AZLK 2140 SL 1982 andzz
Postitatud: 08 Sept 2014 09:21
Tervist kõigile klubilistele!
Mõtlesin ka, et äkki oleks kasulik oma "tibust" siia teema teha. Seda just seetõttu, et nüüd on plaanis hakata masinat korrastama. Masinaks on siis 1,5 bensiniimootoriga tibukollane mosse, millel võimsust 55kW. Seisnud on umbes 4-5 aastat kuivas garaazis ning seetõttu säilinud üsna rahuldavalt. Enne seda oli vanema meesterahva käsutuses, kes oli teda korralikult hooldanud. Masina põhi on tehtud kaks korda korrosioonitõrjega üle umbes 4-5 aastat tagasi.
Plaanid on järgnevad:
1. Saad masin tänavalegaalseks,selleks oleks vaja käia üle pidurid ja saada masin normaalselt toimima kütuse poole pealt. Kütusega on see jama, et masin ei saa seda hästi kätte, kuna arvatavasti ei tööta pump korrektselt. Kütuse ülespumpamiseks on mul rehvipump, mis on pandud tagurpidi tööle ehk imema. Üheks probleemiks on ka veel aegaajalt vilisev karbuss. Võtsin küll karbussi lahti ja puhastasin ära, kuid ikka viliseb. Äkki tasuks uut karbussi proovida kui seda kuskilt saada on või on mingeid mõtteid veel siin targematel meestel?
2. Hakata tegelema keretöödega. Kuna tagumised logarid puuduvad, siis esineb tagumistel tiibadel roostet. Kui kellelgi pakkuda tagumisi logareid siis võiks teada anda. Roostetäpikesi esineb ka mujal veel, kuid õnneks läbivat roostet pole. Ja lõpuks kunagi tahaks ka uue värvi selga saada, praegu veel originaalvärvi all.
3. Nautida seda masinat!
Ahjaa paar kehvakest pilti ka veel, mis garaazis tehtud, kuid mingi aimduse saab...
Seniks aga uute uuendusteni,
Andzz
Mõtlesin ka, et äkki oleks kasulik oma "tibust" siia teema teha. Seda just seetõttu, et nüüd on plaanis hakata masinat korrastama. Masinaks on siis 1,5 bensiniimootoriga tibukollane mosse, millel võimsust 55kW. Seisnud on umbes 4-5 aastat kuivas garaazis ning seetõttu säilinud üsna rahuldavalt. Enne seda oli vanema meesterahva käsutuses, kes oli teda korralikult hooldanud. Masina põhi on tehtud kaks korda korrosioonitõrjega üle umbes 4-5 aastat tagasi.
Plaanid on järgnevad:
1. Saad masin tänavalegaalseks,selleks oleks vaja käia üle pidurid ja saada masin normaalselt toimima kütuse poole pealt. Kütusega on see jama, et masin ei saa seda hästi kätte, kuna arvatavasti ei tööta pump korrektselt. Kütuse ülespumpamiseks on mul rehvipump, mis on pandud tagurpidi tööle ehk imema. Üheks probleemiks on ka veel aegaajalt vilisev karbuss. Võtsin küll karbussi lahti ja puhastasin ära, kuid ikka viliseb. Äkki tasuks uut karbussi proovida kui seda kuskilt saada on või on mingeid mõtteid veel siin targematel meestel?
2. Hakata tegelema keretöödega. Kuna tagumised logarid puuduvad, siis esineb tagumistel tiibadel roostet. Kui kellelgi pakkuda tagumisi logareid siis võiks teada anda. Roostetäpikesi esineb ka mujal veel, kuid õnneks läbivat roostet pole. Ja lõpuks kunagi tahaks ka uue värvi selga saada, praegu veel originaalvärvi all.
3. Nautida seda masinat!
Ahjaa paar kehvakest pilti ka veel, mis garaazis tehtud, kuid mingi aimduse saab...
Seniks aga uute uuendusteni,
Andzz