1. leht 3-st
Juhitavus
Postitatud: 13 Nov 2015 21:53
Postitas yackass
Tervist, ühe mosse taastamine hetkel käsil ning mind vaevab üleüldine masina juhitavus. Sooviks konkreetseid nõuandeid peale selle, et praegune tehniline olukord oleks korralik ning amordid korralikud. Mõistan, et sitast saia on keeruline teha, aga kui masina juhitavus oleks võimalik saada lääne kaheksakümnendate sportlikute sõidukite tasemele või sinna lähedalegi oleks väga tore. Siiamaani on siiski mulje jäänud, et seda teha on keeruline, arvestades lehtvedrustust ja muud.
Re: Juhitavus
Postitatud: 14 Nov 2015 02:52
Postitas sass
Märksönadeks rooligeomeetria, järeljooks, aeglane lehtvedru - googlest leiab vastused, mosse puhul katse-eksitusmeetodil saavutatav väga hea juhitavus ja ilmanaljata.
Re: Juhitavus
Postitatud: 14 Nov 2015 22:45
Postitas Martpoiss
Põhihädaks on Mossedel tavaliselt kulunud roolikarp mis roolile suure lõtku tekitab.
Re: Juhitavus
Postitatud: 14 Nov 2015 23:01
Postitas TALUPOEG TALUJA
Martpoiss kirjutas:Põhihädaks on Mossedel tavaliselt kulunud roolikarp mis roolile suure lõtku tekitab.
Ja kulumine sellepärast,et keegi ei viitsi kontrollida roolikarbis õli olemasolu.......
Re: Juhitavus
Postitatud: 15 Nov 2015 08:48
Postitas Muhulane
TALUPOEG TALUJA kirjutas:Martpoiss kirjutas:Põhihädaks on Mossedel tavaliselt kulunud roolikarp mis roolile suure lõtku tekitab.
Ja kulumine sellepärast,et keegi ei viitsi kontrollida roolikarbis õli olemasolu.......
Kulub täitsa vabalt õli olemasolu korral.
Volga oli näiteks olemas. Lõtk tuli ikkagi sisse,kuigi õlitase oli kogu aeg normis.
Re: Juhitavus
Postitatud: 15 Nov 2015 10:15
Postitas TALUPOEG TALUJA
Muhulane kirjutas:TALUPOEG TALUJA kirjutas:Martpoiss kirjutas:Põhihädaks on Mossedel tavaliselt kulunud roolikarp mis roolile suure lõtku tekitab.
Ja kulumine sellepärast,et keegi ei viitsi kontrollida roolikarbis õli olemasolu.......
Kulub täitsa vabalt õli olemasolu korral.
Volga oli näiteks olemas. Lõtk tuli ikkagi sisse,kuigi õlitase oli kogu aeg normis.
No Volgat ärge nüüd Mossega võrrelge...
Re: Juhitavus
Postitatud: 15 Nov 2015 11:05
Postitas MAZ
Põhimõtteliselt roolikarbi ehtitus,tööpõhimõte on Volgal GAZ 24 ja Moskvich 412-2140 sama. Pigem on lõtku tekkimises süüdi see,et unustatakse peale keerata õigel ajal,ei tunnetata karbi lõtku ära. Ning siis sööbki tigu karbis end ühe kohapeale sisse ja hiljem enam õli ega pealekeeramine ei aita. Moskvichil ja Volgal on ka see häda,et alumine rõngastihend ja puks kuluvad ära ja sealt tekib iseeneslik õlikadu.
Re: Juhitavus
Postitatud: 15 Nov 2015 17:20
Postitas marek
MAZ kirjutas:Põhimõtteliselt roolikarbi ehtitus,tööpõhimõte on Volgal GAZ 24 ja Moskvich 412-2140 sama. Pigem on lõtku tekkimises süüdi see,et unustatakse peale keerata õigel ajal,ei tunnetata karbi lõtku ära. Ning siis sööbki tigu karbis end ühe kohapeale sisse ja hiljem enam õli ega pealekeeramine ei aita. Moskvichil ja Volgal on ka see häda,et alumine rõngastihend ja puks kuluvad ära ja sealt tekib iseeneslik õlikadu.
Lihtsalt kõrvalmärkuseks. Olen kuulnud sellist hädalahendust et kulunud roolikarbid lasti vene ajal varuosade puudumise tõttu "tavotti" täis kui õli enam ei pidanud. Talvel võis eriti tore olla sellist rooli keerata

Aga samas kindlasti parem variant kui kuivalt kasutada. Aga pigem vist selline tegevus läheb sinna autokere epo ja ajalehega lappimise jms. Nõukogude viljastavate tingimuste autoparandamisnippide kategooriasse.
Re: Juhitavus
Postitatud: 15 Nov 2015 18:06
Postitas TALUPOEG TALUJA
marek kirjutas:MAZ kirjutas:Põhimõtteliselt roolikarbi ehtitus,tööpõhimõte on Volgal GAZ 24 ja Moskvich 412-2140 sama. Pigem on lõtku tekkimises süüdi see,et unustatakse peale keerata õigel ajal,ei tunnetata karbi lõtku ära. Ning siis sööbki tigu karbis end ühe kohapeale sisse ja hiljem enam õli ega pealekeeramine ei aita. Moskvichil ja Volgal on ka see häda,et alumine rõngastihend ja puks kuluvad ära ja sealt tekib iseeneslik õlikadu.
Lihtsalt kõrvalmärkuseks. Olen kuulnud sellist hädalahendust et kulunud roolikarbid lasti vene ajal varuosade puudumise tõttu "tavotti" täis kui õli enam ei pidanud. Talvel võis eriti tore olla sellist rooli keerata

Aga samas kindlasti parem variant kui kuivalt kasutada. Aga pigem vist selline tegevus läheb sinna autokere epo ja ajalehega lappimise jms. Nõukogude viljastavate tingimuste autoparandamisnippide kategooriasse.
Tavoti ja solidooli panek roolikarpi täitsa toimiv lahendus ka talvel. No mida seal saab siis hullu juhtuda....
Re: Juhitavus
Postitatud: 15 Nov 2015 23:00
Postitas MAZ
Ma veel solidooli täis roolikarp pole kohanud aga kunagi ostsis sõber Tagadi laadalt oma Dneprile tagavara tagadiffri. Mõtles,et oh hea asi,käib üsna hästi veel ringi ja ei lõtku ka. Pärast lahti võttes oli seest paksult seebi taolist määret täis aetud. Pärast ära pesemist selgus,et diffri hambad maas ja kulunud. Vot siis petukaupa. Samamoodi on olnud juhuseid,kuidas vist sama müüja käest saadi vana,lõtke täis jawa väntvõll uue pähe(nägi väja õlipaberid ja puha). Aga kuna tegu oli 1.a külalis esinejaga siis teada pole,kes see pätt selline oli.