IZ 2125 1976 hamada
Postitatud: 10 Veebr 2016 13:06
Tervist kõigile!
Olen olnud juba mitmeid aastaid aktiivne mosse foorumi lugeja ja üritan nüüd suurest laiskusest
üle saada ja natuke enda mosse(de) tegemisi kajastada.
Oma päris esimese auto ostis isa mulle aastal 1986. See oli nina laksuga 80. aasta IZ 412
ja enamasti isa initsiatiivil ja abil sai see taastatud. Pildid 86. aastast.
Sõitsin temaga kaks aastat ja siis tuli pikk paus mossedega.
2007. leidsin juhuslikult ühe suht kobeda ja originaalis 1970 aasta mosse ja võib öelda,
et sellest ajast olen jälle mosselainel.
Nagu pealkiri ütleb, tuleb juttu Nliidu esimesest luukpärast. Eelmine omanik ostis auto
2 oktoobril 1976. a Volga kauplusest 6746 rublaga ja minuni jõudis combi 2013. aastal
Masin ise üsna originaalis aga keretöödest ei pääse.
Positiivne on see, et värv jääb enamuses originaal, värvimist vajavad uued esitiivad,
tagatiiva ääred, uksekarbid ja veel mõned väiksed parandused. Õnneks ei ole autole tehtud
kereremondi töid, kõik on originaal ja midagi ei ole remontimisega ära rikutud.
Miinuspoolel on nii esimeste kui ka tagumiste tungraua kronsteinide vahetus ja tagumiste
rattakoobaste remont.
Kui rääkida lõpptulemusest siis tahaks võimalikult algupärasesse seisu auto saada, eks aeg
näitab kuidas välja tuleb. Mõned pildid.
Jätkub...
Olen olnud juba mitmeid aastaid aktiivne mosse foorumi lugeja ja üritan nüüd suurest laiskusest
üle saada ja natuke enda mosse(de) tegemisi kajastada.
Oma päris esimese auto ostis isa mulle aastal 1986. See oli nina laksuga 80. aasta IZ 412
ja enamasti isa initsiatiivil ja abil sai see taastatud. Pildid 86. aastast.
Sõitsin temaga kaks aastat ja siis tuli pikk paus mossedega.
2007. leidsin juhuslikult ühe suht kobeda ja originaalis 1970 aasta mosse ja võib öelda,
et sellest ajast olen jälle mosselainel.
Nagu pealkiri ütleb, tuleb juttu Nliidu esimesest luukpärast. Eelmine omanik ostis auto
2 oktoobril 1976. a Volga kauplusest 6746 rublaga ja minuni jõudis combi 2013. aastal
Masin ise üsna originaalis aga keretöödest ei pääse.
Positiivne on see, et värv jääb enamuses originaal, värvimist vajavad uued esitiivad,
tagatiiva ääred, uksekarbid ja veel mõned väiksed parandused. Õnneks ei ole autole tehtud
kereremondi töid, kõik on originaal ja midagi ei ole remontimisega ära rikutud.
Miinuspoolel on nii esimeste kui ka tagumiste tungraua kronsteinide vahetus ja tagumiste
rattakoobaste remont.
Kui rääkida lõpptulemusest siis tahaks võimalikult algupärasesse seisu auto saada, eks aeg
näitab kuidas välja tuleb. Mõned pildid.
Jätkub...