AZLK 2137 1976a punanevälk
Postitatud: 16 Sept 2017 19:42
Tervitused,
Olen aastaid olnud õnnelik omanik maantehaile mis kannab nime AZLK2137. Antud isendi soetas mu vanaisa uuena, hoidis seda nagu prillikivi ja enne lahkumist "andis" selle oma pojapojale ehk mulle üle. Olen sellega aastaid asfaltit purenud ja kogu aeg mõelnud, et perekonna reliikvia tuleb viisakamasse olukorda viia.
Garaažist väljasõit 2017
Koduhoovis päikest võtmas
Otsus sai tehtud ja hakkasin siinse foorumi abiga otsima nii taastajaid kui ka hädavajalikke juppe, mis ajas on deformeerunud ja muul tagajärjel kasutuskõlbmatuks muutunud. Suureks komistuskiviks oli loomulikult 2137 tagaluuk. Aastaid otsisin seda nö oma parima teadmise juures ja volga poe ning muude teadjameeste abiga, aga tulutult. Abikäe osutas ksf Primo, kes juhatas mind inimeseni, kes müüs soliidse hinna eest luugi. See olemas, sai plaaniga juba edasi minna.
Suure tuhinaga oli plaan mustad numbrid peale panna - käisin nelja taastaja juures ja sain aru, et tegemist on minimaalselt nelja kuuse projektiga ja hind kujunes selliseks, et pigem võtan tasa ja targu. Mul oli veel üks trump tagataskus - vanaisa kunagi tutvustas mind kahe andeka vennaga, kelle hobiks ja armastuseks on mossed ja kes on ka meie pere reliikviat putitanud, aga kuna mõlemal mehel tööd palju, pere nõuab oma aja ning arvestades, et tegemist on siiski suure projektiga, me kahjuks kokkuleppele ei saanud. Aga ega ma neile sellegipoolest rahu anna
Mis edasi? Edasi läks sedapsi, et eelmine nädal pere abiga sai maha keeratud kõik vidinad, mis segavad auto viimist töökotta, et saaks hakata parandesprotsessiga pihta.
Mõni pilt:
esiuksest sissevaade
Kõrvalistuja vaade
tagumine osa
Tegelikult on isend väga heas korras - mootor nurrub nagu korralikul kodukassil, kere on üllatavalt okei (vanaisa ühelgi talvel sellega ei sõitnud vaid pandi ikka pidulikult garaaži ja nii olen temaga ka käitunud sellest ajast peale kui endale sain), mehaaniliselt kõik asjad töötavad ja ametlikult kõik ÜV-d läbitud ilma probleemideta. Probleemiks oli värvkate - garaaž ei olnud küttega ja kunagi sõideti sellele tagant sisse ning auto oli poolenisti üle värvitud. Igatahes, ei ole enam piisavalt esteetiline.
Kuna ise olen piisavalt hõivatud nii tööga kui pereeluga ja käelisi oskusi ka kindlasti napib, et seda projekti teha, siis on vaja siinkohal asi üle anda asjatundjatele.
Hoian siinset kogukonda kindlasti asjaga kursis, loodan teie abile leida puuduolevaid juppe ja nõuaandeid kus, mida ja kelle juures teha.
Primo, teadmiseks, et meie kokkulepe veel kehtib
Olen aastaid olnud õnnelik omanik maantehaile mis kannab nime AZLK2137. Antud isendi soetas mu vanaisa uuena, hoidis seda nagu prillikivi ja enne lahkumist "andis" selle oma pojapojale ehk mulle üle. Olen sellega aastaid asfaltit purenud ja kogu aeg mõelnud, et perekonna reliikvia tuleb viisakamasse olukorda viia.
Garaažist väljasõit 2017
Koduhoovis päikest võtmas
Otsus sai tehtud ja hakkasin siinse foorumi abiga otsima nii taastajaid kui ka hädavajalikke juppe, mis ajas on deformeerunud ja muul tagajärjel kasutuskõlbmatuks muutunud. Suureks komistuskiviks oli loomulikult 2137 tagaluuk. Aastaid otsisin seda nö oma parima teadmise juures ja volga poe ning muude teadjameeste abiga, aga tulutult. Abikäe osutas ksf Primo, kes juhatas mind inimeseni, kes müüs soliidse hinna eest luugi. See olemas, sai plaaniga juba edasi minna.
Suure tuhinaga oli plaan mustad numbrid peale panna - käisin nelja taastaja juures ja sain aru, et tegemist on minimaalselt nelja kuuse projektiga ja hind kujunes selliseks, et pigem võtan tasa ja targu. Mul oli veel üks trump tagataskus - vanaisa kunagi tutvustas mind kahe andeka vennaga, kelle hobiks ja armastuseks on mossed ja kes on ka meie pere reliikviat putitanud, aga kuna mõlemal mehel tööd palju, pere nõuab oma aja ning arvestades, et tegemist on siiski suure projektiga, me kahjuks kokkuleppele ei saanud. Aga ega ma neile sellegipoolest rahu anna
Mis edasi? Edasi läks sedapsi, et eelmine nädal pere abiga sai maha keeratud kõik vidinad, mis segavad auto viimist töökotta, et saaks hakata parandesprotsessiga pihta.
Mõni pilt:
esiuksest sissevaade
Kõrvalistuja vaade
tagumine osa
Tegelikult on isend väga heas korras - mootor nurrub nagu korralikul kodukassil, kere on üllatavalt okei (vanaisa ühelgi talvel sellega ei sõitnud vaid pandi ikka pidulikult garaaži ja nii olen temaga ka käitunud sellest ajast peale kui endale sain), mehaaniliselt kõik asjad töötavad ja ametlikult kõik ÜV-d läbitud ilma probleemideta. Probleemiks oli värvkate - garaaž ei olnud küttega ja kunagi sõideti sellele tagant sisse ning auto oli poolenisti üle värvitud. Igatahes, ei ole enam piisavalt esteetiline.
Kuna ise olen piisavalt hõivatud nii tööga kui pereeluga ja käelisi oskusi ka kindlasti napib, et seda projekti teha, siis on vaja siinkohal asi üle anda asjatundjatele.
Hoian siinset kogukonda kindlasti asjaga kursis, loodan teie abile leida puuduolevaid juppe ja nõuaandeid kus, mida ja kelle juures teha.
Primo, teadmiseks, et meie kokkulepe veel kehtib