AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.108
Postitatud: 19 Okt 2014 20:46
Jah,mõtlesin uut teemat mitte teha aga kuna selline masin sai tehtud ja uudishimulikke on juba kogunenud hulgem.....siis vast talun ka selle natukese ära..
Oh,ei teagi kust alustada aga alustame siis kuskilt keskelt. Kuna minu teise Mosse teemas :
Edusamme on. Täna sai sõidetud vast 50 km. jagu ja põhiline mure on veel mootori käivitamisega hommikuti. Aku vana ja tundub,et küttepump ei löö pihustitest läbi starterit kedrates. Viga on selles,et pihustisurve peab olema 135 at. sellega aga mootor tossutab. Ajab sinist....süüte varasemaks panek ei mõika,klapid hakkavad ragisema aga suits ei kao. 140 at.on suits kadunud praktiliselt aga käivitus kehva. Esimene kord pihusteid kokku ladudes said kõik 140 aga üks oli millegipärast saanud 135at. ja käivitus imehea. Mul on kolhoosnike poolt ära trööbatud pihustistend ja avastasin mingi aeg,et seieri peksab lahti ja tekitab segadust...kuna vassib...nüüd otsin manomeetrit taga. Vaja oleks 0-200 at. vahel aga kriipsuvahe pidi olema 10 atsi....otsin sellist millel kriipsuvahe 5 atsi aga veel pole leidnud. Tahan teha loomkatseid.... ja panen siis kõi pihustid alla 135-140 vahele. Pihustoitsad on uued aga Golfi omad. Viga võib ka olla selles,et järsku Golfi otsad tahavad suuremat survet...aga ma pole kindel kuna ei tea Golfi asjadest miskit....Pihustiotsad said DN 293 .Muidu autol minekut on. Võib ka olla nii,et kõik ok. aga minu stend paneb segast...ja mina otsin viga taga nagu segane.... Võib ka olla nii,et pump lihtsalt kulunud. Kulunud pumbaga võib kõike olla. Kui nüüd oma jõudude ja koduste vahenditega hakkama eiu saa,näitan pumpa ja autot proffidele ja vaatan mis nemad arvavad.
Sõites ja sooja mootoriga pole häda midagi. Suurest mäest üles vurades neljanda käiguga ei teinud suurt väljagi,jõupuudust pole. Pisut tuim on aga eks see vast sellest ,et tegu vanakooli mootoriga. Mulle on aeglased ja uimased mootorid alati meeldinud.
Teadmiseks teistele,et panin autole SL-i ehk Sitalaotaja tagasillareduktori. See tegi auto kohe kiiremaks. Andis kohe 5 km. kiirust juurde. Vana 4.22 reduktoriga sõites olid pöörded mootoril ikka väga üleval 90-ga sõites. Lase või mootor lõhki. Tegelikult jääb mootoril jõudu üle ja saaks veel kiiremaks teha. Üks variant on panna alla M-100 rehvid. Hetkel on mul olemas üks prott aga sellest on vähe. Pean ju autole kõik neli diagonaalkummi alla torkama. Mul on mingi poolepidune jooks M-145-tesid,need saaks ette panna. Nimelt on see M-100 pirukamosse kumm tunduvalt suurema läbimõõduga kui tavaline 13 /80 kõrgusega. Sai tehtud proovi ühtede vanadega ja sain lisaks 4 km....kiirust seega laheneks asjad selle kasuks,et mootor 90-ga sõites ei lärmaks niipalju. Esimese käiguga polnud ka jõupuudust kohapealt ära minnes. Seega kui kellegil on pakkuda selliseid kumme nagu M-100,olen kohe huvitatud. Muidugi on ka mure,et nendega talvel sõita ei saa,kuna tegu on suvekummidega. Talvel siis tuleb ajada tänapäevastega.....kui just kellegil pole infot,et tehakse ka mujal aastaringset rehvi mis oleks samade mõõtudega ja kõrgem kui tavarehv 165/80 R13. Kas on kellegil mõtteid? Mingid 13 tollised C rehvid pidid olema ka kõrgemad aga pole siiani trehvanud.
