Lugesin foorumist, wikist ja isegi väljamaa kanalitest, et moskvichi tipp kiirus on 140km/h. No kuidagi ei saavuta sellist kiirust mu 412ie.
Proovisin vana karpaga midagi timmimatta sain gps-iga 100 sirgel. Panin alla kiirema diffri sain 105.
Vahetasin karpa weberi vastu, panin uued küünlad, küünla juhtmed, jagaja kaane ja jagajasse uue sisu. Lasin meistrimehel süüte paika keerata (pandi kõrva järgi) ja tipp kiirus 105 aga kiirendus ja kütuse kulu läksid uhkeks.
Olen ka proovinud suuremaid velgesi kõrgemat rehvi aga siis kaob jõud üldse ära.
Ei tea kas peaks hakkama kastist või mootori vahetusest pihta? Või mootorit järgi aitama kuidagi.
Muidugi ei aja ma meeletut kiirust taga aga alati saaks natuke kiiremaks ja kiirendust paremaks.
Mis rahvas arvab?
Mainin ka ära et mosse mootorist ja karpast loobuda ei sooviks.
Re: Tipp kiirus, kiirendus
Postitatud: 10 Nov 2015 12:40
Postitas wax
Kas jutt on uuest kapremonditud mootorist, või 30-40 aastat vanast ja kulunust? Esimesel juhul soovitan meistrimehel nööbist kinni võtta ja raha tagasi küsida. Teisel juhul pole vaja oma lootusi üldse nii kõrgeks kruvida, et tehaseuue mootori numbreid midagi tegemata kätte saada.
Re: Tipp kiirus, kiirendus
Postitatud: 10 Nov 2015 12:48
Postitas Fredi
Tegemist muidugi vanema mootoriga ja masin töötab juba üle lootuste hästi. Küsimus oligi kas ja mida teha või hakata tõesti kap. Remonti tegema.
Re: Tipp kiirus, kiirendus
Postitatud: 10 Nov 2015 15:48
Postitas SanderV
mossega polegi vaja üle 110 sõita, juhitavus suht sitt
Re: Tipp kiirus, kiirendus
Postitatud: 10 Nov 2015 16:52
Postitas stern100
Ei oska nüüd kurta. 3,9 ülekandega, kap. rem mootoriga sai gps järgi 152 rahulikult kätte.
Forsseeritud mootor ja 4,5 ülekanne jooksis 147 julgelt, rohkem ei julge kiusata.
Re: Tipp kiirus, kiirendus
Postitatud: 10 Nov 2015 16:58
Postitas sass
Räägime asjast ikka nii nagu on...
Esiteks, korras masinaga peab jooksma vähemalt 130km/h GPS järgi. Sõltuvalt mootori korrasolekust, süütest ja karburaatorist, on võimalik lasta spidomeetri järgi osuti üle 160km/h ja GPS järgi on see olnud ~145km/h. Muidugi on see enamike mootorite jaoks piinamine.
Teiseks, juhitavus on sitt ainult siis, kui ei ole korralikke rehve ja vedrustust - ei räägi siinkohal Bilsudest ja madala profiiliga rehvidest (kuigi need aitavad kõvasti kaasa), vaid piisab ka korralikest uutest originaalamortidest ja tänapäevastest rehvidest + veermiku korrasolek.
Olgu öeldud, et lõppkiirust ei hakanud lõpuni punnitama ja mootor (deforss) oli otse doonori pealt võetud, ilma midagi sättimata. Kütusekulu sealjuures üsna madal.
Ehk siis umbes 15 sekundit ja natuke peale. See mootor lasi ka spidomeetri rahulikult lõpuni (mitte 160km/h vaid osuti seinani, kus enam edasi ei saanud minna).
Kokkuvõttes, 105km/h on pisut vähe. Ja suvaline Weber tüüpi karbuss ei pruugi alati kasuks tulla. Proovi tehase originaal taastada perfektsesse konditsiooni ja peab hakkama liikuma, kui süüteosa korras on.
PS. Kontrolli ka gaasihoovastik üle, kas teine kamber avaneb, kui gaasi põhja muljud.
Re: Tipp kiirus, kiirendus
Postitatud: 10 Nov 2015 19:25
Postitas rs_
stern100 kirjutas:Ei oska nüüd kurta. 3,9 ülekandega, kap. rem mootoriga sai gps järgi 152 rahulikult kätte.
Forsseeritud mootor ja 4,5 ülekanne jooksis 147 julgelt, rohkem ei julge kiusata.
Videomaterjali?
Re: Tipp kiirus, kiirendus
Postitatud: 10 Nov 2015 19:39
Postitas stern100
rs_ kirjutas:
stern100 kirjutas:Ei oska nüüd kurta. 3,9 ülekandega, kap. rem mootoriga sai gps järgi 152 rahulikult kätte.
Forsseeritud mootor ja 4,5 ülekanne jooksis 147 julgelt, rohkem ei julge kiusata.
Videomaterjali?
Kesse sihukest asja filmib siis, puhas seaduserikkumine ? Küttekulust ma siin muidugi ei räägi. Rallikal katsel võib 25L/100km kohta minimaalselt arvestada. Ja seda veel 98t. Muidugi arvestage et kaanes tehtud tohutult tööd klappide ja klapivedrudega ning pööreid saavutab üle 8 tuhande
Kellel ikka 130 välja ei lähe reaalselt 412 mootoriga sellel kindlasti miskit mäda. Kui kraane pole just kinni pigistatud.
Ja veel...stock mootoril reaalselt siis 42kW!! Ning forseeritud mootoril sain 56kW mootorist. Et ärge uskuge kunagi seda mis vene autol passis....
Siin eelmise mootoriga stendis, seal oli 54kW mootorist. Üks Nysa weber siis peal. Pööret lasime tsipa üle 7300.
Re: Tipp kiirus, kiirendus
Postitatud: 10 Nov 2015 19:56
Postitas rs_
Seadused ongi selleks, et neid rikkuda Aga võta sõber kõrvale filmima. Tahaks just seda minekut näha sinna 140-50ni.
Re: Tipp kiirus, kiirendus
Postitatud: 10 Nov 2015 20:04
Postitas stern100
rs_ kirjutas:Seadused ongi selleks, et neid rikkuda Aga võta sõber kõrvale filmima. Tahaks just seda minekut näha sinna 140-50ni.
Tahad minekut näha, tule vaata teinekord mõnda rahvarallit või sprinti kus sõidan