AZLK 2140 1979 wolfe
Postitatud: 05 Veebr 2009 23:24
Soetasin mosse endale 2005 aasta kevadel . Nägin et üks mosu seisab juba pikemat aega külamehe aianurgas , müüs 2000 krooniga.Läks kohe käima aga ilmnes et sidur oli kinni . Veidi sidur -gaas-pidur ja murdiski lahti ja sõit sai alata
Siis oli küll suur vasika vaimustus , ikkagi esimene enda auto . Kodus sai autokere ülevaadatud põhjalikult , peale küljekarpide mõlkida ( kännu otsa sõitis metsas ) ja tagumised rattakoopa servad olid ka pehme võitu . Senimaani olen rahul masina ostuga . Nüüd load ka olemas , nüüd saab turvatundega ringi sõita , et ei pea miilitsaid kartma
Pildid autost
Teostatud remondi tööd ja osade vahetus
-Siduriketta vahetus
-Piduriklotside vahetus
-Uus tagumine stange(vana oli liiga roostes et seda taastada)
-Lisatuled ,,hellade,, paigaldus
-Uus esituleklaas ( juhtus väike kõks ühe mammi pesukatiga )
-Uued tagatulede ja esimeste kabariit/suunatulede klaasid ( vanad olid tuhmid ja ilmetud)
-Tagasillatifri vahetus ( vanal kukkus sateliitidevõll välja ja tegi palju pahandust)
-Uued uksetihendid
-Mootori vahetus (tuli uue vastu)
-Uus sumbuti ( vana läks pauguga lõhki - süüde oli ,,suts,, hiliseks läinud )
-Värvi ja pisemad keretööd
-Helisüteemi moderniseerimine
-Rattalaagrite vahetus ees ja taga
-Uued sarniirid ja roolikarp
Helisüsteem
* taga 2tk 550w ovaalkõlarit
* ees 2tk 150w kõlarit + kaks väikest kõrghelikõlarit
* 900w võimendi
* mürafilter
*JVCmakk 4x50w
Värvitööd:
*rooste torje (eriti tagasilla kandist )
*Väljast uuesti ülevärvitud
*salongi põhi - värvitud mitu korda
*autopõhi (väljast) - puhastatud , värvitud , ja põhjakaitsega ülekaetud
*nö disaini kleepsud (kotkas,kuuliaugud,okastraat,koerapea jne )
*mustad leegid kapotil ( vajaksid ületegemist )
Plaanitavad tööd
*Tagumiste tiibade vahetus
*Käigukasti vahetus
*Uste servadedest rooste eemaldamine
*Väiksemad värvi parandused
*El. soendusega tagaklaasi paigaldus
*Klappide regulatsioon
*Piduritorude kontroll ja vahetus
*Kinnitus mutrite,poltide jms. pingutus/kontroll
*Istmekatete parandus
*Istmete kinnituste pingutus
NB:täieneb veel !
Siis oli küll suur vasika vaimustus , ikkagi esimene enda auto . Kodus sai autokere ülevaadatud põhjalikult , peale küljekarpide mõlkida ( kännu otsa sõitis metsas ) ja tagumised rattakoopa servad olid ka pehme võitu . Senimaani olen rahul masina ostuga . Nüüd load ka olemas , nüüd saab turvatundega ringi sõita , et ei pea miilitsaid kartma
Pildid autost
Teostatud remondi tööd ja osade vahetus
-Siduriketta vahetus
-Piduriklotside vahetus
-Uus tagumine stange(vana oli liiga roostes et seda taastada)
-Lisatuled ,,hellade,, paigaldus
-Uus esituleklaas ( juhtus väike kõks ühe mammi pesukatiga )
-Uued tagatulede ja esimeste kabariit/suunatulede klaasid ( vanad olid tuhmid ja ilmetud)
-Tagasillatifri vahetus ( vanal kukkus sateliitidevõll välja ja tegi palju pahandust)
-Uued uksetihendid
-Mootori vahetus (tuli uue vastu)
-Uus sumbuti ( vana läks pauguga lõhki - süüde oli ,,suts,, hiliseks läinud )
-Värvi ja pisemad keretööd
-Helisüteemi moderniseerimine
-Rattalaagrite vahetus ees ja taga
-Uued sarniirid ja roolikarp
Helisüsteem
* taga 2tk 550w ovaalkõlarit
* ees 2tk 150w kõlarit + kaks väikest kõrghelikõlarit
* 900w võimendi
* mürafilter
*JVCmakk 4x50w
Värvitööd:
*rooste torje (eriti tagasilla kandist )
*Väljast uuesti ülevärvitud
*salongi põhi - värvitud mitu korda
*autopõhi (väljast) - puhastatud , värvitud , ja põhjakaitsega ülekaetud
*nö disaini kleepsud (kotkas,kuuliaugud,okastraat,koerapea jne )
*mustad leegid kapotil ( vajaksid ületegemist )
Plaanitavad tööd
*Tagumiste tiibade vahetus
*Käigukasti vahetus
*Uste servadedest rooste eemaldamine
*Väiksemad värvi parandused
*El. soendusega tagaklaasi paigaldus
*Klappide regulatsioon
*Piduritorude kontroll ja vahetus
*Kinnitus mutrite,poltide jms. pingutus/kontroll
*Istmekatete parandus
*Istmete kinnituste pingutus
NB:täieneb veel !