole enam pinge all aga natukese aja pärast sain teada et on ikka küll aga nüüd probleem et ei saa teda enam kinni tagasi. keegi oskaks öelda kuidas seda kõige lihtsam kinni tagasi saada ?
ja korraga küsin et mis teha kui amordi kaks alumist kinnitus poldi pead maha murdusid kuidas poldid välja saada et amort uuesti kinnitada ?
Amort välja, selle asemele keermelatt seibidega, ja keerad vedru vajaliku pinge alla tagasi. Vana amordi asemel ostad gaasikad alla ja vurad edasi
Re: Vedru
Postitatud: 27 Juul 2014 00:54
Postitas irukas
Või, kasutad auto enda raskust, et alumine õõts koos vedruga kokku suruda, siis amort paika ja korras.
Re: Vedru
Postitatud: 27 Juul 2014 08:10
Postitas moskiito
mina tegin just nädala sees sama asja ning see oli sedapsi et panin vedru omale kohale, ülevalt pessa ja alt vedru ots vastavasse soonde, ning siis surusin tungiga vedru kokku. Kui auto soovib eest ära minna, siis soovitan panna koormarihm üle esisilla tala ja tungi alt läbi, see peaks ära lukustama. Mis puudutab neid murdunud polte, siis puuri välja, ega siin suurt midagi muud teha ei ole. Võid üritada alguses väiksema puuriga välja puurida, ehk õnnestub tervelt kätte saada aga kui ei õnnestu, siis paned poldi läbi ja mutter teiselt poolt otsa. Keeruline nikerdamine tuleb, aga täiesti teostatav.