1. leht 1-st

412 piduri vaakumvõimendi

Postitatud: 05 Apr 2015 18:19
Postitas tanello2
kuna ma eksisteerivat ei leidnud, tegin lihtsal uue.

mul 2 pidurivõimendit lahti võetud, ühe kookisin maha oma iz pealt ning teise azlk pealt. mõlemal oli kopsikus pool liitrit pidurivedeliku, mis ei peaks seal olema, niisiis on aeg välja vahetada iz tihendid.Küll aga jäi mulle arusaamatuks kuidas ma pean selle kummiloti sinna sisse panema, iz pidurdas nagu kännu taha aga kui ma selle võimendi koost lahti võtsin siiis tuli kummikauss sealt seest lihtsalt normaalolekus välja, osa külgi kergelt kortsus, mis tähendab et ta istus seal sees ebaühtlaselt, aga kui ma võtsin koost lahti azlk oma, siis sellel oli kummikott hoopis üle pea tõmmatud ning äär oli pandud kaane vahele kinni, ning lõpetuseks, mis kaadervärk on pildil nimetatud detail (nr 6) sest ei näe seda mina kummagi võimendi sees.

Pilt

Re: 412 piduri vaakumvõimendi

Postitatud: 05 Apr 2015 18:43
Postitas stern100
Tee pildi link korda

Re: 412 piduri vaakumvõimendi

Postitatud: 25 Apr 2015 17:54
Postitas tanello2
parandasin foto ära-

Re: 412 piduri vaakumvõimendi

Postitatud: 03 Mai 2015 12:13
Postitas tanello2
täienduseks siis kummikausi müsteeriumi pilt:(parempoolne oli lihtsalt sellises olekus võimendi sees)
(vasakpoolne aga oli äär kopsiku ja kaane vahele pandud)
kuidas see siis lõpuks olema peab?
Pilt

lisaks veel tulles joonise juurde tagasi, kuidas kurat nr 37 lahti käib, kookisin mis ma kookisin aga ei liiguta see vidin end mitte silmaotsaski.

Re: 412 piduri vaakumvõimendi

Postitatud: 09 Mai 2015 16:05
Postitas tanello2
keegi ei saa mind hädast välja aidata ? :(

Re: 412 piduri vaakumvõimendi

Postitatud: 09 Mai 2015 16:19
Postitas TALUPOEG TALUJA
tanello2 kirjutas:keegi ei saa mind hädast välja aidata ? :(
Tead,ei mõista isegi õpetada,sest pole ise seda lahti võtnud. Mul endal käib muidu asi nii,et kui lahti võtan siis lähevad ka asjad tagasi samas järjekorras... Teinekord,kui mõni sepp üle käinud siis võib ka mõistus otsa saada,sest kui ei tea kuidas asjad peavad olema,on neid ka raske tagasi panna. Joonistele vaadates olen ka ise abi saanud.

Re: 412 piduri vaakumvõimendi

Postitatud: 09 Mai 2015 18:26
Postitas Seenior
Kindlasti peab membraani äär korpuse ja kaane vahel kinni olema,sest pidurdamisel peab vaakum membraani pumba suunas liigutama,vabas asendis on hõrendus mõlemal pool membraani.Pidurdamisel ühendab juhtklapp membraani tagumise(pumbapoolse) kambri atmosfääriga ja mootori sisselaskelt tulev hõrendus surub silindrile,aidates suurendada piduripedaalile rakendatavat jõudu.Kindlasti kontrolli ka membraani,sellel ei tohi olla tühisematki vigastust.

Re: 412 piduri vaakumvõimendi

Postitatud: 09 Mai 2015 20:20
Postitas tanello2
niisiis panen äärega kaane vahele kinni ja enne seda kontrollin et kummist membraanil poleks ühtegi auku ega mõra, kas see pidurivedelik tuleb selle pealt täitsa puhtaks pesta või piisab ka kuiva lapiga maha hõõrumisest, on see vedelik seal aastaid olnud ja tundub nagu poleks ta membraanile midagi halba teinud...
#Talupoeg : ainuke joonis mis selle võimendi kokkupanekust juttu teeb ongi see sama pilt mille ma siia olen postitanud ning sellelt ma ei loe kuidagi välja et membraaniäär tuleks kaane vahele panna , samuti ei saa ma aru mis funksiooni täidab nr6

tänud soovituste eest !

Re: 412 piduri vaakumvõimendi

Postitatud: 09 Mai 2015 20:47
Postitas wax
:D Oi kuidas ma maadlesin omal ajal selle võimendiga. Proovisin heaga ja proovisin halvaga, kuid tööle ei saanud mitte mingi valemiga enam. Siis viskasin ta lihtsalt kapoti alt minema, ühendasin torud otse, ning peale õhutamist olid pidurid paremad kui kännu taga :)

Re: 412 piduri vaakumvõimendi

Postitatud: 11 Mai 2015 06:15
Postitas tanello2
No mul vanasti pidurdas ka õrnast vajutusest kruusal kohe blokki aga kopsik tilkus sest oli pidurivedeliku täis.
Eile vahetasin kõik tihendid ära ning nii kaua kui need 4 peavad aasta kaks siis on kõik jokk ma loodan. pead paneb kratsima aga võimendi silindri sees olev detail nr 2mis on auguga, nagu miks ?(põhiline lekke koht defently)

Ps tabasin lõpuks ära et nr 6 on ju lahtivõetuna membraani sisemine metallosa ohhh :kill