IZ2715 keskmootoriga arko427
Postitatud: 30 Mär 2017 22:37
Ühel õhtul tekkis meil vendadega idee ehitada keskmootoriga mosse aga toll hetkel jäigi see mõte sinna. Selle talve alguses jäi aga facebookis silma üks audi kuulutus kus müüdi auto varuosadeks. Sealt tuligi mõte kohe tagasi et võiks ehitada. Siis saigi audile järgi mindud ja projekti algust tehtud. Doonoriks sai audi a4 b5 1.8t 110kw. Auto ehitus kestis ligi 2 kuud esimese mootori käivituseni. Mossele sai ehitatud täis toruraam sisse et tagada kerele jäikus. Elektroonika pärineb audilt mis on kokku põimitud mosse omaga. Auto kaalub hetkel natuke üle 1100kg.
viimane hetk mõlemale autole originaalina et saaks sündida midagi haruldast
esimese asjana sai audil nina maha lõigatud koos kogu esisilla vedrustusega ja mossel kast tühjaks
esimene kokku sobitamine näitas et üleliia ruumi ei ole
kui mootor koos audi esisillaga oli alla sobitatud ja kinni punktitud keevitusega sai mootor maha võetud ja hakkatud detaile kokku liitma. vätimaks tagarataste keeramist said rooliotsad kere külge kinni keevitatud.
kui tagaots püsis juba koos sai hakatud ka esisilda laiemaks keevitama. esisillal sai vahele pandud 18cm et saaks sama laiaks kui tagasild
vahepeal sai ka osa asju ülevärvitud
hetke tulemus on selline aga veel on palju asju mis vajavad tegemist. Käiguvahetus trossid sai toodud ehituspoest. kasutusele jäi mosse originaal käigukang kuna mossel liiguvad põhja all mõlemad hoovad edasi-tagasi.
paar videoklippi ka sellest kuidas masin liigub
https://www.youtube.com/watch?v=VaKv_cjjASY
https://www.youtube.com/watch?v=ppreRcebf4I
Vastan meeleldi kõikidele küsimustele
viimane hetk mõlemale autole originaalina et saaks sündida midagi haruldast
esimese asjana sai audil nina maha lõigatud koos kogu esisilla vedrustusega ja mossel kast tühjaks
esimene kokku sobitamine näitas et üleliia ruumi ei ole
kui mootor koos audi esisillaga oli alla sobitatud ja kinni punktitud keevitusega sai mootor maha võetud ja hakkatud detaile kokku liitma. vätimaks tagarataste keeramist said rooliotsad kere külge kinni keevitatud.
kui tagaots püsis juba koos sai hakatud ka esisilda laiemaks keevitama. esisillal sai vahele pandud 18cm et saaks sama laiaks kui tagasild
vahepeal sai ka osa asju ülevärvitud
hetke tulemus on selline aga veel on palju asju mis vajavad tegemist. Käiguvahetus trossid sai toodud ehituspoest. kasutusele jäi mosse originaal käigukang kuna mossel liiguvad põhja all mõlemad hoovad edasi-tagasi.
paar videoklippi ka sellest kuidas masin liigub
https://www.youtube.com/watch?v=VaKv_cjjASY
https://www.youtube.com/watch?v=ppreRcebf4I
Vastan meeleldi kõikidele küsimustele