1. leht 59-st
AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 Muhulane
Postitatud: 05 Nov 2014 18:51
Postitas Muhulane
Saab ka end tänasest mosseomanikuks lugeda. Paar aastat kannatlikkust tasus end ära igati
Pill on enamikule kindlasti tuttav ka.
Plaanis siis antud isend tippenstoppens korda teha,võimalikult ilma igasugu samratskompunnideta,esimene projektikas ikkagi
Seega igatsorti küsimusi,kindlasti ka lolle,hakkab tulema edaspidi
Ärge siis väga pahased olge
Esmalt tuleb leida suuremat sorti garaaž,mis oleks tuule-vihmakindel ja soojagi peaks.Siis massin luukereks ja vuntsimine võib alata.
Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane
Postitatud: 05 Nov 2014 20:02
Postitas Muhulane
Esimesed muljed sõidust Kuusalust Muhu saarele.
Esiteks hull vibra ja müra alates 60 km/h. Käimakotil 1,2,3 käikudel hääl nigut vanal Tšehhi trollibussil,4 käik ok. Eks tuleb uut kasti nillima hakata. Rattad tuleks ka pinki lüüa,rool kippus ka teatud kiiruse juures värisema.Kindlasti oskavad teadjamad veel mõne põhjuse juurde lisada
Rool tundus ka nagu raskevõitu keerata,kuigi "piruka" kummid all. Salongiventikas tegi päris koledat häält aga sõidu ajal sai toa ikka välisõhuvooluga soojaks...isegi jope tuli maha võtta seljast
Pidurid on äisad,kaasa arvatud käsipidur.
Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane
Postitatud: 05 Nov 2014 22:19
Postitas Jossu
ssee käimakoti ulgumine on veidi vastuolus. Pane sinna õli sisse tagasi ja peaks päris hea saama. Tavaliselt see viimane käik on karjuv...
Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane
Postitatud: 05 Nov 2014 22:32
Postitas Muhulane
Näib,et kasti siduripoolne simmer on kutu,sest õlilaga on all,seega tuleb kast niiehk naa alt ära võtta.
Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane
Postitatud: 05 Nov 2014 22:37
Postitas stern100
Muhulane kirjutas:Näib,et kasti siduripoolne simmer on kutu,sest õlilaga on all,seega tuleb kast niiehk naa alt ära võtta.
See koht lekib pea kõikidel mossedel, ära muretse
Enamasti põhjuseks käigukasti valesti paigaldamise tõttu viga saanud simmer või kehv tihend koja ja käimari vahel.
Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane
Postitatud: 05 Nov 2014 22:47
Postitas Muhulane
stern100 kirjutas:Muhulane kirjutas:Näib,et kasti siduripoolne simmer on kutu,sest õlilaga on all,seega tuleb kast niiehk naa alt ära võtta.
See koht lekib pea kõikidel mossedel, ära muretse
Enamasti põhjuseks käigukasti valesti paigaldamise tõttu viga saanud simmer või kehv tihend koja ja käimari vahel.
Tilkuvad asjad tekitavad ikka muret
Homme kanali peale auto ajama ning kasti õlitaset kontrollima.Kui õli lisamisel see trollibussi hääl ära kaob,siis kast maha ja uued tihendid kehtima.
Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane
Postitatud: 05 Nov 2014 22:50
Postitas stern100
Muhulane kirjutas:stern100 kirjutas:Muhulane kirjutas:Näib,et kasti siduripoolne simmer on kutu,sest õlilaga on all,seega tuleb kast niiehk naa alt ära võtta.
See koht lekib pea kõikidel mossedel, ära muretse
Enamasti põhjuseks käigukasti valesti paigaldamise tõttu viga saanud simmer või kehv tihend koja ja käimari vahel.
Tilkuvad asjad tekitavad ikka muret
Homme kanali peale auto ajama ning kasti õlitaset kontrollima.Kui õli lisamisel see trollibussi hääl ära kaob,siis kast maha ja uued tihendid kehtima.
Niikaua kui tilgub ei pea muretsema
Kui enam ei tilgu, siis on jama. Aga muidugi, puhtamas keskkonnas endal ka parem vajadusel toimetada. Ja mosse käigukast tuleb maha vähem kui 10 minutiga.
Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane
Postitatud: 05 Nov 2014 22:57
Postitas Muhulane
stern100 kirjutas:Muhulane kirjutas:stern100 kirjutas:Muhulane kirjutas:Näib,et kasti siduripoolne simmer on kutu,sest õlilaga on all,seega tuleb kast niiehk naa alt ära võtta.
See koht lekib pea kõikidel mossedel, ära muretse
Enamasti põhjuseks käigukasti valesti paigaldamise tõttu viga saanud simmer või kehv tihend koja ja käimari vahel.
Tilkuvad asjad tekitavad ikka muret
Homme kanali peale auto ajama ning kasti õlitaset kontrollima.Kui õli lisamisel see trollibussi hääl ära kaob,siis kast maha ja uued tihendid kehtima.
Niikaua kui tilgub ei pea muretsema
Kui enam ei tilgu, siis on jama. Aga muidugi, puhtamas keskkonnas endal ka parem vajadusel toimetada. Ja mosse käigukast tuleb maha vähem kui 10 minutiga.
Palju kasti õlinorm on? TAD 17i peaks kasti sobima?
Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane
Postitatud: 05 Nov 2014 23:03
Postitas stern100
0,9L(niikaua kuni täiteavast välja hakkab tulema) ja sobib ikka.
http://www.mosseklubi.ee/leht/images/sk ... ts1978.pdf
Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane
Postitatud: 05 Nov 2014 23:18
Postitas Edel
Nii vanal isendil on kastil ilmselt mõõtevarras olemas. Salongis kangi ja tulemüüri vahel on luuk, kus pääseb ligi ja samas on ka täiteava.