7. leht 12-st

Re: IŽ-412 IE 1989 Partnermosse

Postitatud: 29 Juun 2018 22:28
Postitas partnermosse
Nii, Sigulda tripi ja Tarzani mäestiku järgselt sai "rünnatud" taaskord "kuldaväärt" varuosa poodi Rigases :) ja ära toodud viimased leti peal ja leti all olevad asjad :)

Pilt

Re: IŽ-412 IE 1989 Partnermosse

Postitatud: 29 Juun 2018 22:32
Postitas macco
miskipärast ei näita seda pilti, on ainult pildi ikoon ses postituses.

Re: IŽ-412 IE 1989 Partnermosse

Postitatud: 30 Juun 2018 23:14
Postitas partnermosse
macco kirjutas:miskipärast ei näita seda pilti, on ainult pildi ikoon ses postituses.
Nüüd näitab :)

Re: IŽ-412 IE 1989 Partnermosse

Postitatud: 13 Juul 2018 21:36
Postitas partnermosse
Karpa teemal veidike täiendust...
Sageli mossemehed kel masinaks 2140 ja sama tähisega karpa 2140-1107010

Pilt

...puutuvad kokku sellise jubina ehk tühikäigukruvi ehk -regulaatori mootoriga koostööst loobumisega :) allpool siis pildid tehasest tulnud esemetega, õigemini see ülemine on uuendusega ehk siis sellel on koonuse kujulise "kummimütsi" asemel pandud seib. Ülemisel pildil ese mõeldud siis karburaatorile, millel ökonomaiseri süsteem olemas ja alumine mõeldud süsteemiTA karburaatorile.

Siit ka väike tähelepanu, et kui 2 ülemisel pildil olev regulaator rikki läeb, et siis palun ärge visake seda minema koos karburaatoriga, selle saab teha "pimedaks" ja karburaator hakkab taaskord normaalselt mootoriga koostööd tegema ja põhjus lihtsalt selles, et sinna keskele on sisse valtsitud kummimebraan, mis seda tokki edasi tagasi liigutab :) ja see kipub mõranema.

Ühesõnaga, et karburaatori tööd pikendada, tuleb selle torukujulisele osale panna kummitoru, mille saab kas pooleks painutada(kummitoru siis ! :) ) (traadiga kinni panna või nipukaga õhu juurdepääs takistada) või kruvi sisse keerata(kummitorule siis kruvi !), et sellest torust õhk läbi ei pääseks.
Pilt
Pilt

... alumised 2 pilti on niiöelda tehase loodud "pime regulaator"

Pilt
Pilt

Nii et, kellel selline regulaator(ülemised 2 pilti) olemas, siis saate ikkagi kasutada, tuleks vaid veidike vaeva näha :) :beer


...

Re: IŽ-412 IE 1989 Partnermosse

Postitatud: 20 Juul 2018 11:23
Postitas partnermosse
partnermosse kirjutas:Karpa teemal veidike täiendust...
Sageli mossemehed kel masinaks 2140 ja sama tähisega karpa 2140-1107010

Pilt

...puutuvad kokku sellise jubina ehk tühikäigukruvi ehk -regulaatori mootoriga koostööst loobumisega :) allpool siis pildid tehasest tulnud esemetega, õigemini see ülemine on uuendusega ehk siis sellel on koonuse kujulise "kummimütsi" asemel pandud seib. Ülemisel pildil ese mõeldud siis karburaatorile, millel ökonomaiseri süsteem olemas ja alumine mõeldud süsteemiTA karburaatorile.

Siit ka väike tähelepanu, et kui 2 ülemisel pildil olev regulaator rikki läeb, et siis palun ärge visake seda minema koos karburaatoriga, selle saab teha "pimedaks" ja karburaator hakkab taaskord normaalselt mootoriga koostööd tegema ja põhjus lihtsalt selles, et sinna keskele on sisse valtsitud kummimebraan, mis seda tokki edasi tagasi liigutab :) ja see kipub mõranema.

