Moskvichi õlifiltri ja filtrikorpuse asendus
Postitatud: 23 Aug 2014 11:04
Väikese mõttevälgatuse tulemusena olen mõelnud, et meie 412 mootori kokku panekul võiks paari asja hõlbustada ja üks nendest oleks õlifiltri asendamine tänapäevasema variandiga. Alga VW passati või muu säärase filtrinässiga. Neid on lihtne vahetada, nad on kordades lekkekindlamad ja ei tillerda karteriga samal kõrgusel mis ei tekita probleeme kas rallimeestel (kellel pole karterikaitset) või madalamate masinatega sõitjatel või siis niisama offroadi armasajatel.
Varsti saab ka pappfiltrit osta ainult Volga poest ja see ajendab asja tegema ümber tänapäevasemale variandile.
Plaanis on teha CAD joonis kas siis korpusest või lihtsalt flantsist mis originaal kopsiku asemele keerata (jah selline on juba olemas, teeks parema)
Seejärel alumiiniumist välja freesida mõningaid jubinaid ja siis proovida. Lahenduse üritaks leida nii et vahetus oleks võimalikult inimsõbralik ja lihtne, mitte et peaks filtrile kruvikeerajat sisse peksma et seda vahetada.
Kellel oleks huvi antud asja vastu kui asi lõpuks ka käiku läheb? Mida rohkem neid freesida, seda odavam asi tuleb. Joonised kajastaks ka siia ja räägiks läbi. Mul hetkel hea võimalus variante proovida kuna mootor on nn laua peal ja ootab kokku ladumist.
Varsti saab ka pappfiltrit osta ainult Volga poest ja see ajendab asja tegema ümber tänapäevasemale variandile.
Plaanis on teha CAD joonis kas siis korpusest või lihtsalt flantsist mis originaal kopsiku asemele keerata (jah selline on juba olemas, teeks parema)
Seejärel alumiiniumist välja freesida mõningaid jubinaid ja siis proovida. Lahenduse üritaks leida nii et vahetus oleks võimalikult inimsõbralik ja lihtne, mitte et peaks filtrile kruvikeerajat sisse peksma et seda vahetada.
Kellel oleks huvi antud asja vastu kui asi lõpuks ka käiku läheb? Mida rohkem neid freesida, seda odavam asi tuleb. Joonised kajastaks ka siia ja räägiks läbi. Mul hetkel hea võimalus variante proovida kuna mootor on nn laua peal ja ootab kokku ladumist.