Tercel kirjutas:Aastast 74
Missugune armatuur peaks tal originaalis olema, kas plekist nagu 408? Hetkel nagu vanemal 412 pruun nahk, ning näidukiteplokk on nagu 2140 ( ümarad näidikud, mitte lintspido )
Kas esitiibadepeal peaksid tal suunad olema või mitte?
Tagurpidikäigutuli on kandiline, osadel on ümar ja kooniline, kas isearetus või...?
Kuna 427 on 412 vend, siis nendele hakati pehmet armatuuri paigaldama juba 1971. aastal. Ümarad näidikud on ka aasta järgi õiged, nende panekut jätkati ka 75. aastal.
Lintspidot pole tõesti kunagi olnud. Ümaratele kellade tulekuni kasutati ühtse katteklaasi all olevat spidoplokki, millel kasutati kujunduses ovaale.
1974. aastal toimuski esimene taandareng välimuses, mil tehas enam tiibadele suundasid ei paigaldanud, ega tulnud neid tagasi tootmise lõpuni 1975. Nendel tiibadel puudus ka koht suundade paigaldamiseks.
Tagurpidikäigutuli 427-l on üksik, ümara kujuga ja sama kui vanema kerega 408/412-l, toodetud kuni detsembrini 1969.
hard0 kirjutas:Minu AZLK 426 on 1973 novembris toodetud ja on pehme armatuuriga ning tagurdustuli on kooniline ja läbipaistev. Näidikud vanatüübi omad, mitte 2140 omad. Samas olen näinud ka plekkarmatuuriga sama aasta 426te. Ju tehti nii kuidas parasjagu armatuure võtta oli...
Vot aga 426 on 408 vend ja sellele hakati pehmet armatuuri paigaldamagi alles novembris 1973. Kuni selle ajani tulid 408-d plekist armatuuriga. (Teave venekeelsest raamatust: Moskvitsi agregaatide omavahelisest vahetatavusest 1976). Nii et päris mitte nii, et ju tehti nii kuidas parasjagu armatuure võtta oli...
Mõni kuu varem, mais 1973 kolis käiguvahetus 408-l roolisambalt põrandale.
412-l asetses käiguvahetus roolisambal kõigest ainult üksainumas aasta, tootmise algusest 17. oktoober 1967 kuni novembrini 1968. (Otsige rariteeti!)
Kogu see jutt ainult AZLK tehase toodangu kohta, IŽ-l hoopis teised jutud...