Ühesõnaga, et karburaatori tööd pikendada, tuleb selle torukujulisele osale panna kummitoru, mille saab kas pooleks painutada(kummitoru siis ! :) ) (traadiga kinni panna või nipukaga õhu juurdepääs takistada) või kruvi sisse keerata(kummitorule siis kruvi !), et sellest torust õhk läbi ei pääseks.
Pilt
Pilt

... alumised 2 pilti on niiöelda tehase loodud "pime regulaator"

Pilt
Pilt

Nii et, kellel selline regulaator(ülemised 2 pilti) olemas, siis saate ikkagi kasutada, tuleks vaid veidike vaeva näha :) :beer


...
Ja kui kellegil vedelevad sellised katkised regulaatorid niisama, siis võib mulle pakkuda !

Re: IŽ-412 IE 1989 Partnermosse

Postitatud: 29 Juul 2018 22:47
Postitas partnermosse
partnermosse kirjutas: Teiste sõnadega, nüüd vaja karpa ka mosse peal ära proovida ja teha mõned reguleerimised juba kohapeal mootorit kuulates.

Pilt
Sai siis lõpuks ropus kuumuses ka seda karburaatorit proovitud. Alates pealepanekust käivitamiseni mõned minutid ja keerasin võtit....sekund ja mootor käivitus, mõni minut õli jaotuseks mootoris ja kui hoovastikust gaasi andsin, ei uskunud ma oma kõrvu ega silmi kohe, üllatus oli suur, tunne oli, et kui mootoripatju "ees ei oleks", siis see mootor kohapeal ka 360 kraadi ka jõuliselt ära oleks teinud - tõeline PÕLLUPULL :D

Re: IŽ-412 IE 1989 Partnermosse

Postitatud: 30 Juul 2018 00:25
Postitas partnermosse
Lisan väikse video ka sellest tööst. Kes veel ei tea, siis seda tüüpi karburaatoril PEAB SAHIN VÕI SUSIN,( kuidas keegi nimetab) olema ! Kui seda pole, on karbuss "haige" ja seda peab "ravima" ! :)

https://youtu.be/FqsSCl6UtvQ

Re: IŽ-412 IE 1989 Partnermosse

Postitatud: 30 Juul 2018 08:08
Postitas wax
Kena dušš :D Peab kah ära proovima. Juba 0,6 nokk muutis asja lõbusamaks :)

Re: IŽ-412 IE 1989 Partnermosse

Postitatud: 30 Juul 2018 08:43
Postitas Martin2140
partnermosse kirjutas:
partnermosse kirjutas: Teiste sõnadega, nüüd vaja karpa ka mosse peal ära proovida ja teha mõned reguleerimised juba kohapeal mootorit kuulates.

Pilt
Sai siis lõpuks ropus kuumuses ka seda karburaatorit proovitud. Alates pealepanekust käivitamiseni mõned minutid ja keerasin võtit....sekund ja mootor käivitus, mõni minut õli jaotuseks mootoris ja kui hoovastikust gaasi andsin, ei uskunud ma oma kõrvu ega silmi kohe, üllatus oli suur, tunne oli, et kui mootoripatju "ees ei oleks", siis see mootor kohapeal ka 360 kraadi ka jõuliselt ära oleks teinud - tõeline PÕLLUPULL :D
Mul k126n peal ja kohapeal gaasi andes tahab terve auto katuse peale keerata. :D

Re: IŽ-412 IE 1989 Partnermosse

Postitatud: 30 Juul 2018 10:29
Postitas stern100
Mehed siis te peaks proovima samara solexit, kus tulistab mõlemasse lõõri kiirenduspumbast bensiini niiet seda nägu. Või lausa topeltkarpasi :D Enda Dellortod peaks varsti kätte saama ja vaatame siis mis nad 1600 mootoriga teevad, kas keerabki end kapotialla teistpidi :lol