Oh,ei teagi kust alustada aga alustame siis kuskilt keskelt. Kuna minu teise Mosse teemas :
Nagu juba teada......on masin arvel ja TÜV ka tehtud ......aga:MAZ kirjutas:Rahvas sooviks rohkem ka diisel Moskvichi edusammudest kuulda.
Edusamme on. Täna sai sõidetud vast 50 km. jagu ja põhiline mure on veel mootori käivitamisega hommikuti. Aku vana ja tundub,et küttepump ei löö pihustitest läbi starterit kedrates. Viga on selles,et pihustisurve peab olema 135 at. sellega aga mootor tossutab. Ajab sinist....süüte varasemaks panek ei mõika,klapid hakkavad ragisema aga suits ei kao. 140 at.on suits kadunud praktiliselt aga käivitus kehva. Esimene kord pihusteid kokku ladudes said kõik 140 aga üks oli millegipärast saanud 135at. ja käivitus imehea. Mul on kolhoosnike poolt ära trööbatud pihustistend ja avastasin mingi aeg,et seieri peksab lahti ja tekitab segadust...kuna vassib...nüüd otsin manomeetrit taga. Vaja oleks 0-200 at. vahel aga kriipsuvahe pidi olema 10 atsi....otsin sellist millel kriipsuvahe 5 atsi aga veel pole leidnud. Tahan teha loomkatseid.... ja panen siis kõi pihustid alla 135-140 vahele. Pihustoitsad on uued aga Golfi omad. Viga võib ka olla selles,et järsku Golfi otsad tahavad suuremat survet...aga ma pole kindel kuna ei tea Golfi asjadest miskit....Pihustiotsad said DN 293 .Muidu autol minekut on. Võib ka olla nii,et kõik ok. aga minu stend paneb segast...ja mina otsin viga taga nagu segane.... Võib ka olla nii,et pump lihtsalt kulunud. Kulunud pumbaga võib kõike olla. Kui nüüd oma jõudude ja koduste vahenditega hakkama eiu saa,näitan pumpa ja autot proffidele ja vaatan mis nemad arvavad.
Sõites ja sooja mootoriga pole häda midagi. Suurest mäest üles vurades neljanda käiguga ei teinud suurt väljagi,jõupuudust pole. Pisut tuim on aga eks see vast sellest ,et tegu vanakooli mootoriga. Mulle on aeglased ja uimased mootorid alati meeldinud.
Teadmiseks teistele,et panin autole SL-i ehk Sitalaotaja tagasillareduktori. See tegi auto kohe kiiremaks. Andis kohe 5 km. kiirust juurde. Vana 4.22 reduktoriga sõites olid pöörded mootoril ikka väga üleval 90-ga sõites. Lase või mootor lõhki. Tegelikult jääb mootoril jõudu üle ja saaks veel kiiremaks teha. Üks variant on panna alla M-100 rehvid. Hetkel on mul olemas üks prott aga sellest on vähe. Pean ju autole kõik neli diagonaalkummi alla torkama. Mul on mingi poolepidune jooks M-145-tesid,need saaks ette panna. Nimelt on see M-100 pirukamosse kumm tunduvalt suurema läbimõõduga kui tavaline 13 /80 kõrgusega. Sai tehtud proovi ühtede vanadega ja sain lisaks 4 km....kiirust seega laheneks asjad selle kasuks,et mootor 90-ga sõites ei lärmaks niipalju. Esimese käiguga polnud ka jõupuudust kohapealt ära minnes. Seega kui kellegil on pakkuda selliseid kumme nagu M-100,olen kohe huvitatud. Muidugi on ka mure,et nendega talvel sõita ei saa,kuna tegu on suvekummidega. Talvel siis tuleb ajada tänapäevastega.....kui just kellegil pole infot,et tehakse ka mujal aastaringset rehvi mis oleks samade mõõtudega ja kõrgem kui tavarehv 165/80 R13. Kas on kellegil mõtteid? Mingid 13 tollised C rehvid pidid olema ka kõrgemad aga pole siiani trehvanud.